Obserwatorzy

czwartek, 5 czerwca 2014

Time is flying.. ;)

Ostatnio mam ciągle wrażenie, że czas ucieka "jak piasek przez palce"... Każdy dzień, każda godzina.. Może to dlatego, że tak wiele ciekawych rzeczy dzieje się na raz, jest tyle do zrobienia, do zobaczenia, do przeżycia. Ale są takie chwile, że czas mógłby stanąć w miejscu i dać nam chwilę wytchnienia.. Też tak czasem czujecie?
Chociaż z drugiej strony, kiedy mam już trochę wolnego, zbyt szybko zaczynam się nudzić. Ehh to chyba ta natura zodiakalnego Bliźniaka, wieczne niezdecydowanie...
Jutro organizujemy pokaz mody w Dworze Anna, już się nie mogę doczekać! Z pewnością doczekamy się duuużej fotorelacji z tego wydarzenia więc na pewno umieszczę ją też tutaj ;))

Stylizacja którą dzisiaj przedstawiam jest bardziej elegancka i klasyczna. Główną role gra tu trapezowa sukienka, w kolorze magente, która jest na tyle ciekawa, że właściwie nie potrzebuje wielu dodatków. Tym razem postawiłam na prostotę i minimalizm ;) Jak Wam się podoba takie zestawienie?















43 komentarze:

  1. sukienka jest urocza :) bardzo śliczny kolorek :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta sukienka. Bardzo ładnie się układa:) Masz racje, że nie potrzeba do niej dużo dodatków:) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka fajna, a miejsce na sesję wybrałaś jeszcze lepsze - przy ogrodzeniu cmentarza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor sukienki i do tego jeszcze te szpilki...rewelacja ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka jest :) Ty jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten krój sukienek, jest bardzo uniwersalny :) Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka rzeczywiście ma bardzo fajny kolor, buty i torebka - super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zwraca uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor magente??!! Ookeejj, przynajmniej czegoś nowego się tutaj nauczę :p a co do pokazu, to czekam na relacje. To ten, który osobiście prowadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee to jeszcze nie ten ;) Ale do tamtego pozostało już tylko 15 dni ;)

      Usuń
  10. Śliczna sukienka i jej kolorek tak ożywia wszystko. Szpilki troszkę nie w moim typie ale ładnie pasują do całości, faktycznie nie wymaga za wielu dodatków ;) Czekam na relację z pokazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow! Do tej pory to mój ulubiony Twój zestaw! Ta prostota to cała Ty, elegancko,a jednocześnie bardzo modnie!
    Sukienka osobiście podoba mi się strasznie, ale wiem, że mój chłopak nazwałby ją workiem, który nic nie podkreśla... No cóż, każdy ma swój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz w takim kolorku, sukienka boska:*)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor i krój sukienki bardzo mi się podoba i pasuje do Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja Ciebie już obserwuję! <3 cudnie wyglądasz w tej sukience <3 MEGA KOLOREK <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing dress! you look perfect in that color!
    xo from Sydney!
    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną masz sukienkę ♥ Właśnie na taką poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You are so right. Time flying sooooooo fast *_*

    You look gorgeous in this dress, love <333

    Happy weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, świetnie wyglądasz w tej sukience :) Jednak nie wiem dlaczego, ale torebka nie pasuje mi do całości, ale to tylko moje odczucie ;)
    Czekam na zdjęcia z pokazu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też wydaje się, że doba jest za krótka ;)
    przepiękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow :D świetnie wyglądasz :) piękna sukienka - krój i kolor <3

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością ;) Już obserwuję ;*

      Usuń
  21. mozesz dac namiary na ta sukienke ;) ? widziałam na allegro takie ale wiadomo ile firm tyle wykroi ;) a mnie interesuje taka która pieknie się będzie układała :) a widze ,że Twoja taka własnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz w tej sukience :) i kolor idealny dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem zodiakalnym bliźniakiem ;) Bardzo ładnie wyglądasz ;) Lubię taki krój sukienek.
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sukienka
    Dawno mnie nie było mam dużo notek do przeczytania...
    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie http://anabloguje.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukieneczka ! ;) Zaobserwujesz mój blog, zrewanżuję się ;) Z góry dzięki ;**

    http://my-life-and-my-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż świetnie współgra z twoją kreacją :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz!!!<3
    obserwuję:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała sukienka, pięknie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest naprawdę rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bo ładnemu we wszystim ładnie ;) ale co prawda to prawda sukienka bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  31. też jestem Bliźniakiem i też lubię takie kroje sukienek - to mamy ze sobą coś wspólnego ;) czuję dzięki temu sporo sympatii do Ciebie, chociaż jestem tu pierwszy raz ;P

    piękny jest w tej sukience nie tylko jej krój, ale i kolor - bardzo wyrazisty, bardzo energetyzujący.
    cudna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyciągasz ! Śliczne - wszystko !!!
    Pozdrawiam
    http://pollartbijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też jestem zodiakalnym bliźniakiem i nie umiem usiedzieć na miejscu - dlatego doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I absolutely adore this style dresses <3 You look gorgeous.

    xo
    Maggie A
    LOVEMAVIN/YOUTUBE || LOVE MAVIN/BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Bosko !
    uwielbiam takie sukienki i nie wiem czemu jeszcze sobie takiej nie kupiłam hmm muszę to nadrobić :)
    skąd Twoja jest?
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja lubuję się w czarnej bijou w lekko ćwiekowej wersji :)
    do tej soczystej kreacji dodałabym coś wiszącego -
    może czarne jabłuszko...

    OdpowiedzUsuń