Obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

Sequin dress

Święta, święta i po świętach... Dwa dni spędzone przy rodzinnym stole, szalona impra do rana w Szczepana i teraz pozostaje tylko czekać na Sylwestra ;) Macie już plany i kreacje? Ja w tym roku stawiam na cekiny, które już kolejny raz świętują swój wielki powrót. Sukienkę ze zdjęć kupiłam 3 lata temu i strasznie cieszę się, że jednak jej nie sprzedałam, bo w tym sezonie również będzie strzałem w dziesiątkę ;) 

All good things come to an end quicker than we can even expect. Two Christmas days spent at the family table, crazy party till morning lights on friday and now we just have to wait for the New Year's Eve ;)  Have you already parties and outfits planned?  This year I put on sequins. The dress from photos I bought three years ago and I am so happy that I didnt sell it, because in this season it also will be a good choice ;)


sukienka: sh/New Look
szpilki: Prima Moda
bransoletka: Bijou Brigitte



38 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sukienka. Ja mam plan spędzić sylwestra przed telewizorem, być może z TVP 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również stawiam na cekiny, to jednak zawsze będzie hit :-) Sukienka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-); pięknie;-). Tylko ciekawi mnie co właśnie śpiewasz ? ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I like. Great tips. Happy New Year. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie w niej wyglądasz, świetnie Ci w fiolecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience :) Pytałaś o obserwację, ja już zaczęłam na GFC jako Iwona Zając, teraz czekam na Ciebie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, tylko rajstopy mocno pozaciągne, rzuca sie to w oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka :))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful dress, lovely fun photos!!!
    Happy Holidays!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie cekinowe sukienki strasznie drapią! I zdecydowanie stawiam na krótki rękaw lub jego brak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna sukienka, na początku myślałam, ze faktycznie masz mikrofon na tych zdjęciach ;)

    pewnie, ze wspólna obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. warto dodać, że granat obecnie święci tryumfy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i piękne grube loki ale oczywiście Ty najbardziej olśniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post!!! great tips!!!
    A new year always brings new dreams, new goals, new challenges, but old friends always remain.
    ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Feliz Año Nuevo ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    \_2_/\_o_/\_1_/\_5_/
    ._|_..._|_..._|_.._|_

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sukienka. :)
    deliciouscatwizard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy blog. jestem tutaj po raz pierwszy, ale bardzo mi się podoba i coś czuję, że będę wpadać tu częściej ;) jakbyś miała ochotę to zapraszam do siebie http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ co prawda dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, dlatego byłabym wdzięczna za opinię na temat mojego bloga pozostawioną w komentarzu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka iście wyjściowa a wyglądasz w niej bardzo swobodnie, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia!
    Podoba mi się twoja sukienka

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :) :* Ja się jeszcze zastanawiam ale chyba postawię na bardzo dopasowaną midi we wzór bodycon bo nic ciekawego z cekinami nie znalazłam a miałam taki plan :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie :)
    Obserwuje :*

    kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest prześliczna! :) a zdjęcia mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie, że obserwujemy. :) Z miłą chęcią. ;) Ja już teraz Twoja kolej.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna sukienka ! :)
    Cekiny są bardzo modne , będziesz przepięknie wyglądać :)
    Pytałaś o obserwację ja już i liczę na ciebie :)
    Miłego sylwestra :)
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i rewelacyjna sukienka :) Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka świetna, ale zdjęcia to obłęd!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka rewelacyjna sukienka ! Na sylwestra idealna :*
    obs/obs ? ja już obserwuję :)
    katie-about-katie.blogspot.com - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest rewelacyjna, sama chętnie bym taką założyła, ale sylwestra spędzę chyba chora w łóżku :) jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję :) Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jest również bardzo ciekawie:) Śliczna sukienka!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakręcony post, ale bardzo przyjemny :)
    Jeśli chodzi o stylizację jestem na tak, a zdjęcia wyszły bardzo dobrze, czekam na więc postów i jeszcze więcej stylizacji.

    Obserwuje ( Jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post : ) . Śliczne zdjęcia . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. disco-błysko i wiem wszystko!
    każda z nas choć raz w życiu
    śpiewała do szczotki czy deo...

    OdpowiedzUsuń