Obserwatorzy

środa, 20 sierpnia 2014

Story of my life ;)

Dziś postanowiłam zrobić mały post wspomnieniowy, czyli jak zaczęła się moja historia modowo-pokazowo-zdjęciowa ;) Będzie trochę zdjęć z pokazów, trochę o konkursach i kilka moich szalonych wcieleń ;) Ciekawe czy Wam się spodoba…

Zaczynając od początku – maj 2011, pierwsza sesja zdjęciowa i od razu zostałam rzucona na głęboką wodę – Lookbook dla Sebastian Professional, na rynek hiszpański ;) Nie wiedziałam wtedy, że trzeba biegać z pen divami na sesje, robić mnóstwo backstage telefonem i męczyć o e-maile.. bo zdjęć do tej pory nie zobaczyłam na oczy :( A jedyne co mi zostało to kilka słabej jakości zdjęć zrobionych telefonem..
A następnego dnia pierwszy papierowy pokaz mody w Pałacu Kultury pt. "Reading is a fashion", zwróćcie uwagę na moją przerażoną minę ;D Mało nie połamałam tam obcasów tak mi się nogi trzęsły ;P
Kolejny pokaz, jak nie w gazetach to Kaja w buszu ;D
Następnie był pierwszy konkurs, na który niemal siłą zaciągnęła mnie Zuza :* Rewelacyjne tygodniowe zgrupowanie w świetnym towarzystwie, a potem pełen emocji finał ;) Udało mi się dostać tytuł II Vice. Ten konkurs chyba był przełomem w moim życiu, z cichej, niepewnej siebie, zwykłej, szarej Kaji zaczęłam wierzyć w siebie i w to, że naprawdę mogę coś osiągnąć, a wszystkie moje marzenia które wydawały się tak nierealne stały się nagle rzeczywistością ;)
Następny był genialny, widowiskowy pokaz Matrix Globar Show - White show by Hooker & Young.
A tu możecie obejrzeć całość:

Potem The Look Of The Year 2011
Gale Mody:
2011
 2012

A w tzw. "międzyczasie" udało mi się mieć kilka drobnych publikacji w magazynach:
Potem jeszcze wygrana Queen of Poland 2012
a później zaczęły się szaleństwa i eksperymenty z włosami... Najpierw był mahoniowy brąz:
potem ognista czerrrrrwień ;D
Następnie marcheweczka:
No i później dłuugie i męczące próby powrotu do brązu...
Aż w końcu wyszły czarne, jak w mojej pierwszej notce TU a później bardzo ciemny brąz, czyli takie jak mam teraz... bardzo chcę wrócić, do tych jasnych z samego początku, ale nie wiem jak, macie jakieś rady ;) ?
Która wersja mnie była najlepsza ?

Za chwilkę ruszam w drogę, tym razem na Mazury, wracam w sobotę na wesele w Warszawie, więc jak zawsze zaległości nadrobię po powrocie ;)

33 komentarze:

  1. no, no, no, imponujące! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te jasne najlepiej do Ciebie pasują ;)
    Zazdroszczę tylu sukcesów, bo bardzo bardzo też bym tak chciała! Póki co kibicuję mojej przyjaciółce w tegorocznym The Look of the Year, bo dostała się do finału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszęę! No to trzymam również mocno kciuki!

      Usuń
  3. Kochana a jak to się wogóle stało, że zaczęłaś chodzić na pokazach i brałaś udział w sesjach? Zapisałaś się do agencji czy wygrałaś jakiś konkurs? Bardzo podziwiam Twoje dokonania i to że tak dużo robisz, spełniasz marzenia i się realizujesz,aż miło popatrzeć :)
    Ewa K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zapisałam się do Agencji w Warszawie.. byłam na castingach właśnie do tej pierwszej sesji Sebastian Professionnal i później do Matrixa i naprawdę nie mogłam w to uwierzyć, ale spośród dziesiątek dziewczyn dostałam się jako jedna z nielicznych ;) Później wybory Miss Polonia.. no i tak to się wszystko zaczęło kręcić ;) Najlepiej jest zacząć od wyborów, bo zawsze można zostać zauważonym i późniejsze propozycje z czasem zaczynają się pojawiać ;)

      Usuń
  4. Jestem po wrażeniem :-) brawo i oby coraz większych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Zdjęcia jednego z moich ulubionych fotografów również z pewnością się tu pojawią ;)
      O ile wyrazi zgodę ;>

