Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Gala Mody i Biznesu 2014

W sobotę miałam przyjemność, już po raz drugi, brać udział w Gali Mody i Biznesu, organizowanej przez Agencję MagMar Models. Jest to wydarzenie zrzeszające ludzi z branży modowej, biżuteryjnej i kosmetycznej, można spotkać tam świetnych fryzjerów, fotografów, utalentowane wizażystki, stylistki, blogerki i przede wszystkim oczywiście fantastycznych projektantów. Wszystkie projekty, zarówno arcydzieła fryzjerskie i piękne makijaże, jak i ciekawe stylizacje można było podziwiać podczas pokazów mody, których w tym roku było 8. Zapraszam do obejrzenia relacji ;)


1. Stylizacja: Łuksja, buty: Forest

2. Sukienka od projektantki Agnieszki Tokarz - Iwanek, buty: Forest, biżuteria: Jubiler Niewęgłowski

3.Sukienka: Agnieszka Tokarz- Iwanek, biżuteria: Jubiler Niewęgłowski

4. Sukienka: Bizuu, Torebka, biżuteria: Tous

4. Sukienka: Goldaj-styl

6. Bielizna: Bardotka bra-fitting




zdjęcia: Maciej Kozłowski 
https://www.facebook.com/fotograf.maciej.kozlowski



20 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś ;) Jak zawsze zresztą, bo ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    Zmieniam zatem adres na nowy w ulubionych ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poremontować na blogu bo nie mogę dodać do ulubionych, ale jak tylko się uda to oczywiście nowy adres się pojawi :)
    A tak poza tym to ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję ;) ja za to kompletnie nie mam kiedy zabrac się za to moje konto na googlu, ale kiedys na pewno jakos je uzupełnię, a jak narazie dodałam do kręgów ;)

      Usuń
    2. Ja się za konto za bardzo nie zabieram, przydaje się do komentowania a skoro i tak mam pocztę, to czemu nie, choć z drugiej strony nie lubię jej używać do blogów (bo dostaję tam dużo prywatnych meili i nie lubię ich mieszać z grami/blogami itd) :) Ale dziękuję, również dodam :)

      Usuń
  3. Wchodzę na Twoją stronę,patrzę ,a Ty się przeniosłaś. Ja jak najbardziej będę Cię odwiedzać. Tylko mam problem z dodaniem Cię do ulubionych :/
    Zdjęcia rzeczywiście tutaj są wyraźniejsze. Ciekawe stylizacje,a Ty pięknie wyglądałaś ;)

    P.S. Dodałam ten komentarz pod innym postem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh no niestety na blog.pl nie da się dodać do ulubionych kogoś z blogspota, też wcześniej już próbowałam.. Szkoda, ale jak będe komentować u Ciebie to zawsze będziesz miała odnośnik do mojej stronki :))

      Usuń
  4. O mogę już dodać komentarz ;)
    Bardzo dobrze się to wszystko prezentuje, sama chętnie popatrzyłabym na arcydzieła fryzjerskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff no to ciesze się że już wszystko działa jak należy ;) o arcydziełach fryzjerskich będzie też coś niedługo, ale to jeszcze niespodzianka.. ;D

      Usuń
  5. Fajna ta sukieneczka w kwiatki:) Urocza:) Ale super impreza.:) Zazdroszczę Ci;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj super impreza to prawda, duże przedsięwzięcie, mnóstwo pracy, prób i przymiarek, ale było warto! ;)

      Usuń
  6. Cześć piękna ;* ale ładnie tu u Ciebie :) dodaje do ulubionych :)
    Jesteś śliczna, na pewno super przeżycie! Zazdroszczę i chciałabym być na takim wybiegu! Ekstra i trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuje! ;)) Cieszę się, że w nowym miejscu też sie podoba i oczywiście zapraszam jak najczęściej :*

      Usuń
    2. Będę zawsze tu zaglądać :) Nie umiem niestety dodać Twojego blogu do ulubionych ;( nie wiem dlaczego ;(

      Usuń
  7. Pięknie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ciekawy blog, będę tu częściej zaglądać bo również jestem z Lublina;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądałaś:) Super masz pracę i hobby. Na prawdę, tylko pozazdrościć prezencji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądałaś w każdym stroju ! Te 3 sukienki ( w kwiatki, biała i niebieska) są prześliczne i idealnie do CB pasują :* Takie wydarzenia na pewną są ważne dla Cb i kształcące, wielu ludzi z branży ;)
    A blog bardzo ładnie wygląda, taki odświeżony, super grafika!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś przepięknie! Ale na Tobie chyba nic nie może wyglądać źle ;) Nie stresujesz się na takich wydarzeniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm na początku wręcz cała się trzęsłam ;P ledwo mogłam iść na szpilkach, ale po 4 latach jakoś ten stres powoli mnie opuścił ;)

      Usuń