Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Zimowy Narodowy

Za 10 dni Wigilia! Chyba czas w końcu zacząć pokazywać zimowe stylizacje ;) Chociaż na zewnątrz aura wciąż jesienna to jednak w powietrzu czuć już zapach świąt! Wszędzie ozdoby, muzyka, no i oczywiście szał zakupów! Uwielbiam tą przedświąteczną gorączkę, prezenty już kupione i teraz nie mogę się doczekać ubierania choinki!
Grudzień to miesiąc kiedy jest najwięcej pracy, gwiazdkowych eventów, podsumowań roku itp... Było więc dość intensywnie, szczególnie w ten weekend, ale już teraz mogę spokojnie szykować się na domowy chillout (czyt. sprzątanie, gotowanie, sprzątanie, gotowanie i jeszcze raz sprzątanie) ;D Cóż, taka to już magia świąt...
Niedługo w Lublinie szykuje się również kilka ciekawych wydarzeń, ale o tym już innym razem, a teraz zapraszam na zdjęcia ;)
płaszczyk- no name
kamizelka- New Look
zegarek- eCarla
naszyjnik- Sinsay
legginsy- Primark


38 komentarzy:

  1. Kamizelka futrzana rewelacja :))
    Akurat pisałam o must have na zime i takie futrzaki to rewelacyjna opcja!
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też szał świąteczny trwa :) hehe Choinka tez nie ubrana, ale myślę że może jutro zabiorę się za to :)
    Piękne zdjęcia kochana, te na tle czerwonych krzeczków, fantastycznie się prezentują :)
    I dostrzegłam śliczny nasyzjnik-uwielbiam takie błyskotki <3
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super:):):) Podoba mi się sweter z pierwszych zdjęć cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia, super miejsce, kamizelka prezentuje sie wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje...! Ślicznie zdjęcia. A kamizelkę futrzaną mam podobną:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś bardzo ciekawe miejsce na sesję, która wyszła oczywiście genialnie :) Śliczna stylizacja, moją uwagę przykuł naszyjnik- piękny!
    Pozdrawiam,
    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik :) W ogóle masz czadowy styl! Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz znakomicie! wszystko idealnie dopasowane, podziwiam i gratuluję gustu:) spodobał mi się ten zegarek, jest boski!
    swoją drogą baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tak miłe słowa!!! Już obserwuję :*

      Usuń
  9. Świetnie wyszły tam te zdjęcia :)
    Za kamizelkami nie przepadam więc bardziej skupiłam się na płaszczyku, który bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te spodnie są super, mam podobne i futrzaka też mam białego ale twój ładniejszy :) Dziś się w ten sposób ubrałam więc za parę dni wrzucę podobną stylizacje ;p fajna miejscówka u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miesjsce do zdjęć! I do tego ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) No i kamizelka, ja uwielbiam futrzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze prezentów nie kupiłam, ale muszę jak najszybciej to zrobić!:) Ja swoją choinkę mam zamiar ubrać już niedługo :)
    Przepiękne zdjęcia, zachwycasz !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki masz tutaj przepiękny makijaż :) A do świąt już tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz , mega kamizelka :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne leggi :D No i misiowa kamizelka <3 Cudo!
    Czyżbyś była z Lublina :D?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely photos !
    Thanks for commenting.
    reasnotebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely Blog! Would you like to follow each other?
    Check out my blog and facebook page:
    www.wajihaslifediary.blogspot.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=337766586400230&fref=ts
    Instagram: Wajiha_Shakeel_Ahmed

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia! Przepiękna sceneria :) Zakochałam się w naszyjniku <3
    Obserwuję i będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, też miałam kiedyś ten płaszcz ale niestety nie przeżył starcia z żelazkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastic look, girl. Love the fur vest, it's awesome!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  22. Me encanta tu look!!! gracias por el comentario!!
    Te he agregado a g+!!!
    Que tengas un buen día!! y mi g+ para tu post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  23. You look stunning! Love it <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszczyk przypadł mi do gustu :) Świetne zdjęcia. Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look, futrzak jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sesja powaliła mnie totalnie!
    bajkowo się porobiło, ale to nie są opowiastki
    dla miłych i grzecznych dzieci, o nie...

    OdpowiedzUsuń