Obserwatorzy

czwartek, 15 maja 2014

Azteckie motywy

Ehhh połowa maja, a ja chodzę w zimowym płaszczu, pogoda nie rozpieszcza, a to podobno dopiero początek nadchodzącej do nas fali ulew ;(( Gdzie to słońce, gdzie ta wiosna?? 
Dziś rozpoczynają się Medykalia gra Mesajah i Donatan&Cleo, a od rana lejeee, jest szaro, buro i ponuro.. Mimo wszystko chyba jednak trzeba posłuchać na żywo Słowianek! I tutaj płynnie wchodzimy w temat Eurowizji.. Miałam nie pisać o tym, bo temat jest tak oklepany, że niedługo z lodówki wyskoczy mi kobieta z brodą i gdyby był on w ogóle wart dyskusji chętnie bym ją podjęła, ale tegoroczną edycję najchętniej pozostawiłabym bez komentarza. Krótko wyrażając swoje zdanie na ten temat jednocześnie powielę zdanie innych... Przerażające, dokąd zmierza ten świat. Mniejszości stały się większością, a tandeta i dziwactwo wygrało, z normalnością i kobiecym pięknem w imię fałszywie rozumianej tolerancji. Eurowizja ze świetnie zorganizowanego, profesjonalnego, międzynarodowego konkursu stała się głupawym i kiczowatym festynem drag queens i sposobem na wyrażenie wzajemnego wsparcia i sympatii pomiędzy sąsiadującymi krajami. Nie liczy się talent wokalny, a właśnie te międzynarodowe sojusze, co ewidentnie widać na tabeli z punktacją. I jedyne co mi się podobało w tym całym „konkursie” to reakcja publiczności na punkty przyznawane Rosji...
Jakiś ogromny dekadentyzm wkradł się do tego mojego postu, jakby nie wystarczyło, że już sama aura na zewnątrz nie sprzyja optymistycznemu nastawieniu do świata.
Przynajmniej na zdjęciach  jeszcze ostatnie promienie słońca ;) 










top: Select
spódnica: Miss Selfridge
szpilki: New Look

32 komentarze:

  1. Świetna stylówka i bardzo ładny makijaż :)
    Co d eurowizji i baby z brodą, tudzież faceta, przebranego za babę... mam takie samo zdanie co ty. Ogólnie o tym konkursie, podobno liczy się muzyka, a tak na prawdę sojusze między państwami, żenada. A z reakcji ludzi na punkty przyznawane Rosji miałam straszną polewkę- i prawidłowo, samo buczała buuuuuuu.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku byłam zaskoczona!!! Ale tu akurat w bardzo pozytywny sposób widać stosunek krajów właśnie do Rosji i mimo sojuszy publiczność pokazała, że można być ponad to.

      Usuń
  2. Genialnie wyglądasz! Stylizacja i makijaż idealnie do siebie pasują :)
    CO to za szminka?
    A odnośnie Eurowizji mam podobne zdanie, konkurs stał się wyłącznie manipulacją polityczną. Szkoda mi ludzi którzy wysyłali po 20 smsów a kraj na który głosowali nawet nie dostał 1 punktu jak np ludzie z UK głosujący na Polskę. Jednakże 14 miejsce to i tak sukces dla naszego kraju ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka zamówiona przez internet więc trochę bałam się że kolor nieprzetestowany i nie będzie na ustach wyglądał jak na zdjęciu, ale jest taka jak miała być. Beauty UK, nr.1 Innocent ;)

      Oczywiście, sukcesem dla nas jest w ogóle wejście do finału.. Słowianki to fajny przebój, ale no niestety nie aż tak fajny aby stać się hitem na całą Europę. Chodzi mi tu właśnie o tą ogólną niesprawiedliwość w Eurowizji. Nikt nie patrzy na piosenkę, wykonanie, liczą się tylko te układy i sojusze.

      Usuń
  3. You look gorgeous. The top is absolutely beautiful!

    Check out my NEW POST!

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)
    Tegoroczna Eurowizja to totalna żenada !
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica mnie urzekła - jest piękna !
    Stylizacja bardzo na plus - świetnie wyglądasz :)

    p.s. mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową do komentarzy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. great post! I love your blog!*.*
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! leave a comment i will follow u back!
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for stepping by hope you you'll have a chance to come again ;) I've just added you ;*

      Usuń
  7. Bluzeczka cudo, szkoda tylko że sama nie mogę takiej założyć przez mój brzuchol ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehh kochanaa.nic sie nie martw ja tez wciągałam a co! :P

      Usuń
  8. O Eurowizji moim zdaniem napisałaś wszystko to, co sama myślę na ten temat więc nie będę niczego dodawała. Niestety mniejszość niebawem stanie się większością..
    Bardzo fajnie wygląda ta stylizacja i zwróciłam uwagę na lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak spojrzałam na Twój stój, a potem za okno, to aż mi się zimno zrobił:/ Super połączenie, bardzo Ci pasują bluzeczki tej długości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh.. niestety zdjecia sa sprzed tygodnia, ale tak wlaśnie chcialam ocieplic troche atmosferę tym letnim strojem... jak narazie nic innego mi nie pozostaje ;p

      Usuń
  10. Ale super kompozycja! Powiedz mi jak sie chodzi w takich butach? Świetnie wyglądałaś! I muszę Ci powiedzieć że masz ekstra brwi!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodnie, co prawda, nie spędziłam w nich całego dnia, ale i tak to się czuje już na początku że są ok. I ten paseczek z tyłu dobrze trzyma, tak że czuję się w nich stabilnie ;)

      Usuń
  11. wow ! przepięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw, bardzo mi się podoba ten top <3
    Zapraszam do mnie na domowe lody - prosty przepis ;)
    wenus-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. pretty mid top :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Cieszę się, że nie tylko same zdjęcia przykuwają uwagę.
      Właśnie dodałam, pozdrawiam!

      Usuń
  15. Genialna spódniczka ;) Co do Eurowizji, to może wstyd się przyznać, ale jej prawie nie oglądałam...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. za każdym razem świetnie wyglądasz! przejrzałam wszystkie Twoje wpisy i nie mogę wyjść z podziwu! oczywiście obserwuję! :)

    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, nie wiem czemu, ale nie mogę Cię zaobserwować! spróbuję później - gwarantuję! :D

      Usuń
    2. Juz widzę Cię w obserwujących ;) Dziękujee, również dodaję ;*

      Usuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie, świetny gust :)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  18. noo super :D
    u mnie giveaway! Chodz, wez udzial.
    http://www.raroika.com/2014/05/international-giveaway.html
    Buziaki
    Raroika

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam odwagę w stylizacjach! Sama nie odważyłabym się na tak mocne kolorystycznie buty, krótki top i cukierkową szminkę - pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń