Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

Autumn brownie

Jesień jak na razie bardzo nas rozpieszczała, słoneczko, ciepły wiaterek, złote liście zachęcają do spacerów w parku... Tylko taka jesień jest dla mnie do przyjęcia, chociaż i tak już tęsknię za latem. Mam nadzieję, że przynajmniej dzisiejszy deszcz jest tylko przejściowy i będziemy mogli cieszyć się ostatnimi promieniami słońca jeszcze trochę dłużej ;)
Dzisiejsza stylizacja utrzymana w typowo jesiennych kolorach, złoto, brązy, beże i rudości idealnie komponują się z aurą panującą za oknem. Spódniczkę przywiozłam z Hiszpanii, upolowałam ją na wyprzedażach za całe 2,5 euro!!! :D Sweterek przywieziony z Anglii, a torebka to prezent od rodziców z Włoch, więc stylizacja choć jesienna przypomina o minionych wakacjach ;)
A Wy jakie kolory najchętniej wybieracie jesienią?

spódniczka: Blanco
sweterk: Pull&Bear
botki: sh
naszyjnik: Primark

fot. Tomasz S.

50 komentarzy:

  1. oj, jak mi się kolor sweterka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Podoba mi się Twoja torebka, nie chcesz mi jej oddać? :P
    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym nagrodą są śniegowce UGG Australia :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo jesienna i podoba mi się :) a co do pogody to ja również tylko taką jesień przyjmuję - piękną, słoneczną, z lekkim wiaterkiem i spadającymi liśćmi.

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz :) boski makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia, cudownie wygladasz! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love ur sweater!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądaszzz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie stylizacje -wyglądasz pięknie :-)
    z przyjemnościa dodaje do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie jesienne zdjęcia i stylizacje! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect outfit! you look so great:)
    Would you like to follow each other?Let me know! :)
    PS I would appreciate it tons if you check out/click sheinside.com link in my latest post,
    Thank you !

    fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękna spódnica! świetnie Ci w brązach;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja jak zwykle piękna i trafiona w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w brązach ! :) świetny look ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesienne brązy - świetne! ;) I ladne zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mogę z ciekawości zapytać ile ważysz przy jakim wzroście? :) masz super figurę:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki :-) sweterek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódniczka:) Jak zwykle wszystko idealnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brązy <3 Uwielbiam je ! Ale Ty prezentujesz się w nich rewelacyjnie!! Piękne zdjęcia, i co ?! Jesień wcale nie jest ponura !!

    Pozdrawiem ciepło!
    ______
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jakie piekne zdjecia, jaka piekna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałas o wspólną obserwację :)
    Jasne, ja dodaję już z przyjemnością :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi love your blog! you're so pretty! Would you like to follow each over on GFC, let me know! :)

    http://sapphiresaysfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę mieć taką spódniczkę!! aaaa rewelacyjna jest :) a ty pięknie wyglądasz:) dodaję do obserwowanych:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your booties. Thanks for stopping by!

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, również uwielbiam Jacksona <3
    Jednakże to nie jego płyta jest najdroższą w mojej kolekcji :)

    Pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już zaobserwowałam ;)
    Pozdrawiam :*

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie wyglądasz, spódnica bardzo mi się podoba, śliczne zdjęcia a włosów to Ci bardzo zazdroszczę :-) Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Following you now dear:)

    fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. niestety pogoda coraz bardziej deszczowa ;( spódniczka jest bardzo ładna a buty to bym ci zabrała! są świetne :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie w wolnej chwili na jesienny post z ciuchami :)

      Usuń
    2. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili na jesienny post z ciuchami :)

      Usuń
  30. Kochana, to Ty dzisiaj ubrana jesteś w same światowe ciuszki :)
    Fantastycznie zgrałaś te wszystkie kolory, idealnie komponują się z tymi kolorowymi liśćmi :)
    Spódniczka jest świetna!
    A trzecie zdjęcie mój faworyt <3
    miłego dnia kochana:) Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia! kobieco i zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny zestaw:) przepiekne zdjecia:)
    pozdrowienia!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. buty, spódniczka, sweterek ! ah całość tak dobrze zgrane ze sobą
    wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz! Właśnie takie stylizacje są moimi ulubionymi!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Twoje stylizacje :D
    Sweter jest boski ! A połączony ze spódnicą wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham jesienną paletę wraz z jej porą...
    sama jesienią i zimą noszę się dość stonowanie ale z mocnymi,
    wyrazistymi dodatkami typu tęczowy szalik i soczysta torba lub
    szydełkowa czapa w stylu lat trzydziestych z pasującą doń chustą :)))

    OdpowiedzUsuń