Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

Pokusom i grzeszkom mówimy nie! :)

Święta, majówka, imprezy, piwka, grille, goście…ciężki okres dla tych, którzy jak ja próbują wytrwać w zdrowym stylu życia. Ale ten czas właśnie dobiega końca, koniec z lenistwem i usprawiedliwieniami ;) Mimo nadchodzących Juwenaliów, wracamy do normalności, ja zaczęłam już wczoraj, a od jutra po kilkudniowej przerwie znowu codziennie porządny trening! Mam dla Was dwa przepisy na genialne, zdrowe i orzeźwiające koktajle. Ja tak naprawdę z przepisów żadnych nie korzystałam, po prostu wrzuciłam do blendera owoce jakie miałam i zmiksowałam z odrobiną jogurtu naturalnego ;) Dobre na drugie śniadanie albo przekąskę po wieczornym treningu:

1. Jabłko, pomarańcza, grejpfrut, jogurt naturalny + słonecznik, rodzynki i cynamon




2. Banan, jabłko, kiwi + jogurt naturalny




Smacznego! ;)

16 komentarzy:

  1. Napiłabym się takiego koktajlu.. pyszności. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) 2 minuty roboty, a ile przyjemności i witamin.. ;D

      Usuń
  2. Moja zdecydowanie ulubiona wersja drugiego śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za "miksturami", ale ta pierwsza wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są superr, ta pierwsza bardziej kwaśna i cierpka od grejpfruta, druga znacznie słodszaa :))

      Usuń
  4. Najlepsze drugie śniadanie, jakie można sobie wymyślić:D uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastepnym razem zamiast kawy robisz kokatjl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz masz ;) Za ten wysiłek jaki włożyłaś w nasze dzisiejsze zdjęcia zasłużyłaś nawet na 5 ;D heheh ;*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hehh okejj.. w wakacje wezmę blender nad Zagłębocze ;D

      Usuń
  7. Na pewno nie po wieczornym treningu, bo owoce to cukry, a po 18 jeśli chce się schudnąć trzeba jeść tylko białka (ser biały, jogurt naturalny, kefir, serwatka) i świeże warzywa. Owoce na wieczór to 1 z częstszych błędów popełnianych przy odchudzaniu. Ale na II śniadanie jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koktajl musi być niesamowicie smaczny i zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę spróbować tego drugiego! Wygląda przepysznie i uwielbiam koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń