Obserwatorzy

czwartek, 18 grudnia 2014

Gorgeous prom dresses from Avivadress

Sylwester zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie – poszukiwania odpowiedniej sukienki, na tą wyjątkową, jedyną noc w roku… Ja zaczęłam od przeglądania stron internetowych i tym sposobem trafiłam na sklep internetowy - avivadress.co.uk.
Można tam znaleźć wyjątkowe, oryginalne i wysokiej jakości suknie balowe w bardzo korzystnych cenach. Każda z nas na pewno znajdzie tam coś dla siebie! 
Avivadress jest znanym producentem sukien ślubnych, balowych, wieczorowych, formalnych i koktajlowych oraz innych strojów okolicznościowych dla kobiet lub dziewcząt. Znalazłam tam kilka olśniewających, idealnych dla mnie sukienek, z ręcznie robionymi zdobieniami. Oto one:

New Year's Eve is quickly approaching and each one of us wants to look perfect in that special night! That’s a highest time to start searching for a suitable prom dress. I started by browsing the web and I found an amazing online shop - avivadress.co.uk.
They have an impressive collection of affordable and high quality prom dresses and  from which you can select yours!
Avivadress is a famous manufacturer of wedding dresses, prom dresses, evening dresses, formal dresses, cocktail dresses, party dresses and other special occasion dresses for women or girls. I found there a few really beautiful and best fitting dresses for me, with hand-crafted details at affordable prices. To be precise you can find on the site up to 89% off! Just pick your favorite one!

Podoba się? Jestem przekonana, że tak! ;) Którą z nich wybrałybyście na sylwestrowy bal?
Więc jeśli Wy, lub któraś z Waszych znajomych szukała pięknej sukni, zachęcam do odwiedzenia tej strony.

Loved them ? I am sure you did ;) Which one would you choose for New Year's Eve party?
So if you or any one of your friend is gonna attend a prom in the coming days then I definitely recommend you to check out this site.




25 komentarzy:

  1. Charming dresses, I like the short versions ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale suknie wyglądają zjawiskowooo! :)
    Zwłaszcze te długie, mhmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sa rewelacyjne, miałabym problem, aby zdecydować się na jedną;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie są przepiękne, ale niestety nie bardzo się nadają na imprezę sylwestrową, na której będę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: Nice proposls. Fabulous dresses. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne sukienki, chociaż długiej bym raczej nie założyła na Sylwestrową imprezę (chociaż to oczywiście zależy od charakteru takowej imprezy).

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sukienki bardzo fajne:) Podoba mi się najbardziej ostatnia jest jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie uda mi się docenić w pełni uroku tych sukienek, bo ja taka wybitnie mało sukienkowa jestem ;)
    ale - pierwsza ma piękny stan (ten gorset <3), a ostatnia dużo takiej prostej pomimo tego tiulu u dołu subtelności.
    tak, tę mogłabym założyć :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepikne sukienki..ta druga rozowa jest sliczna!

    Pozdrawiam, jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna skradla moje serce ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. przedostatnia piękna ;) Ja szukam czarnej,ale nie mogę niczego znaleźć, a sylwester tuż tuż :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne sukienki! :)) podobają mi się i długie, i krótkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne te sukienki ;)
    Zapraszam na konkurs świąteczny na mojego bloga!
    Do wygrania bardzo ciekawy zestaw, a trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie:
    Co wprowadza Was w świąteczny nastrój?

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość mi się podoba, ale ja bym się chyba najlepiej czuła w tej ostatniej ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. wynalazłaś świetny sklep :). Sukienki naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Długie suknie wracają w łaski ;)
    Na ostatnie wesele na którym byłam, założyłam długa suknie ;)
    Byłam jedyną kobietą poza Panną Młodą ;) w długiej sukni i mimo, że była do ziemi i miała ogromne wycięcie na plecach oraz duży dekolt bawiłam się w niej rewelacyjnie dziewczyny ;)
    Także długie suknie też są wygodne do zabawy ;)
    A panie w toalecie mnie wypytywały gdzie kupiłam tak śliczną suknie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  18. każda piękna, każda inna -
    moją faworytką jest pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń