Obserwatorzy

niedziela, 2 listopada 2014

Halloween - hot or not?

Halloween, mimo, że jest dość kontrowersyjnym, "pogańskim" świętem, to w naszym kraju z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Kluby oferują nam całą gamę tematycznych imprez, zachęcają wystrojem sal i mnogością dodatkowych atrakcji. Przyznam szczerze, że bardzo głęboko nie wnikałam w genezę tych obrzędów i może dlatego nie widzę w nich nic złego. Poza tym sama uwielbiam przebierane imprezy, szalone makijaże, które wymagają od nas kreatywności i zaangażowania. Pokażę Wam teraz kilka moich propozycji ;)
A Wy, obchodzicie Halloween? Jesteście za czy przeciw?

32 komentarze:

  1. Hello from Spain: Great proposals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obchodzę Halloween, ale to fakt iż coraz więcej się o nim mówi ;)
    Pierwsze zdjęcia są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tam się pomalowałam, ale u Ciebie to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, co za makijaż!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing makeup!
    super cool dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż, na prawdę, wygląda świetnie :) Ja tam Halloween jakoś nie obchodzę, ale zawsze patrzę cóż to teraz jest na topie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne makijaże !
    Ja jak najbardziej lubie Halloween :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy make up robi wrażenie... ja tez nie wnikam w genezę tego święta bo jest czystko komercyjne nie oszukujmy się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dal mnie Halloween jest zdecydowanie not. To zwykłą komercja. Widzę,że coraz więcej młodych osób przebiera się za rożnego rodzaju postacie i świętuje ( jeżeli tka to można ująć). Ja jednak jakoś nie mogę się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam że sam pomysł na imprezę w przebraniach jest świetny i naprawdę nie ma w tym nic złego, sama chętnie bym się na taką wybrała, gdyby były trochę popularniejsze u mnie w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow these Halloween make-up looks are pretty amazing!

    styleandchocolates

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaże!! Jestem pod wrażeniem! :)
    A co do Halloween to nie widzę w nim nic złego... przeraża mnie natomiast to co niektórzy rodzice opowiadają swoim dzieciom na ten temat! Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sama nie świętuje, ale lubię pokombinować z jakimś strasznym makijażem ;)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy makijaż bomba! Ja nie świętuję Halloween, jakoś mnie to nigdy nie kręciło, ale makijaże jakie niektóre osoby wymyślają, strasznie mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Halloween to całkiem fajne święto i myślę, że powinniśmy brać przykład z amerykanów i bawić się tak jak oni w ten dzień ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny ro knei obchodziłam. Ale z lenistwa, nie z sprzeciwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ten pierwszy makijaż jest świetny a zdjęcia przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy makijaż jest genialny :)
    Możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Halloween nie obchodzę, ale co kto lubi :) Makijaż świetny :)
    Pytałaś o obserwację :) Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie obchodzę, nie lubię tego całego Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for dropping by my blog <3 I've already followed you, hope you will follow me back ^^

    www.tramdang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie bawię się w obserwacja za obserwacje, aczkolwiek Twój blog mi się spodobał, więc z przyjemnością zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy makijaż - super, w sam raz na Halloween ;)
    Ja nie obchodzę, ale po naszej okolicy chodzą przebrane dzieciaczki i pukają do drzwi witając się słowami: "cukierek albo psikus?" ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale czad kochana!!!Te pierwsza propozycja jest mistrzowska! :)
    Ja to zawsze marzyłam o takiej imprezie przebieranej, a tak ciężko zgrać się ze znajomymi grrrr :/
    może za rok się uda :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Halloween zaczęłam świętować od 2008 roku, w UK jest to święto nieco bardziej popularne niż u nas w Polsce. W tym roku świętowałam je na imprezie karaoke :-) Oczywiście przebrana

    Rewelacyjne makijaże na Halloween - mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam halloween!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne makijaże! Po prostu nie mogę się napatrzeć :) Ale Ty w tych makijażach.. no nie poznałam. Obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genijalne efektowne makijaże, pierwsze zdjęcie najlepsze <3
    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie obchodzę żadnych świąt zaznaczonych w polskim kalendario -
    nie mogę jednak nie docenić kunsztu malarskiego, stylizacyjnego
    i fotograficznego całego team'u - pierwsza propozycja pozostanie
    na długo w pamięci...

    OdpowiedzUsuń