Obserwatorzy

środa, 8 października 2014

Pudrowo różowo

Jesień, jesienią, ale na zdjęciach nadal słońce ;) Dla mnie lato mogłoby trwać cały rok, dlatego zagości jeszcze przynajmniej na blogu, w kilku postach. Fotki które Wam pokażę robiłam jeszcze pod koniec wakacji i była to jedna z weselnych stylizacji. Jestem zakochana w pudrowych kolorach, w szczególności na wiosnę i latem,a sukienka sama w sobie jest tak delikatna i dziewczęca, że nie mogłam dobrać do niej innych dodatków niż w podobnych jasnych barwach. 
Dziś szybko bo pędzę do pracy, a Was zostawiam ze zdjęciami ;))

PS. 50 post, 100 obserwatorów i 300 polubień na FB - same okrągłe liczby, chyba na szczęście ;D
PS.2 Zapraszam też na Insta ;*

55 komentarzy:

  1. Świetnie! 4 i 5 zdjęcie bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, delikatnie i bardzo kobieco!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so gorgeous! This dress looks amazing on you! Love it! :) I wondered if you would like to follow each other to stay in touch. Let me know on my blog. That would be really awesome! :)

    Have a nice day! :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja,mi także podobają się pudrowe kolorki :))
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji <3
    http://kajuusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Prześlicznie Ci w takich pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna sukienka, taka romantyczna no i fryzura to kropka nad "i" do całości oczarowałas mnie :-)

    Buziaki Iwona
    ________________________
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna torebka! uwielbiam pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sukienka! pieknie wygladasz,

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: great dress . Very pretty and stylish. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatnie, super polaczone kolory :-) tak subtelnie z klasa:-)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie www.catessive.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ! Piękna sukienka i idealne dodatki :)))

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. I used to be able to find good info from your blog
    articles.

    Also visit my web site Recommended Reading

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz.! genialna stylizacja. i buty i sukienką prezentują się fantastycznie.
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You look absolutely stunning! The outfit and your hair are adorable!
    I'm a keen follower on your blog :) xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!
    Bransoletka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka! Podoba mi się jak wszystko ładnie ze sobą połączyłaś. ;3 Bardzo mi się podoba. ;*
    awesome-triangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju ta sukienka jest piękna! Wyglądasz w niej fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely dress

    New post in
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite! Piękna sukienka, idealnie w moim stylu, podobnie jak kolory, dodatki i fryzurka. Chyba powinnaś zmienić nazwę na PerfectlyPerfect :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudrowe kolory są ładne, kojarzą mi się z delikatnością ;)
    Gratuluję blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful elegant dress, and your make up and hairstyle are just perfect!!! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się zestaw bardzo podoba! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tej sukieneczce!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, bardzo dziewczęcy zestaw i świetne zdjęcia :)

    www.dychotomiczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja fryzura jest przepiękna, perfecyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous dress! Lovely photos!
    ♥ ♥ ♥

    http://www.MARTAsFASHIONdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie kochana wyglądasz, bardzo dziewczęco :)
    PS. Jestem z Puław ale będę na spotkaniu w sobotę, zatem mam nadzieję do zobaczenia w Lublinie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny look :) przepiękna sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  29. This is perfection from head to toe. These soft colors are awesome on you. Love the chic ladylike outfit on you. Stunning. Awesome 'dos.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  30. Perfekcyjna! Sukienka doskonała, a Ty wyglądasz w niej przecudownie. I ta fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna sukienka :*
    I ten kolor <3
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely dress.
    Following you for sure !!
    xx
    reasnotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo, bardzo ładna sukienka! świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna sukienka a jesień mamy piękną :):)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawde pięknie wyglądasz :) zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. OOoojjj, jak ja uwielbiam pastele !! <3
    przepiękna jest ta sukienka, niezłą konkurencję pewnie zrobiłaś pannie młodej :) hehe
    fantastycznie wyglądałaś :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie Ci w pudrowych kolorach :*

    OdpowiedzUsuń
  40. przepięknie Ci w takim pudrowym różu, wyglądasz olśniewająco :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna stylizacja. gdzie mogę kupić taką bransoletkę ?

    OdpowiedzUsuń
  42. SŁODKOŚCI! takie pastele mogę na tony ♥

    OdpowiedzUsuń