Obserwatorzy

poniedziałek, 12 maja 2014

Neon Lights

Jak wiosna to tylko neony albo pastele! Chociaż od paru dni pogoda nie rozpieszcza i jest szaro i ponuro to jednak w sercu nadal maj! Czerń, brąz i inne smutne kolory chowamy na dno szafy ;) Ostatnio bardzo pozytywny okres dla mnie i chyba dla wszystkich studentów – Juwenalia. Świetni ludzie, atmosfera, koncerty i kilka bardzo udanych wywiadów.  
Więc i nastrój i strój równie pozytywne ;) 











Sweterek - House
Spodnie - SH
Buty - New Look 
Zegarek, ogulary - jakieś małe stoisko w Centrum ;)


A tu relacja z LDKS ;)


25 komentarzy:

  1. Piękna kobieta, świetna stylizacja co tu dużo gadać- jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś te spodnie ;)) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie upolowane w sh jako dzwony ;D zwęziłam i wyszły fajne boyfriendy ;)

      Usuń
  3. Widać, że dbasz o każdy szczegół, dodatek, wszystko jest dograne :)
    Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Promieniście wyglądasz, super makijaż!
    I te wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki<3 od razu się robi cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś pisać pod postem skąd są rzeczy,które masz na sobie. Ja np zakochałam się w sweterku. Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga ;) Juz się poprawiam ;D Sweterek - House! Prawie nigdy nic tam nie kupuję a tu proszę taka perełka

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Kolory wspaniale zestawione!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, zestaw bombowy wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię i neony i pastele! Świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby to powiedział mój dziadzio: przystojna z Ciebie kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah ten Twój dziadzio ;) Same fajne powiedzonka ma hehe.. moi dziadkowie też tak mówią :D

      Usuń
  11. You look beautiful and the photos are amazing! Would you like to follow each other?

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stepping by! ;) I've just added You ;)

      Usuń
    2. Thank you for following. Just followed back!

      Usuń
  12. Neony jak zawsze w modzie! Też bym musiała załapać się w taką bluzkę lub okulary, ale niestety juwenalia za 3 dni więc nie zdążę. Ale zazdroszczę, super wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolory, bardo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega-profesjonalne posty, depczesz Maff po piętach! :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja! Genialne połączenie neonowych kolorów, dobrze, że nie boisz się wyzwań!
    No i jakość zdjęć jest najlepsza dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochan jestes z Lublina ?;) przeglądam twojego bloga i jakies znajome tereny widzę ;)) hah ! świetna stylizacja :) pieknie wyglądasz w odcieniach zołtego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Właśnie zauważyłam u Ciebie też Pop up shop... miałam tam być ale miałam inną pracę w końcu ;P Ale ten świat mały ;)

      Usuń
  17. cytrynki to trudne a wymagające barwy -
    Ty jednak prezentujesz się w nich świeżo!

    OdpowiedzUsuń