Obserwatorzy

niedziela, 21 grudnia 2014

Otwarcie salonu Lilade, Lublin 20.12.2014

Każda z nas  chciałaby mieć ulubiony sklep, taki pewniak, gdzie każda jedna rzecz pasuje jak ulał i do którego zawsze może wejść z pewnością, że na pewno nie wyjdzie z pustymi rękoma :D Ja już taki mam! W salonie Lilade właśnie tak się czuję, a każda rzecz jest całkowicie w moim stylu. Można tam znaleźć rozkloszowane, skórzane spódnice, piękne wieczorowe i koktajlowe sukienki oraz długie, zjawiskowe kreacje. Na co dzień można natomiast wybrać wygodne i równie modne dresowe spódniczki i bluzy. Z pewnością każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.  Wczoraj odbyło się uroczyste otwarcie, zapraszam na relację ;)


Each of us would like to have a favorite store, where everything fits like a glove and where can always step into, being sure, that will never leave with empty hands.
I've already found it ! In the Lilade saloon I find everything completely in my style . You can find there leather skirts , evening and cocktail dresses and beautiful, long prom dresses. In casual style you can choose equally fashionable skirts and blouses. Surely everyone will find here something suitable for yourself. Yesterday I participated in opening party, so now, time for some photos! ; )
sukienka: Lilade
szpilki: Prima Moda
bransoletki: Biżuteria od AnnDzi

36 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej sukience jesteś chodzącą reklamą - wyglądasz pięknie <3 :)
    I jak miło, że w moim mieście takie piękne rzeczy się otwierają!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jesteś szczęściarą - masz swój ulubiony sklepik, swojego pewniaka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrze :) Czadowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest po prostu cudowna, nie mogę od niej oczu oderwać! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze promieniejesz <3
    A Twoje rzęsy mnie rozwalają :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj sukienka w krate robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno mi się nikt nie podobał w sukience tak bardzo jak Ty tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dziewczęca sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie się prezentujesz w tej sukience! :) Swoją drogą masz świetną, niespotykaną urodę- naprawdę przyciąga spojrzenie ♥
    PS. Pytałaś mnie o wspólną obserwację- z racji, że prowadzisz wspaniałego bloga nie mogę odmówić! Zostaję z Tobą na dłużej i czekam na Twój uczciwy rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to z pewnością i ja polubiłabym ten sklep, skoro znajdują się tam m.in rozkloszowane i skórzane spódniczki :)
    Kochana, Ty jak zwykle wyglądasz zachwycająco :) Mam nadzieję, że tym razem zakupy nie zawróciły Ci aż tak bardzo w głowie i nie zapomniałaś zabrać torebki z poręczy :P hehe
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience :-) sklep wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie! jejku, urocza sukieneczka! chyba się w niej zakochałam :)
    dziękuję za wizytę na moim blogu i oczywiście obserwuję oraz liczę na to samo! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne sukieneczki w tym sklepie! Twoja jednak podbiła moje serce, mam ostatnio obsesję na punkcie kraty i skóry! Piękne rzęsy! :)
    Wpadnij do mnie:
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ja już z przyjemnością zaobserwowałam! :)

      Usuń
  16. świetnie wyglądasz!:))
    ~pytałaś o wspólna obserwacje, zacznij, a ja się odwdzięcze ;)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ladna ta sukieneczka :) swietne zdjecia!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetną sukienkę masz na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie znajduje sie ten sklep? Mi sie marzy swoj wlasny butik <3 w ktorym dokladnie tak, jak mowisz, bedzie wszystko idealne dla mnie ;)



    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tej sukience
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ciuszki wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę widać, że to twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  23. sama bym sobie coś wybrała;)

    _____________________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy mają w tym sklepie rzeczy z by o la la...! Bo bardzo podobny look
    whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne ciuszki :)
    Pozdrawiam i dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow wglądasz rewelacyjni świetna sukienka i ciekawy ten sklep fajnie , że masz taki w swoim mieście.
    U mnie niestety nie ma takich fajnych sklepików może dlatego , że za małe miasto :(
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie :)
    Śliczna !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post ! You look so beautiful and pretty !
    İ follow you i love this blog <3
    You can also follow me please
    Kisses
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądałaś!


    Zdrowych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful post, really interesting! Wish you a Merry Christmas!
    I'm new follower hope you can follow me too)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna sukienka - zrobiłaś się w niej taka ciut
    drapieżna Dorotka z Kansas, sorrry in Varsav...

    OdpowiedzUsuń