Obserwatorzy

piątek, 1 sierpnia 2014

Gorgeous Vienna!

Wróciłam z kolejnej genialnej podróży ale nie zwalniamy tempa!!! Wczoraj w trasie przez ok 6h w sumie, a dziś już wyjazd na kilka dni nad jeziorko.
Wasze kciuki chyba pomogły, bo egzaminy zdane lepiej niż bym się spodziewała!!! Wczoraj zaniosłam dokumenty na uczelnię, więc oficjalnie mogę pochwalić się, że jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego ;D
Ale miało być o Wiedniu... zakochałam się w tym mieście! W cudowniej, dopracowanej w każdym detalu architekturze, zadbanych budynkach, parkach, ogrodach, fontannach i pomnikach niemal na każdym kroku... koncertach Mozarta w centrum miasta i obrazach Gustava Klimta. To piękne, pełne artystycznych inspiracji miasto, i we mnie obudziło duszę romantyczki i estetki ;) Zdjęcia w pełni nie oddają tego klimatu, bo choć mój telefon ma niezły aparat, to jednak w takim miejscu przydałaby się porządna lustrzanka, ale mam nadzieję, że mimo tego po tym co zobaczycie, będziecie mieć podobne odczucia.




32 komentarze:

  1. Piękne widoki :) sama muszę się tam kiedyś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miasto, bardzo chcę się tam wybrać... Cieszę się, że taka piękna dziewczyna reprezentuje Polki za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem tam w tamtym roku, zdjęć z lustrzanki ponad 1000 i jeszcze nie miałem kiedy ich wszystkich przejrzeć ;)
    Ale miasto jedno z najpiękniejszych w Europie i trzeba kilku dni żeby większość zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądałaś! piękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: great pics. Vienna is a great city. I was in Vienna two years ago. Very cosmopolitan. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pictures! I really like your top.

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ! super widoki :) pięknie wyglądałaś kochana :*
    ahh już się nie mogę doczekać mojego urlopu :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wyjazdu,i widzę że korzystasz z wakacji -świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż to za uczta dla oczu :-) Twoje sandałki są rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam pięknie <3
    Zazdroszczę wyjazdu kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne miejsce
    dodajemy do obserwowanych ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam musi być pięknie. Świetne zdjęcia, mam nadzieję,że kiedyś uda mi się zobaczyć te cudowne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, ja osobiście uważam że jakość i tak jest bardzo dobra i niema co się przejmować brakiem lustrzanki. W sumie to zazdroszczę Ci wyjazdu, sama bym się chętnie tam wybrała. Być może kiedyś nadarzy się okazja.
    Ja oczywiście zaobserwowałam i liczę na to samo z twojej strony. ;)
    Zapraszam !
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia śliczne, a jakość bardzo dobra więc uważam że niema się co przejmować brakiem lustrzanki. Pięknie tam jest, chętnie bym się kiedyś wybrała. Może kiedyś się uda.... no oczywiście zazdroszczę Ci wyjazdu. ;)
    Nie ulega wątpliwościom, że zaobserwowałam. Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym.
    Zapraszam!
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeee tam, telefonem też uwieczniłaś piękne momenty :) Wspaniałe widoki, architektura rzeczywiście zapiera dech w piersiach, mam nadzieję, że też kiedyś będę miała okazję zobaczyć na żywo :)
    I t-shirt masz czadowy! :) nie jest przypadkiem w ananaski? bo widziałam w którymś ze sklepów ostatnio bardzo podobny i bardzo mi się spodobał :) hehe
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ;)) pewnie widziałaś w Bershce!

      Usuń
  16. Przede wszystkim gratuluję dostania się na uczelnie :)
    Po drugie rzeczywiście Wiedniu jest piękne
    i trzecie przepięknie wyglądałaś i super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki zdjęciom można się wczuć chociaż trochę w ten klimat :)
    Pewnie jesteś jeszcze nad jeziorkiem więc udanego wypoczynku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne zdjęcia! i śliczna opalenizna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze Ci zazdroszczę takich wakacji... ja mam tylko ten tydzień wolny i nie wiem, czy w ogóle mi sie uda gdzieś wybyć. Piękna bluzeczka:) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your neon sandals. Thanks for stopping by my
    blog!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie Wiedeń jest piękny, do tego twój wakacyjny zestaw świetnie się prezentuje ;) gratuluje dostania się na UW! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak, moje pieknie miasto :) o kazdej porze jest tu co robic i nigdy nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahh, fabulous look, hun ^_^

    Hugs

    nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję studentko, a Wiedeń śliczny :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz i naprawdę cudne zdjęcia :)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, que lindas fotos y que bella tu, gracias por compartir tu belleza, saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie móc sobie choć popatrzeć...
    dzieki za wirtualną wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń