Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

Targi Ślubne 15-16.11.2014

W ubiegły weekend, w wielu miastach Polski, między innymi też w Lublinie, odbywały się Targi Ślubne. Uwielbiam ten magiczny klimat, bajkowe suknie, ozdoby, kolorowe torty i piękne samochody, a wszystko utrzymane w delikatnych, białych i pudrowych kolorach, jak w krainie Kopciuszka ;) Tego roku, miałam przyjemność, już po raz trzeci uczestniczyć w tym wydarzeniu, tym razem współorganizując pokaz kolekcji sukni wieczorowych marki Lilade. Zapraszam na fotorelację ;)

piękne makijaże wykonała Agnieszka Jędrej, a fryzury Salon Beyonce.pl
fot. Maciej Kozłowski oraz Caffe

A tutaj, od ok. 2 minuty make-up i od 3 nasz pokaz ;)


39 komentarzy:

  1. Wszystko takie piękne, torty takie piękne, suknie takie piękne... ah... Śliczną sukienkę miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Nas jakoś w styczniu są i w tym roku chyba się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najlepiej jak dla mnie wyglądałaś w pierwszej kreacji :-) Zazdroszczę, też wybrałabym się na takie targi- super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny, wyglądacie zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. coś wspaniałego, jak w bajce. sukienka z 3 zdjęcia choć długa wyglada szalenie ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, szkoda, że u mnie takich targów nie ma, akurat jestem na etapie przygotowań ślubnych :)
    Ta złota spódnica jest mistrzowska!! przepięknie w niej wyglądasz kochana :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale świetny tort! Złota spódnica mnie oczarowała ;) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż mogę powiedzieć. Jak zwykle wyglądałaś pięknie :) Zdradź nam swój sekret na taką urodę :) Może kiedyś i ja zawitam na takie targi tylko w troszkę innej roli :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie kochana, wspaniała metaliczna spódnica

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Złota spódnica i różowa limuzyna podbiły moje serce. Wyglądałaś pięknie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na targach musiało być cudownie, szkoda że nie miałam okazji tam być.
    piekne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna sprawa :D
    Raj dla kobiet hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolute fabulous. You look so glam girl. Love the golden skirt, divine.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym się chętnie wybrała, ale z drugiej strony jak pomyśle że za kilka lat trzeba będzie się zająć przygotowaniami i wydać tyle kasy to lepiej na to nie patrzeć teraz ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Przed swoim ślubem na pewno chętnie wybiorę się na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo że do ślubu mi daleko uwielbiam oglądać te wszystkie suknie, dekoracje i torty *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful dress, so elegant and pretty look ;) xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. złota spódniczka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia sukienki a pierwsza spódniczka jest boska :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, wyglądasz powalająco, niczym z "żurnala" Piękna figura!!
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  24. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam na takich targach kilka lat temu, masz racje coś niesamowitego! Fantastycznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :) jak księżniczka w tej spódniczce pierwszej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzę o takiej pracy jaką masz Ty, to przecież sama przyjemność! Przepiękne torty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia a Ty wyglądasz przepięknie :)
    Spódnica z pierwszego zdjęcia ... cudowna :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza fota przywiodła mi na myśl Małgorzatę Sochę :)
    sukienka witrażowa ogromne mnie zaintrygowała, ale jednak
    wolałabym z tej materii uczynioną spódniczkę :)
    ostatnia sukienusia uczyniła z Ciebie Cukrową Wróżkę -
    takie łakocie zdecydowanie Ci służą :)))

    OdpowiedzUsuń