Obserwatorzy

niedziela, 20 lipca 2014

Gdynia Shore!!!


Dzisiejszy post miał być również typowo modowy ale jednak stwierdziłam, że relacja z podróży jest ważniejsza i godna uwiecznienia na blogu ;D Było genialnie, tak naprawdę trudno byłoby mi nawet opowiedzieć dlaczego... żeby zrozumieć trzeba było tam być i widzieć to wszystko na własne oczy! Jedno wiem na pewno, to ludzie tworzą atmosferę, a nasz team był niepowtarzalny!!! Cokolwiek bym nie napisała i tak nie oddam w pełni tego co się działo.. Aby w skrócie opisać jak było, zacytuję słowa kolegi: 

"moge tylko napomknac, ze np. w ostatnia noc nosiliśmy jedną z koleżanek (mnie ;D) po korytarzu na wylamanych drzwiach od szafy i śpiewaliśmy przy tym "na dobre i na złe.."
a drzwi zostaly wylamane glowa kolegi, gdy skakalismy z lozka na podloge przez kolo ratunkowe ;P"

Nie wspomnę już o cudownej pogodzie, słońcu, całych dniach leżakowania i odpoczynku nad wodą, oraz o imprezach przy plaży i kąpielach o wschodzie słońca.. 
na koniec hymn wyjazdu
:

Powrót do rzeczywistości jest trudny.. dobrze że i w domu pogoda dopisuje. Niedługo czekają mnie dość trudne egzaminy, mam nadzieję, że dam radę, bo na naukę nie miałam ostatnio za dużo czasu ;P Za to jutro będzie mój zdecydowanie dobry dzień, a już w piątek - kierunek Wiedeń!!! ;) 
A jakie u Was plany na najbliższe dni wakacji ?

26 komentarzy:

  1. Hello from Spain: great photos of your trip. I envy!. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo u dont need to envy ;D In Spain beaches and sea are incredible!!! ;)

      Usuń
  2. Great post! :) I followed you back:)

    www.alittledropofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham nasze morze :) śliczne zdjęcia !

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous pics. Thx for sharing your precious moments with us. What a beautiful place to be. Love the floral romper on you, so cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stepping by and your lovely comment ;) Ive just followed u on GFC ;) hope you'll come back to my site again ;)

      Usuń
    2. ...and here I am. Just followed back Carolina #53 thx for your sweet comment, I just had a glimpse at your last outfit post, honey the jumpsuit with the golden belt is to die for. You look glam! Please keep in touch. xoxo

      Usuń
  5. super wyglądasz :) zdjęcia śliczne :) a wspomnienia po wyjeździe są najlepsze :)
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka opalona! :) Super zdjęcia - bardzo ładny kombinezon wypatrzyłam na jednym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu jeszcze nie byłam nad Naszym polskim morzem:) w tym roku już to się nie uda ale w następnym kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz śliczny ten kombinezon w kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo jak nie Ty to ktooo??? - dasz radę kochana, zdasz egzaminki śpiewająco !!

    Figurka, Kombinezon, Wiedeń <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Polskie morze! Ale miałaś świetne wakacje, zazdroszczę ;) Egzaminy na pewno się powiodą! A relacje z Wiednia szykuj bardzo szczegółowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pictures! I'm so jealous, I want to go to the beach too!

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wakacyjne widoki :) Powroty zazwyczaj są trudne, ale pozostają wspaniałe wspomnienia ;)
    Życzę kolejnego udanego wyjazdu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękny krajobraz :D super ciuszki i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że wakacje udane! :-)
    Również gratuluję obrony! :-) Ja nie wiem kiedy dostanę urlop, więc na razie nie mogę planować wyjazdów. Na długo jedziesz do Wiednia? Jak wrócisz to opowiedz jak było. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja byłam w gdańsku;-) ważne,że wakacje udane. Super zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki przecudowne ;-).Ja też kocham nasze morze;ale..wolę jednak góry ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post and the pictures are stunning too
    Wanna follow each other
    Let me know
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie wróciłam z Władka i pogoda była obłędna, a w Toruniu pada ciągle :c
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy komentarz mi się dodał.

    Nieźle się tam u Was działo,ale takie wypady są najlepsze. W końcu są wakacje trochę trzeba poszaleć.
    Piękny kombinezon ten w kwiatki,a i spodenki mi się podobają. Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. morza szum, ptaków śpiew...

    OdpowiedzUsuń