Obserwatorzy

wtorek, 9 grudnia 2014

Le petite parisienne ;)

Berety i eleganckie płaszczyki kojarzą mi się ze stylem modnej Paryżanki. Wielu z nas wydaje się, że to nakrycie głowy kompletnie nie wpasowuje się w nowoczesne trendy, jednak według mnie, jest całkiem przeciwnie. Ubieram się bardzo różnorodnie, ale gdybym chciała określić jasno swój styl, powiedziałabym, że jest to luźna elegancja. Właśnie takie drobne detale, jak beżowy beret oraz wyrazisty szal i torba, nadają zwykłemu płaszczykowi całkowicie inny wyraz. 
A Wy dobrze czułybyście się w takiej stylizacji ;) ?

44 komentarze:

  1. Szal ma wspaniały kolor, a w berecie Ci bardzo do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczko równie pięknie Ci w nakryciu głowy jak i bez niego :)
    Mnie się taki styl bardzo widzi :)
    Z powodzeniem mogłabyś śmigać tak ubrana po ulicach Paryża :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obserwujemy Cię już od jakiegoś czasu :) Jeśli masz chęć również nas zaobserwuj, będzie nam sympatycznie :) xo xo

      Usuń
  3. Płaszcz mnie urzekł, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u ciebie tak jesiennie a tu prawie zima ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze - pięknie wyglądasz w berecie!
    farciarą jesteś, bo w tym klasycznym beretów modelu to wbrew pozorom mało której kobiecie dobrze ;)

    po drugie - śliczne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze!
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżbyś rozjaśniła włosy? Płaszczyk przecudny, mam podobny, tylko w granatowym kolorze. Odnalazłabym się w takiej stylizacji, a berecik kusi mnie już od dłuższego czasu, tylko nie mogę się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia szczególnie numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo kochana te pierwsze zdjęcie jest bajeczne, jak z okładki którejś z gazet :)
    Powiem Ci, że do różnego rodzaju nakryć głowy, zawsze miałam negatywny stosunek, nosiłam tylko wtedy,gdy mama kazała,aż do zeszłego roku, gdy sama dobrowolnie zakupiłam sobie właśnie beretkę i to zieloną i teraz dumnie w niej paraduję :) hehe
    Ty w swojej wyglądasz przeuroczo, a ten mega szal masz czadowy <3
    Widzę same maniaczki Grey'a :) hehe
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :):) Wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyglądasz, podoba mi się przedostatnie zdjęcie :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Może to i lepiej dostać wszystkie prezenty za jednym razem. Szanse na dostanie czegoś porządniejszego zdecydowanie wzrastają. Z chcęcią przyjmę propozycje wspólnej obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, słodko, ale i elegancko - w paryskim stylu :)
    Wg tak zazdroszcze ci urody :P
    Moze wspolna obserwacja?
    Bo ja napewno bd tu wpadac czesciej!
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow photos look surreal <3 Thanks for dropping by on my blog and leaving such a lovely comment! Always returning the support <3

    http://thefacelessstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jakie cudowne zdjecia *-*
    Przepiekne! :)

    Pytalas o obserwacje, ja juz i czekam na uczciwy rewanz. :3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk nie dla mnie a reszta okej :D :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 i 4 zdjęcie od góry 10/10. Najlepsza sesja ever, tak ślicznie tu wyglądasz i ten kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  17. dobre połączenie kolorów, ta stylizacja idealne współgra z Twoją urodą! super, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful blog, sweetie! :)

    I would like to invite you to my blog as well! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. też kocham berety :) Ty wyglądasz w swoim niesamowicie, jesteś taka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny ten Twój berecik. Ja uważam,że nakrycia głowy są bardzo modne i pasują do współczesnych trendów:) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, Pasuje Ci berecik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie poznałam Cię na pierwszym zdjęciu ;-) Super wyglądasz w takiej stylizacji, pasuje do Ciebie. Wyszłaś rewelacyjnie na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look gorgeous. Awesome pictures, sweetie ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przecudnie! Aż przekonałaś mnie do beretów, gdzie można taki dostać?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Ci pasuje ten beret :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie w berecie bardzo do twarzy, bo mi, to lepiej nie mówić :D Super look, taki elegancki :)
    Ja również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne zdjęcia <3
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie zapraszamy na konkurs świąteczny na naszym portalu!
    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VIw928mH9ZB
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie Ci w berecie :* pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy outfit. Bardzo mało spotyka się osób w beretach (i nie chodzi mi o moherowe berety :) ).

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci w tej stylizacji :)
    Ja bym się na taki berecik zdecydowała ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna stylizacja :) chociaż ja bym się źle czułam w berecie, lecz Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała stylizacja <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne zdjecia i fajna stylizacja:) Ladnie ci w berecie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne, jak z jakiegoś czasopisma. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. You look absolutely beautiful and chic!!! Love the photos!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Kaja, w każdym wydaniu zachwycasz ale jednak tak delikatny makijaż jak w tej stylizacji moim zdaniem najbardziej podkreśla Twoją urodę a beret jak najbardziej HOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham berety we wszystkich barwach tęczy!
    ta sesja to potwierdzenie japońskiego minimalizmu
    "im mniej, tym więcej, tym lepiej" MERCI BEAUCOUP!

    OdpowiedzUsuń