Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Baby blue & kobalt

Nie wiem ile razy już tutaj to pisałam, ale czas wciąż ucieka nie wiadomo kiedy!!! Dopiero pisałam poprzedni post a już jest tydzień później! Tyle się działo, że właściwie nie powinnam się temu dziwić, ale to przygnębiające, że wszystkie niepowtarzalne chwile tak szybko przemijają, a za oknem już widać zbliżającą się jesień…
Wyjazd na Mazury był rewelacyjny, całkowite odcięcie od świata wirtualnego, brak ładowarki do telefonu = brak Internetu… Tylko boisko, plażówka, strefa kibica, jezioro, namioty, ognisko… Cudowny klimat Starych Jabłonek, niezapomniane, sportowe emocje i oczywiście ludzie, bez których z pewnością nie byłoby tak samo! Od tych wakacji zdecydowanie zostanę jeszcze większą fanką siatkówki ;)
Jednak wyjazdy mają to do siebie, że później ciężko się odnaleźć w realnym świecie, bo wciąż żyjemy tym co tam przeżyliśmy. Z jednej strony to jest właśnie piękne, bo jeśli tęsknimy, to znaczy że mamy co wspominać. Ale z drugiej, przychodzi też powrót do szarej rzeczywistości, kolejne rozczarowania dnia codziennego, wątpliwości i myśli od których odrywamy się przez tych kilka dni….

Tak refleksyjnie i nostalgicznie, odpowiednio do pogody zakończę swoje rozważania, a Was zapraszam na stylizację, jeszcze w letnim, ciepłym klimacie ;)
crop top: New Yorker
spodnie: New Yorker
naszyjnik: Stradivarius
szpilki: Louboutin

45 komentarzy:

  1. świetny strój! a buty? rewelacja. Ja nie byłam jeszcze na żadnym wyjeździe w tym roku, ale koniecznie musze sie gdzieś wybrać, bo już pomału szału dostaję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kolorystyczne zestawienie dodatków, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty ślicznotko ! :)
    Wszystko perfekcyjne, kolorki, dodatki !
    Pozdrawiam!
    A z wakacjami zawsze tak jest, mijają błyskawicznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazury są piękne, co roku odwiedzam:) śliczny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię bardzo zestawy, w których dół jest dopasowany, a góra to krótka bluzka, krótki sweter lub kusy dół!
    uważam, że mało jest tak kobiecych połączeń - i takich, które tak ładnie jak to podkreślają piękno kobiecej figury!

    ach, nic mi nie mów o tej niemożności przestawienia się - w poniedziałek wróciłam znad morza i nadal zamiast skupić się na pracy tęsknię za Helem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh rozumiem to bardzo dobrze, ale uwierz, jeszcze gorzej jest siedzieć w domu i nie wiedzieć co ze sobą zrobić.. Praca przynajmniej na trochę odwraca uwagę ;)

      Usuń
    2. A ja wolę odwrotnie-bardziej dopasowana góra i dół luźny. Nie zmienia to faktu;że stylizacja jest bardzo fajna; a w szczególności podobają mi się szpilki i torba.

      Usuń
  6. Jak patrze na te zdjęcia, to mi się nasuwa do głowy powiedzenie "nogi to ona do samej d**y ma" ;)
    Wszystko cacy, mniamuśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha padłam ze śmiechu ;D Tego jeszcze nie słyszałam! Dzięki kochana ;*

      Usuń
  7. Piękny zestaw, zakochałam się w tych szpilkach !<3
    Bardzo fajny blog, również obserwuję i dziękuję za odwiedziny ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik.
    Obserwujemy .?
    Zacznij na 100 % się odwdzięczę.
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely in blue! i just love the color. perfect photos beauty :)

    xoxo
    http://www.kimvalledor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik, wszędzie taki szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja....

    Ja nie lubię wracać do rzeczywistości i z powrotem się "odnajdywać" ale pragnę takiej chwili zapomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I like your blue top. Great photos. You're very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny naszyjnik:) mam podobne buty i ubóstwiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko bardzo ładnie razem wygląda;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne szpilki <3

    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love love love this outfit! Perfect colour match and I love the texture of your top! Beautiful! :)

    Cholfable

    OdpowiedzUsuń
  17. mając taką figurkę,wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :) Naszyjnik i szpilki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny naszyjnik!
    takie wyjazdy są świetne i pozostawiają masę pięknych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw kolorystyczny i cudny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! A szpilki i ich kolor <3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie podoba mi się <3 Faaajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te buty są cudowne... znowu to mówię:D jestem monotematyczna haha:D Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw kolorystyczny, kobalt do Ciebie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obłędne buty!<3 Uwielbiam kobalt.:) Super zestawienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stunning.you have an amazing body.you look great toi.love the necklace
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. super look i boski naszyjnik
    To prawda ,bo wyjeździe ciężko wrócić do rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Wyglądasz genialnie :)
    Mam bardzo podobną torebkę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. gorgeous look! love your heels:)

    Leonor
    www.thesparklinglemon.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pretty outfit dear :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny naszyjnik ;)
    Wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the high waisted jeans and the colors of thisoutfit!

    Stylure.net
    Stylure.net
    Stylure.net

    OdpowiedzUsuń
  35. O ja nie mogę! Masz te przepiękne, kobaltowe szpileczki! Marzą mi się takie! Super połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ucieka i to bardzo szybko - niestety. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu - ciekawe połączenie odcieni niebieskiego - nie wpadłabym na nie :) Świetnie się prezentujesz!:*

    OdpowiedzUsuń