Obserwatorzy

wtorek, 25 listopada 2014

Autumn leaves...

Wiedziałam, że tak będzie! Że zima mnie zaskoczy zanim pokażę zaległe jesienne zdjęcia ;) Dlatego teraz w ekspresowym tempie jeszcze kilka jesiennych postów i przejdziemy już do zimowych setów. Na pierwszy ogień idzie stylizacja, prawie cała skomponowana w second handzie. Spodnie miały już swój debiut  tutaj, do nich dołączył gruby, cieplutki sweter, przeplatany złotą nitką i zwyczajny, luźny T-shirt. Botki już sklepowe, ale służą mi dość długo i to chyba jedne z najwygodniejszych obcasów jakie miałam w życiu! Jak Wam się podoba taki "zwyklak" ?

27 komentarzy:

  1. Sweter bardzo mi się podoba, ma piękny szary kolor i wygląda na cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! masz śliczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia piękne i ogólnie stylizacja! <3 spodnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie stylizacje i połączenia.
    SUPER!
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie taki zwyklak - sweter jest obłędny i "zwyczajny" to on z całą pewnością nie jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chic outfit...love ur ripped jeans!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia;)

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie podobnie, już prawie zima a stos jesiennych zdjęc czeka. sweterek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja super:) taka w moim stylu :) A sweterek... aż mi się cieplej zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, fajny ten sweter ;) Ja się w ogóle lubuję w swetrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, świetne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetny zestaw, uwielbiam podarte jeansy! i zdjęcia cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Magicznie prześliczna... A stylizacja super! Totalnie w moim guście, świetna!

    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie ciężkie męskie stylizacje - jesienią są wyjątkowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jestes sliczna :)
    zapraszam do mnie http://marluxya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny look, szczególnie podobają mi się jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm really in love with your beautiful ripped jeans!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweter, właśnie takiego szukam na tą porę roku! Mam bardzo podobne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, a wyglądasz przepięknie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Linda amiga, que tengas un bello Diciembre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja świetna ;) Cudowne botki ^^
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Good combination and fantastic for Autumn.If you need any suggestion about jewelry you can visit my blog. XO

    takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki butom ten zwyklak zyskał pazura :)

    OdpowiedzUsuń