Obserwatorzy

wtorek, 16 września 2014

Chorwacja 2: Split

Przyszedł czas na Split, największe miasto w Dalmacji, a drugie co do wielkości w całej Chorwacji. Po kilku dobrych godzinach żeglowania dotarliśmy tam jeszcze przed zachodem słońca. Miasto nocą jest przepiękne, wszystkie starożytne zabytki podświetlone, a główna promenada tętni życiem ;) Niestety zdjęcia nocne nie wyszły, za to jest moja kochana, neonowa, żółta sukienka, która już długo chciałam tu pokazać. Do niej trochę białych dodatków i delikatne sandałki. Takie jasne kolory lubię nosić żeby podkreślić opaleniznę ;)
sukienka: Bershka
naszyjnik: Katherine
bransoletka: Liu
sandałki: CCC



52 komentarze:

  1. That dress suits your suntan perfectly!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! Ja już niestety wróciłam z Krety więc też będę katować czytelników zdjęciami z wakacji :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja jest piękna, byłam w Makarskiej :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za widoki! ja do Chorwacji chcę za rok jechać;) a sukienka przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne miejsce,te widoki *.* idzie się zakochać :D no i Ty pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia ! :-)
    Sukieneczka kapitalnie komponuje się z opalonym ciałem ! :-)

    Chętnie będę zaglądać :-) Obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiuję i oczywiscie zapraszam! ;) Ja już obserwuję ;)

      Usuń
  8. piekne widoki! sukieneczka tez swietna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dziewczyna, piękne widoki, piękna sukienka... cóż więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your dress. Looks amazing on you!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka <3
    a Chorwacja ohh!

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! ;)
    Obserwuję i zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na blogu:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia, cudna sukienka i w ogóle cała stylizacja. Nie ma co, wyglądasz jak modelka z magazynu mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: awesome pics in Croatia. I really like your dress. Very trendy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zdjęcia:)
    co za opalenizna :)
    czekoladka:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Uwielbiam Chorwację.

    OdpowiedzUsuń
  17. hm, w ciekawy sposób to przedstawiłaś, ładniutko
    zapraszam na mojego bloga, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie miejsce:) Piękne zdjęcia i Ty cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooh wow, zdjęcia masz naprawdę zachwycające. To miejsce, Ty... no zdjęcia są super!

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    Love, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Chorwację , zazdroszczę wyjazdu :*)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale slicznie jestes opalona:) pieknie wygladasz..
    co powiesz na wspolna obserwacje? zapraszam na mojego bloga..ja sie od razu odwdziecze:)
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  22. Great Post! Follow each other on GFC, Google+ and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://rabeasbeautytipps.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzy mi się wyjazd na wakacje właśnie do Chorwacji. Do tej pory odwiedziłam tylko Turcję, myślę, że jak dam radę uzbierać $$ odwiedzę Chorwację na pewno. Zdjęcia jakie tu dodałaś tylko mnie upewniają w tym, że muszę tam kiedyś pojechać :D A Ty wyglądasz zjawiskowo, piękna sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana dziekuje :) ja tez juz obserwuje:)
    pozdrowienia,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  25. I love Split so much! Your photos are great and you look amazing Carolina! :) x

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne widoki ;)

    Mam do Ciebie pytanie. Jakiś czas temu robiłaś z koleżankami ananasa- oklejając szampan cukierkami. Moje pytanie brzmi na co przyklejałyście cukierki? Byłabym wdzięczna za odpowiedź, bo planuje zrobić coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Simply wish to say your article is as surprising.

    The clarity to your publish is simply great and i can think you're a professional on this subject.
    Fine along with your permission let me to take
    hold of your feed to stay up to date with impending post.
    Thanks a million and please continue the rewarding work.


    Check out my webpage ... cheap hosting with site builder

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Ta sukienka jest piękna, pasuje idealnie do Twojej opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tylko pozazdrościć wakacji :3 Sukienka pięknie wygląda na Twojej opaleniźnie :>

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia! a Ty wyglądasz rewelacyjnie :*

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam super wspomnienia z Chorwacji <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę kiedyś koniecznie odwiedzić Chorwacje! pięknie wygląda na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka śliczna sukienka :)) a zdjęcia bardzo piękne :)) Jeśli masz ochotę na obserwację, zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję :))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Opalenizna podkreślona :D
    A widoki - czarujące :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Chorwacja :( a mi w tym roku właśnie Chorwacja nie wypaliła i mega żałuję, bo każdy tak zachwala, a tu jeszcze Twoje zdjęcia.... no fantastyczne!!! <3
    i jaka opalenizna, no tylko pozazdrościć kochana, wspaniale wyglądasz! :) dżaga na maxa :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  37. pieknie! milo wspominam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Z Ciebie to już naprawdę murzyn bo tych wakacjach! Jak miło sobie to wszystko przypomnieć, gdy za oknem deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna jak zawsze! :* I jeszcze te widoki, to miejsce *.* Czego chcieć więcej ... Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pretty dress dear :)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepięknie :)) I Ty świetnie się prezentujesz :)))
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Też w tym roku miałam tą przyjemność być w Chorwacji (m.in. Split, Dubrovnik, Trogir itd). Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócę. Polecam Chorwację - zwłaszcza we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  44. Split jest cudowny i pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę, że lubujesz się w bizantyjskich naszyjnikach ;D

    OdpowiedzUsuń