Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

Odrobina teatralnej elegancji

Są takie chwile, kiedy czas staje w miejscu i nie myślimy o niczym. Praca licencjacka wcale nie ciąży już tak nad głową i dalekie są wszystkie codzienne problemy.. Jest kilka miejsc gdzie potrafię się całkiem wyłączyć, a jednym z nich jest właśnie teatr ;) Przedwczoraj byłam na komedii Teatru Kwadrat " Ślub doskonały". Chciałabym opowiedzieć, jak doskonały był ten spektakl, jednak chyba najlepiej przekonać się na własne oczy! Przede wszystkim zachwyca sama fabuła, zawiła, z wieloma zwrotami akcji, ciągłymi spiskami i drobnymi kłamstewkami, w których bohaterowie ostatecznie całkowicie się pogubili. Po drugie gra aktorów - rewelacyjna, genialne dialogi, rzucanie półsłówkami, niedopowiedzenia, cięte uwagi, riposty, znaczące spojrzenia i mimika. Wszystko idealnie dopasowane do sytuacji, w połączeniu z tragikomedią jaką aktorzy stworzyli na scenie, uwierzcie - lepsze niż kabaret. No i po trzecie obsada, same znane twarze: Paweł Małaszyński, Katarzyna Glinka, Marta Żmuda Trzebiatowska, Andrzej Nejman, Ewa Kasprzyk, Magdalena Lamparska.. Naprawdę warto zobaczyć ten polski Kac Vegas w teatralnym wydaniu! ;) 

A jak się ubrać do teatru? Ja postawiłam na klasykę i elegancję, ale w bardziej codziennym wydaniu. Mała czarna też sprawdziłaby się tu idealnie, wybrałam jednak koszulę, czarne woskowane spodnie i do tego czerwone dodatki ;)












16 komentarzy:

  1. Świetna koszula, w ogóle fajna stylizacja. Na takie spodnie poluje już od dłuższego czasu i nie mogę nigdzie znaleźć. Kiedyś lubiłam chodzić do teatru, teraz niestety brakuje czasu, chociaż chętnie bym się wybrała. Muszę sprawdzić, czy będą to grali u mnie w mieście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili, jeśli będą to grali u Ciebie to koniecznie! Naprawdę można się popłakać ze śmiechu ;) A spodnie mam z Bershki.

      Usuń
  2. O jak dawno nie byłam w teatrze..
    Elegancki strój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Ty nie myślałaś kiedyś o aktorstwie? :)

    zachwycam się Twoimi brwiami, mogę zapytać czym je podkreślasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat aktorstwa jeszcze nie próbowałam.. może kiedyś ;) A brwi maluję ciemnobrązowym cieniem, specjalnym płaskim, ukośnym pędzelkiem, mam z marionnaud i nie wyobrazam juz sobie makijażu bez niego ;)

      Usuń
  4. Z każdym postem widzę jaki Ty masz dobry gust ;P Kolejna piękna stylizacja w równie pięknych okolicznościach

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądałaś, bym powiedziała taka elegancja w nowoczesnym wydaniu :)
    Super przełamałaś tę czerń i biel czerwoną torebką i złotym łańcuchem !
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję! Właśnie taki efekt chciałam uzyskać ;)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądałaś:) Ty to potrafisz sie ubrać;):* Podoba mi się Twój zestaw.:) elegancko a zarazem z pazurkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, dziewczyno, świetnie wyglądasz! ;)
    Spektakl z taką obsadą na pewno był rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się przestać gapić na Twoją prześliczną buzię... Super wybrać się do teatru, miła odskocznia i jak to mówią moi znajomi "odchamianie się" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż masz obłędny <3 jakiego podkładu używasz;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zwykła czarna kreska eyelinerem i czerwone usta, szybko i łatwo, ale daje fajny efekt ;) A mój podkład to Lirene City Matt, beżowy ;) Bardzo dobrze wygładza i matuje.

      Usuń
  10. Pięknie, świetne zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do teatru trzeba chodzić! Sama jestem tam przynajmniej dwa razy w miesiącu ;)
    Wyglądasz świetnie! Ale to już chyba nudne, gdy mówię to pod każdym Twoim wpisem ;)

    OdpowiedzUsuń