Obserwatorzy

wtorek, 6 maja 2014

Fly with Air Max :)

Jeszcze nie tak dawno w ogóle nie nosiłam sportowych butów, jak już robiło się cieplej to tylko baletki i baletki, ewentualnie botki.. Jednak Air Maxy pokochałam od pierwszego wejrzenia :) Modeli jest milion i wszystkie są świetne! Choć jest mnóstwo cudownych neonowych kolorów które uwielbiam, wybrałam takie bardziej uniwersalne, białe z dodatkiem różu, szarości i fioletu w pudrowych odcieniach. Pasują niemal do wszystkiego! Do leginsów, dżinsów, wszystkich sportowych ubrań ale też do marynarki, w trochę mniej eleganckim wydaniu, bo z materiału przypominającego dres ;) I właśnie takie połączenie odpowiada mi najbardziej, bladoróżowe rurki, zwykła biała koszulka i właściwie poza różowym zegarkiem i okularami żadnych dodatków nie potrzeba ;) 


19 komentarzy:

  1. Air maxom i Kaji Toborek mówimy wielkie : TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne Air Maxy, bardzo mi się podobają! Ogólnie rzadko kiedy mi się buty sportowe podobają, ale te sa mega :)
    Okulary tez bardzo mi się podobają :) A stylówka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio szaleję na punkcie sportowych butów, teraz "chodzą za mną" new balance, ale staram się opanować zakupowy szał ;P

      Usuń
  3. Faktycznie takie buty chyba do wszystkiego pasują :)
    Ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie i wygląda całkiem całkiem, ale jak mówi mój dziacek ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    U mnie na salonach trampki i na spotrowo i do jeansów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi dziadkowie też tak mówią! ;)) taaak białe trampeczki też lubię

      Usuń
  5. No no, jaka ładna zieleń:D Jeżeli chodzi o Air maxy... jakoś wyrosłam z tego typu butów, żadnych trampek, żadnych adidasów... Chyba, że na rower...:) Tobie to jak zawsze wszystko pasuje:) nie wiem, jak Ty to robisz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehh dziękuję ;) No ja w sumie też nie wiem.. większość z tych strojów to spontan, ale nad niektórymi myślę dłużej. Na jutro szykuję coś fajnegoo ;)

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że odpowiesz. Tu link do pytań:
    http://taczycowakasia.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie. Lubię takie marynarki,a połączenie z butami idealne.Ja kiedyś nie wyobrażałam sobie życia bez sportowych butów. Teraz noszę je rzadko, jednak jak będę miała nieco więcej gotówki też mam zamiar kupić sobie Air Maxy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz ! :D
    Osobiście nie rozumiem tego szału na air maxy, siebie w nich nie widzę, ale u kogoś bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam kiedyś ale w końcu im uległam ;) hehe

      Usuń
  9. Really awesome photos! :)

    Hope you get a chance to check out my blog.

    xo
    Maggie A
    LOVEMAVIN/YOUTUBE || LOVE MAVIN/BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for ur visit! Hope you'll come back again ;) Of course I'll check it out, ;)

      Usuń
  10. Piękne buty! Trochę nie mój styl, ale u innych zawsze mi się podobały. ;)

    OdpowiedzUsuń