Obserwatorzy

wtorek, 8 lipca 2014

Pocztówki z podróży ;)

Dziś naszło mnie na wspomnienia... może dlatego, że jest tak gorąco, a ja spędzam większość czasu w mieście opalając się tylko na balkonie, lub na plaży nad Wisłą, która zdecydowanie od teraz jest moim kolejnym ulubionym miejscem do odpoczynku w mieście ;) A może dlatego, że dokładnie rok temu wróciłam z jednego z najpiękniejszych krajów na całym świecie, z cudownymi wspomnieniami i zdjęciami, do których wracam bardzo często z ogromnym sentymentem ;) Nie był to pierwszy raz tam i na pewno też nie ostatni!  A mowa oczywiście o mojej ukochanej Hiszpanii, więcej nie muszę pisać, zdjęcia mówią same za siebie...

Najpierw była Barcelona:
1. port
2. market La Boqueria, gdzie stragany uginały się pod ciężarem kolorowych owoców i warzyw oraz przepysznych  świeżo wyciskanych soków
3. tradycyjnie stale w budowie - majestatyczna Sagrada Familia
4. wzgórze i zamek oraz fontanny na Montjuic

5. bajkowy Park Guell, cały zaprojektowany przez Gaudi'ego
6. i oczywiście cudowne słońce i piaszczyste plaże...

Następnie Walencja:
i Ciudad de las Artes y las Ciencias
i jeszcze piękna Gandia...
A o najlepszych imprezach chyba nie muszę wspominać ;D
hermanitass
 tak to my na tej scenie ;D
i jeszcze piana partyyyy na Montjuic ;)

Taaak dużo wspomnień w 2 tygodnie ;) Uwierzcie, ograniczyłam zdjęcia do naprawdę minimum... bardzo trudny był to wybór, ale mam nadzieję, że się nie zanudziliście ;))

Teraz czekam na wrażenia z Waszych najpiękniejszych podróży!




28 komentarzy:

  1. Ja mam marzenie pojechać do Hiszpanii i mam nadzieje, że mi się szybko uda je spełnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę aby się spełniło jak najszybciej! ;))

      Usuń
  2. Piękne widoki! Hiszpania na pewno leży na mojej liście miejsc do odwiedzenia :) A soczku takiego to bym się napiła, oj przydałoby się dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I see that you like my country. Nice pictures of your trip to Spain. Lots of sun and fun. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puessss mas que me gusta... me encanta!!! Gracias por tu visita ;*

      Usuń
  4. Przepięknie! Aż zatęskniłam za egzotycznymi krajami... Chętnie bym się wybrała do Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i piękna żółta bluzeczka ;-). O Hiszpanii od dawna marzę;a póki co zadowalam się turystyką po Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej... kurczę zazdroszczę takiej podróży... Wspomnień co-nie-mia-ra... Wspaniałe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej podróży. Piękne miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  8. no faktycznie! Lubie te wszystkie kolory, ktorych czesto brak w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpania, cudne miejsce. Świetne zdjęcia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hiszpania jest przepiekna! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze tej podrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful pictures<3
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne foty i Twoja stylizacja z żółtą koszulą! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, jakie widoki ! Nic tylko zazdrościć ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ;) Sama mam w planach w przyszłości odwiedzić Hiszpanię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie "wpisujesz" się w ten klimat ;)
    A zdjęcia są niesamowite :) wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Barcelona no i cala Hiszpania <3 zazdroszcze, Bardzo fajne letnie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(48)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki tym zdjęciom jeszcze bardziej chcę odwiedzić Hiszpanię! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo łał rozmarzyłam się :) cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing pictures & would you like to follow each other via
    GFC, Bloglovin & Google+? Lemme know!
    & keep in touch!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. samaś taka orientalna tam...

    OdpowiedzUsuń