      Usuń
  5. No to zaczynamy;ale komentuję "od tyłu" kwestie poruszone przez Ciebie w poście:
    1. włosy...hmm ja się waham między zdjęciami trzecim i drugim od końca posta;ale..chyba wybieram ten kolor który masz na zdjęciu z żółtą bluzeczką. Wyglądasz w tym kolorze po prosstu bardzo..ciepło i kobieco.
    2,zdjęcia magazynowe-zdecydowanie to z "Urody życia"
    3.zdjęcia z pokazów-to nad napisem Gala Mody 2011-i fryzura i mina-rewelacja;
    4.sesje zdjęciowe-dla ochnika; mimo bardzo dużego wdzięku i bardzo delikatnej urody znakomicie wyglądasz w skórzanych ubraniach.
    5. Ale i tak najbardziej lubię Ciebie w takich stylizacjach jakie pokazujesz nam teraz ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochani za tak wnikliwą analizę ;) Baaaaardzo to doceniam! A aktualnych stylizacji będzie oczywiście jeszcze więcej!~
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. wow,jestem pod wrażeniem. też mi się marzą takie sesje i wgl,ale jestem zbyt mało odważna aby coś w tym kierunku robić ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz w tym ciemnym brązie :)
    ale ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    ___________________________
    http://passions-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Ci w tym kolorze włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaał! Uwielbiam! Każde zdjęcie dokładnie musiałam aż sobie pooglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. W tych pierwszych jasnych wyglądałaś prześlicznie:) No to widzę, że już wiele osiągnięć masz na koncie i jeszcze duuużo osiągnięć przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow gratulację :) Jaka Ty śliczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratuluję serdecznie i życzę więcej sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful hair :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this post! you are so beautiful. so nice to see someone like me who likes to have different versions of herself :)

    xoxo
    http://www.kimvalledor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you soo much for stepping by and your good words, hope youll come back again ;)
      xo

      Usuń
  15. Świetny post! Miło się oglądało i czytało o Twoich sukcesach, życzę ich jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, bo gratuluję kochana, nie wiedziałam, że przeszłaś tak daleką drogę :) Ale uważam, że jesteś odpowiednią osobą, na odpowiednim miejscu, z taką naturalnością i swobodą przychodzi Ci pozowanie do zdjęć :)
    I widzę też kiedyś miałaś ognistą czerwień na włosach :) hehe
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak i bardzo ją lubiłam ;D Choć jednak brąz to brąz! Dziękuję kochana za dobre słowa ;*

      Usuń
  17. Zanim zapytałaś w planie miałam Ci napisać, że szczerze to najlepiej wyglądałaś w jaśniejszych włosach i brewki ciut jaśniejsze i będzie pięknie.:) <3
    I z zachwytem oglądałam Twoje zdjęcia. Też kiedyś chciałam robić to, co Ty.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. w brązie najładniej :) sporo już masz osiągnięć, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha ale miałaś fryzurę na drugim zdjęciu :D
    Gratuluję CI wszystkich osiągnięć :) Jesteś naprawdę piękną kobietą, nic tylko się inspirować. :)
    Moim zdaniem najlepiej CI w ciemnym brązie - Twoja uroda i twarz są wtedy mocno zaakcentowane i wyraziste. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem pod wrażeniem i nie wiem co napisać :D We wszystkich odsłonach wyglądasz rewelacyjnie, we wszystkim Ci ładnie. Gratuluję sukcesów i życzę ich jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Love all the designs & amazing post. Thanks
    for stopping by!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na każdym zdjęciu wyglądasz rewelacyjnie!! gratuluję kochana:))
    Zapraszam Cię do mnie w wolnej chwili na konkurs:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Na niektórych zdjęciach przypominasz mi Natalię Siwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, niesamowite jak dużo się u Ciebie działo, ile sesji. Zazdroszczę kochana :) Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaja w buszu wymiata!
    w jasnych włosach zbytnio upodobniasz się do Małgorzaty
    Sochy - w ciemniejszych jesteś wyrazista i uniwersalna -
    do retro stylizacji z upiętymi włosami, w których wyglądasz
    obłednie wręcz, do niby zwykłej z rozpuszczonymi prostymi
    włosami - do egzotycznych i drapieżnych też... tylko BRĄZ ♥

    OdpowiedzUsuń