Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

Chorwacja 1: Rogoźnica - Split


Siedzę na balkonie i chłonę ostatnie promienie słońca.. jakby jeszcze mi było mało! Ktoś się wczoraj ze mnie śmiał, że, znając mnie na pewno będę się jeszcze dosmażać, choć i tak jestem murzynem i oczywiście tak też się stało ;) Polska przywitała mnie wczoraj deszczem i chmurami, dobrze że dziś pogoda to rekompensuje, dzięki czemu powrót z wakacji jest przynajmniej trochę łatwiejszy, a ja utrwalam chorwacką opaleniznę ;)
Wyjazd był bardzo udany, z resztą z taką ekipą (a raczej załogą) i w takim miejscu nie mogło być inaczej. Chorwacja jest po prostu bajeczna! Te wszystkie krajobrazy, lazurowe morze, wybrzeża, porty, wysepki i starożytne małe miasteczka zapierają dech w piersiach… Ktoś mi kiedyś powiedział, że jak raz zobaczę Chorwację, to nie będę chciała jeździć już w inne miejsca. Coś w tym jest… jestem pewna, że kiedyś tam wrócę zobaczyć Dubrownik, Makarską i kilka innych większych miast, bo podczas tego rejsu skupiliśmy się na miejscach mniej turystycznych i komercyjnych, a za to bardziej tajemniczych i klimatycznych. To właśnie było naszym głównym celem, wypływać codziennie rano na pełne morze, aby wieczorem cumować zawsze w innym miejscu.. i tak po kolei będę odkrywać i przed Wami uroki Chorwacji.
Dzień pierwszy – wypłynęliśmy z Rogoźnicy.
Zieloną sukienkę kupiłam chyba trzy lata temu na bazarku i miałam ją na sobie tylko raz, za to w takim miejscu pasowała idealnie ;)

sukienka: no name.
naszyjnik: New Look
kolczyki: Stradivarius

45 komentarzy:

  1. widzę, że wycieczka doszła do skutku i to z bardzo dobrym skutkiem! śliczne zdjęcia i śliczna modelka:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zdjęcia ahh można pomarzyć :) Naszyjnik uroczy :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i przepiękna sceneria ;-). Co zaś do Twojej fascynacji Chorwacją-rozumiem bo podobnie mam z Karkonoszami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki i pięknie ty wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia piękne, a Ty wyglądasz zjawiskowo :) prześliczna sukienka!
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest!
    i jak naszyjnik do niej ładnie pasuje :)!
    musisz ją nosić w kolejne lato, bo szkoda, żeby taka ładna rzecz się marnowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia i widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjęcie! sukienka jest rewelacyjna i świetnie komponuje się z naszyjnikiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej zielonej sukience i przy tej scenerii wyglądasz prawie jak nimfa wodna ;)
    Widzę,że cały czas jesteś w podróży ... super, korzystaj póki możesz.
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. you look stunning,love the dress
    the colour really suits you
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w takim kolorze, sukienka idealna dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne, wakacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)) Aż miło się ogląda takie fotografie- duży plus za stylizację- zwiewna sukienka świetnie komponuje się z lekkością klimatu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja Ci zazdroszczę! Ahh cudowne miejsce, bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC???
    Just let me know and I will make sure to follow ya back

    My Blog: Beauty-Fulll

    Facebook
    Twitter
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stepping by! And i hope youll come back again ;) Ive already followed u on GFC and Facebook ;)
      xo

      Usuń
  17. Beautiful photos!

    Have great weekend :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a gorgeous setting! You look beautiful in that dress!

    allthingsglitterandbeauty.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutkie widoki, ta woda aż sprawia że się robi cieplutko! Sukienka.. Ahh, wygląda cudownie a Ty w niej, co tu dużo gadać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe widoki, cudne zdjęcia i rzeczywiście sukienka świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jak cudownie mi się przeglądało te zdjęcia z tą muzyką ;) Ślicznie wyglądasz, ps. mam bardzo podobną sukienkę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna Chorwacja, a zdjęcia na wybrzeżu, obłędne <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Loving the look on you. Gorgeous color, suits you so beautifully girl! Stunning pics!!
    Happy weekend
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka i piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj bardzo chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! Nie byłam jeszcze w Chorwacji, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Totalnie zazdroszczę, nigdy nie byłam w Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi reina europea tan hermosa como siempre. mi vida, yo vivo en Ecuador, es un pais de Sudamerica, luces divina en tus fotos, el verde eleva tu belleza, eres una bella musa, una divina inspiracion.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, niesamowite zdjęcia widoki i rewelacyjna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka i naszyjnik :) no i fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ta sukienka również piękna :) a zdjęcia z Chorwacji przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka świetna!!! Naszyjnik również!!! I na dodatek to tło. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak rusałka - piękna a niebezpieczna...

    OdpowiedzUsuń