Obserwatorzy

wtorek, 27 maja 2014

Summertime happiness

Dziś jest zdecydowanie mój dobry dzień ;) Słoneczko grzeje, zaliczyłam 3 przedmioty i zaraz idę na 4 kolosa.. mam nadzieję, że i ten pójdzie bez większych problemów i ze spokojnym sumieniem urządzimy małe celebration dobrego początku sesji ;D
 Do tego jeszcze kilka naprawdę dobrych wiadomości i wizja pokazu w Janowcu jest z każdym dniem coraz bardziej realistyczna... Tak więc w połowie czerwca zapraszam Was wszystkich w to piękne miejsce, na ruiny zamku, gdzie odbędzie się całe wydarzenie. Będzie naprawdę bajecznie! Wszystko układa się tak jak powinno, ehh gdyby zawsze mogło tak być! 
Zostawiam Was więc ze stylizacją równie pogodną jak cały dzisiejszy dzień i mój nastrój ;)
Miłego popołudnia Kochani ;*













49 komentarzy:

  1. nie no, przed ostatnie zdjecie jest po prostu mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! ;) przed ostatnie zajebiste!<3

      Usuń
  2. zajebiste spodnie!!! mogę wiedzieć skąd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 2 pary podobnych spodni, które po prostu ubóstwiam, są bardzo przewiewne i wgl nie czuć, że ma się je ubrane. Jednak wszyscy się z nich zbijają i mówią, że nie jestem hinduską ani alladynką :P Nie znają się na modzie eh.. :P A Ty jak zwykle wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są idealne na takie ciepłe letnie wieczory.. Hehe ja też się czuję trochę jak szeherezada ale i tak je lubię ;)

      Usuń
  4. Przecudownie wyglądasz i jeszcze te pastelowe kolorki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, na prawdę mi się podoba choć niezbyt mój styl (nie jestem na tyle odważna). Buciki cudne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale laska.. ! :) Świetny zestaw !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zdanych egzaminów :)
    ładna stylizacja, marynarka piękna :)

    masz fajny blog, z miłą chęcią obserwuję :)
    pozdrawiam♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz, żakiecik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zdanych egzaminów, Zazdroszczę Ci takiego płaskiego brzuszka... I znowu się powtórzę CUDOWNE BUTY! jak bym mogła to bym całe sklepy z butami wykupiła<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ja tak samooo.. jakbym mogła to w ogóle wszystko ze sklepów bym wykupiła :D

      Usuń
  10. ulalaaaa ;-) Świetny set, zdecydowanie w moim klimacie ;-) Wyglądasz olśniewająco - to chyba zasługa tych zdanych kół ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jak najbardziej na tak! Ładne spodnie z printem :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spodnie, super wyglądasz xd

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie, uwielbiam takie spodnie!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne spodnie,sama takich nie posiadam,ale wyglądają bardzo ciekawie :)
    jesteś śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, uwielbiam takie krótkie topy, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubóstwiam takie krótkie topy i zazdroszczę Ci takiej figury, której nie musisz się wstydzić!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przepięknie, świetna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Buciki przepiękne, świetna stylizacja i genialnie dobrane kolory !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie! świetny top i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne butki! I top, top mi się bardzo podoba, ostatnio polubiłam ciuszki z golfem! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieje,że kolos zaliczony:) świetnie wyglądasz! spodnie są boskie!:) i świetna figura;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh no niestety chyba zapeszyłam, bo nie zastałyśmy w sali nikogo ;P Odwołano konsultacje ;( Czeka mnie to zaliczenie w poniedziałek lub wtorek dopiero...

      Usuń
  22. Nie no spodnie są obłędne ;-). Ten wzór; lejący się materiał-po prostu cudo ;-). Jeszcze jakby miały w kostkach wąskie gumeczki..:-)); co nie zmienia faktu;że wyglądasz w nich obłędnie ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw - podobają mi się zwłaszcza te spodnie <3
    Jak ujędrnić ciało w 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  24. O! dziś będąc w sklepie widziałam spodnie podobne do Twoich :)
    Moją uwagę przykuły okulary - może dlatego, że sama dziś sobie takowe kupiłam ;)
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;D też h&m ?
      Dziękuję i nawzajeem! ;*

      Usuń
    2. Nie, ale chyba są teraz bardzo modne, bo widzę spodnie w tym stylu ostatnio często na wystawach :D
      Dzięki :*

      Usuń
  25. Świetnie wyglądasz! Look bardzo mi się podoba, a okularki chętnie bym do siebie przygarnęła ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Same pozytywne informacje, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Spodenki są boskie, mają bardzo ciekawy print, a zestawione z tym krótkim topikiem to strzał w dziesiątkę! :) Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczny zestaw i nawet nieco kuszący :)
    buciki pierwsza klasa :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja. Modniara z ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi sięe te zestawienie!!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. również obserwuję bo świetny blog :):*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! :) Świetnie wyglądasz. Gratuluję zaliczenia przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze spodnie fajne; Ty w nich wyglądasz rewelacyjnie-czemu już więcej nie pokazały się na blogu? ;-(.

    OdpowiedzUsuń