Obserwatorzy

czwartek, 25 września 2014

Chorwacja 3: Hvar

No i stało się, mamy jesień... Nowy domek, nowe studia, wszystko nowe ;) Nie zapeszając zapowiada się dobrze i mam nadzieję, że tak też zostanie. Jednak jak na pechowca przystało kilka drobnych wypadków musiałam mieć, np zgubiony szalik w busie i ułamana rączka od walizki, w związku z czym przez całe miasto i 3 piętra musiałam ją nieść (a ważyła pewnie prawie tyle co ja sama ;p), przy okazji robiąc kilka nowych siniaków do kolekcji ;) Cóż.. to i tak lepsze niż kiedy w drodze na wesele, pod centrum handlowym, w białej marynarce przechodziłam obok szlabanu i w tym właśnie momencie zaczął się on podnosić, a spod niego wyskoczyły kolce akurat kiedy stawiałam krok... Kolec przebił buta i nogę na pół a ja runęłam na ziemię brudząc całą świeżo wypraną marynarkę.. Przynajmniej miałam pretekst do kupienia nowych butów, za to marynarki już nie zdążyłam.. ;P
Ale koniec z historiami z mojego życia, czas na kolejne fotki z Chorwacji ;) Tym razem piękne miasto Hvar. 

spodenki: H&M
koszula: no name
pierścionki: Stradivarius
zegarek: Catherine
sandałki: CCC

41 komentarzy:

  1. lovely photos
    love your top

    new post in
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne widoki. Chętnie bym pojechała jeszcze raz na wakacje :) I śliczne pazurki masz. Manicure hybrydowy?
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ;) Już kolorki zmienione, teram jest tak:
      http://instagram.com/p/tFWnUwIt4a/?modal=true

      Usuń
  3. Jaka opalona! Wyglądasz kochana bosko! Świetne zdjęcia :)
    PS, Co do "pecha" ja to nazywam w odniesieniu do mnie "kiepską koordynacją ruchu" mogę mówić Ci siostro :) Jednym zdaniem "mam tak samo jak Ty..." Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie to że się cieszę, ale dobrze wiedzieć, że nie jestem sama na tym świecie z takimi przygodami ;D
      Pozdrawiam :**

      Usuń
    2. Hehe a ciesz się kochana do woli :) Ja nie narzekam, przynajmniej coś się dzieje, a moi przyjaciele uważają mnie za wyjątkową :D W końcu nie codziennie spotyka się osobę która jedną nogę potrafi skręcić 11 razy :) Z czego raz przez to, że się kopnęło kumpla, a potem (o ironio) musiał nieść mnie do domu :D
      PS. Również obserwuje :*

      Usuń
  4. Zazdroszczę i Chorwacji i opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta koszula :) widoczki bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw - ta żółta bluzeczka pięknie podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle, świetna stylizacja. Właściwie to strasznie spodobały mi się te sandałki, ale zawsze się boję tych na cienkich paskach :D
    Ta historia ze szlabanem brzmi strasznie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są mega wygodne! Chyba najwygodniejsze jakie miałam w życiu, w ogóle nie obcierały i są stabilne, mimo cienkich pasków trzymają się nogi ;)

      Usuń
  8. Kocham Chorwację. Już trzy lata tam nie byłam i strasznie tęsknię. Świetny zestaw. Najbardziej spodobała mi się koszula i zegarek........ no i oczywiście Twoja opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwacja za obserwacja ? Zacznij a na pewno się odwdzięczę .. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę opalenizny, bardzo ładnie Ci w żółtym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh te nogi :D świetne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) Piękna opalenizna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The perfect summertime look with a twist of elegance. Love the lace top, gorgeous.
    Happy Friday Carolina
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie, a bluzka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful place and great photos! I like your outfit and your manicure :) Followed via gfc #87, hope you can follow back. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie przygody - choć na początku - wydają się być tragiczne, to potem sprawiają, że się z nich śmiejemy ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfit and photos. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your visit! Hope youll come again ;) Ive just followed u on GFC ;)
      xo

      Usuń
  18. Zrobisz room tour gdy już na dobre się wprowadzisz do swojego mieszkanka? ;) Jestem strasznie ciekawa jak je urządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia kochana!!! Widząc te egzotyczne i słoneczne miejsce, tylko jedna myśl nasuwa mi sie do głowy LATO WRÓĆ!!! :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Chorwacja cudowna a jaka opalona byłaś. I powodzenia na studiach i w nowym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjecia!

    http://whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej... jaka opalona i wypoczęta:) Promieniejesz! Śliczne widoki... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przejrzałam kilka twoich postów, świetne stylizacje, fantastyczne zdjęcia. :)
    na pewno jeszcze tutaj wrócę. obserwuję.! :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing photos! Hope you've had a great time in my country! x

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post :) I ładne zdjecia:) Pisz tego typu posty bo Ci naprawdę wychodzą :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :) mikaela-nowak.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz! Ja zdążyłam zwiedzić całą Chorwację i jestem w niej zakochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś :) cudowna miałas opaleniznę <3
    Fajnie jeszcze popatrzec na takie letnie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale opalona :)) śliczny strój i piękne widoki:)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow świetne zdjęcia, bardzo fajna, letnia stylizacja :)
    zapraszam na mojego bloga myjskaniemyjska.blogspot.com a także na mojego instagrama @myjskaniemyjska

    OdpowiedzUsuń
  30. w opaleniźnie jesteś wręcz egzotyczna!

    OdpowiedzUsuń