Obserwatorzy

poniedziałek, 1 września 2014

Miss Sporty ;)

Kolejny raz walizki, bałagan - pakowanie, pakowanie i jeszcze raz pakowanie!!! Lubię wyjeżdżać, ale tego nie cierpię.. Nawet nie samego pakowania, ale chaosu jaki panuje wtedy wokół mnie! Zaczęłam wczoraj , a kończę dziś na godzinę przed wyjazdem! Jak zmieściłam wszystko w małą walizkę nie wiem, ale jestem prawie gotowa na, niestety ostatni, wakacyjny wyjazd... Już jutro przywita nas, mam nadzieję, gorąca i słoneczna Chorwacja! Płyniemy na rejs po wybrzeżach i wyspach więc trzymajcie kciuki za dobre wiatry i pogodę!
Dzisiejsza stylizacja jest trochę inna niż poprzednie, bardziej sportowa i na luzie. Podoba mi się zestawienie dopasowanych lub rozkloszowanych spódnic ze sportowymi butami. Co sądzicie ;) ?
spódnica: River Istand
kamizelka: New Look
top: Stradivarius

41 komentarzy:

  1. Have great month Sporty Girl :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się takie zestawy podobają, ale na kimś - dla mnie, to one zdecydowanie nie są ;)
    a już na pewno nie dla mnie jest taka długość spódnicy - wyglądałabym w niej baaardzo dziwnie ;)
    Ty wyglądasz zdecydowanie młodzieżow, fajnie, na luzie, ale z dodatkiem elegancji :)

    baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prosta, ale odważna stylizacja. Świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great sport outfit. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne połączenie ! i udanej pogody oczywiście życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jasne już dodaję ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto lubi pakowanie?;p świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra absolutnie rewelacyjna ;-). Co zaś do dołu-bardzo podoba mi się materiał z którego uszyta jest ta spódnica ale widziałabym Ciebie w taki czarnych spodniach:
    http://www.bonprix.pl/style/spodnie-wellness-haremki-47457275/?catalogueNumber=975182&category=374&type=image&source=8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nonoo fajowe ;) niestety takich nie mam, ale moze wyszukam w szafie coś podobnego do jakiejś stylizacji ;)

      Usuń
  10. Jak dla mnie bardzo odważne :) Ja bym się nie zdecydowała na taką stylizację, ale Tobie pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie ten zestaw. Idealnie pasuje ci spodnica midi i to w zestawie ze sportowymi butami

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, tyle się u Ciebie dzieje, ciągle gdzieś wyjeżdżasz, zazdroszczę! :) Jedyne co by mi przeszkadzało w takich wyjazdach to pakowanie i rozpakowywanie czego nie cierpię :)
    Ale zdjęcia obłędne.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie całej stylizacji, łącznie z czapką - najlepsze! ;)
    Całość - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie to wszystko dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się stylizacja, szczególnie czarna spódnica ! ;))
    jeżeli masz ochotę zapraszam, outfity, kosmetyki,muzyka,sport: może uda Ci się znaleźć coś dla siebie
    Pozdrawiam
    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You look chic with a sporty vibe in this outfit!

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie nie lubię takich zestawień, ale Ty to zrobiłaś naprawdę ze smakiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super genialne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim stroju podbijesz serca Chorwatów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestawik fajny, ale mi trochę te buty nie pasują. Jak zwykle u Ciebie wszystko się dobrze prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz przecudownie :( zazdroszcze urody haha od razu skojarzylas mi sie z Cleo xd

    obserwacja za obserwacje? jesli tak, zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear, thanx for following my blog, i followed you now via GFC <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice sporty look!

    xo T.
    www.initialed.ca

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny zestaw! świetne buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz olśniewająco :) a najbardziej podoba mi się kamizelka;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe połączenie. Mi taki miks się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądasz! i świetne zdjęcia !:*)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale wyglądasz ;)
    A wyjazdu zazdroszczę bo sama chętnie bym gdzieś wyjechała :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kamizelka świetna :)
    Podoba mi się taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się ten sportowy look! lubię takie łączenia a sportowe buty są super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba ten zestaw, wyglądasz w nim świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń