Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Instamix nr.1 ;)

W ostatnich dniach czas jak zwykle jest moim wrogiem (a to nowość!)... w szafie leży kilka stylizacji przygotowanych do przedstawienia, ale niestety nie mam kiedy zrobić zdjęć! Więc między innymi dlatego, a także dlatego, że po prostu baardzo lubię oglądać takie zdjęcia u Was i baaardzo lubię instagrama, też przygotowałam instagramowe podsumowanie ostatnich dni ;)
Sprawy związane z obroną prawie dopięte na ostatni guzik.. i aż nie mogę uwierzyć w to, że załatwiłam większość jednego dnia! Przebiegłam chyba całe miasto wczoraj wzdłuż i wszerz ;P Za to dziś działeczka, jeziorko i zasłużony odpoczynek ;)

1. Blogowe stylizacje miesiąca ;)


2. Po drugie praaaaca... jakby inaczej :D



3. Instafood ;D


4. And first... let me take a selfie  ;))

5. I jeszcze jeden bohater insta:

6. No i na koniec trochę wakacyjnie..

A jeśli chcecie więcej zapraszam na mojego insta: perfectly-imperfect ;)

28 komentarzy:

  1. swietny mix! a piesek jest genialny!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zgłodniałam ; p
    piesek słodziak :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pierwsza stylizacja z prawej w drugim rzędzie ;-). W tych spodniach wyglądasz cudownie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Trochę w Waszym stylu, prawda ? :D

      Usuń
  4. Super mix :) Lubię takie notki :)Twój psiuniek wygląda jakby się cały czas uśmiechał <3 Słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. opalanko opalanko :) Zdjęcia jak zwykle świetne :) Piesek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo i zatęskniłam za wakacjami :D
    Świetne zdjęcia :)
    Udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix:) odpoczywaj i regeneruj siły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw z jasno różową spódniczką, odrazu rzucił mi się w oczy ! ;-)
    kochana dziękuję za Twój ostatni komentarz, miałam chwilą przerwę w dodawaniu, ale pojawił się już kolejny post;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, a piesek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz ty jak i twoje koleżanki. Ale zastanawia mnie skąd macie takie same stroje :) Piesek przeuroczy :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same stroje mamy często od różnych firm dla których pracujemy przy konkretnym zleceniu ;)

      Usuń
  11. Jakie słodki psiak :) Zawsze robisz piękne zdjęcia i sama genialnie na nich wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Widać, że jesteś fotogeniczna ;) Wakacje... Już się nie można ich doczekać. Jeszcze tylko tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowa sukienka i pudrowa spódniczka <3 no bosko:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajj śliczny piesio.:) A jak się usmiecha;) A stylizacje boskie! Ajj też chciałabym poczuć wakacje... Również ostatnio mam mało czasu na wszystko.:/

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznota z ciebie :) stylizacje wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same fajne zdjęcia, ale piesio rzuca się w oczy najbardziej, ma piękną mordkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja z różową sukienką z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie smakołyki jadłaś w ostatnim czasie :)
    I jeśli mogę - gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wieelu różnych miejscach ;) Pracuję jako modelka i hostessa więc za każdym razem robię coś innego ;) Ale to jest właśnie fajne w tej pracy!

      Usuń
  19. Najlepsza stylizacja w różowej sukience :))
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń