Obserwatorzy

środa, 25 czerwca 2014

Wakacjee!!! ;)



W związku z tym, że właśnie zakończyłam 3-letnią studencką karierę na UMCSie, zostałam dyplomowanym dziennikarzem (czy po licencjacie mogę już tak mówić?! ;D) i zaczęłam w końcu upragnione wakacje, look też będzie letni i słoneczny. Moje ukochane jeansowe spodenki DIY z azteckim motywem, mogłabym nosić codziennie i do wszystkiego. Dzisiejsza stylizacja jest typowo plażowa ;) Spodenki połączyłam z wakacyjnymi dodatkami - zwykły, krótki biały top, żółte lustrzane okulary i białe trampeczki. 
A jak u Was przygotowania do wakacji? ;) Macie już jakieś plany?











35 komentarzy:

  1. Ahhh jaka wakacyjna sceneria ;D Spodenki wyglądają świetnie !!
    Oby pogoda była coraz cieplejsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj będziesz jeszcze tęskniła za "Maryśką" oj będziesz ;-); a mówię to jako były absolwent tego Uniwerka...
    Stylizacja bardzo fajna doskonale pasująca do scenerii;aczkolwiek nie do naszych planów urlopowych-bo za miesiąc jazda na szlaki w Tatrach ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jaki świat mały ;) Ehhh z pewnością będę, może nie za samym uniwerkiem ale za latami studenckimi...

      Usuń
  3. Jaka Dżaga:):) świetne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw, idealny na lato, świetne sorty!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję skończenia licencjatu :)
    i strój bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję (: Fajne spodenki, ale nie dla mnie... Dużo za krótkie. Ale i tak ładne (:
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look <3 i jaka opalona :P

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Jak uzyskujesz taką złocistą opaleniznę? Mnie nigdy się to nie udaje! No i liczę na DIY ze spodenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w sumie nic takiego nie robię :P Dużo czasu spędzałam na balkonie ostatnio ucząc się do obrony a że słonce nie paliło to nawet bez filtra, ale za to balsam 2 razy dziennie i peeling raz w tygodniu ;)

      Usuń
  9. ale jestes pieknie opalona! super wygladasz :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Noto tylko pozazdrościć tych wakacji, ja dzisiaj się dowiedziałam, że mój urlop jednak nie wypali... więc będę mogła tylko oko nacieszyć Waszymi wakacyjnymi fotami :P świetnie wyglądasz kochana, już taka opalona, oddaj trochę :) hehe a szorty są szałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kuurcze... wspołczuję ;* Za to musisz zorganizować sobie jakies super wypady w weekendy ;)

      Usuń
  11. Świetnie! mnie też podoba się ten aztecki motyw :D
    Plany na wakacje? Wymyśli się coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na razie planów nie ma:/ No pewnie, ze już możesz mówić, ze jesteś dyplomowanym, licencjonowanym dziennikarzem:D Gratuluję zakończenia studiów:D Super spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne spodenki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie tak się opaliłaś ? Ja nie mam żadnych wakacyjnych planów jak na razie. Wyglądasz pięknie !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziennikarstwo? ja własnie skończyłam magisterkę z dziennikarstwa;-) Stylizacja jest mega - uwielbiam takie;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. hey how are you?This outfit is super cute

     Great Blog! I love the style of it



    visit my pages if you like
    Blog | Facebook | Bloglovin

    let me know what you think :)

    would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. cool chic sexy look dear :)

    https://www.lavinajampit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Po Twoich zdjęciach bardziej czuję wakacje niż po pogodzie za oknem ;]
    Super strój, mnie by w nim tak dobrze nie było, ale Ty wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę :D
    Ja jeszcze nie mam planów..

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuć wakacyjny klimat na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny letni look! :) A spodenki sama bym chciała takie mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie wygladasz, tylko pozazdrościć figury i opalenizny, spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś kwintesencją lata!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there, I discovered your website by the use of Google even as searching for a related subject, your
    site came up, it seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks.


    Hi there, simply became aware of your weblog via Google, and found that it is really informative.
    I'm going to watch out for brussels. I will be grateful for those
    who continue this in future. A lot of other folks
    can be benefited from your writing. Cheers!

    Look at my web-site lasertest

    OdpowiedzUsuń