Obserwatorzy

sobota, 10 stycznia 2015

Kobalt czy złoto?

Mamy karnawał, więc dziś jeszcze 2 propozycje sukienek na bale i studniówki ;) 
Pierwsza, kobaltowa, rozkloszowana sukienka jest moim ideałem! Uwielbiam ten krój, pasuje najlepiej do mojej figury. Do tego, sukienka ma fajny sztywny materiał i genialnie się układa. No i ten kolor, w wielu postach było widać, że to jeden z moich ulubionych ;) Całość dopełnia kolorowa biżuteria od AnnDzi i kobaltowe szpilki.
Propozycja nr.2 to również rozkloszowana, złota sukienka z butiku Mia, do niej czerwona biżuteria i czarne szpilki. Połączenie złota z czerwienią zawsze jest efektowne i eleganckie, a na pewno idealne na studniówki i bale karnawałowe ;)
Którą wybieracie?
cobalt and golden dress: Mia Boutique
cobalt heels: Louboutin
black heels: Prima Moda
biżuteria: Bizuteria od AnnDzi

32 komentarze:

  1. bardziej podobasz mi się w złotej, a gdzie robiłaś tę sesję zdjęciową?(piękne wnętrza)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przed chwilą wróciłam z zakupów i moja koleżanka na studniówkę kupiła dokładnie taką sukienkę jak ta granatowa tylko białą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobaltowa sukienka jest świetna, wygląda jak arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest prześliczna! Uwielbiam te uszyte ze sztywnego materiału, genialnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska sukienka przepiękna ale złota skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! 4 zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  7. i jedna i druga prześliczna, w sumie to nie wiem która bym wybrała tak na prawde, ciężka decyzja

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: great dresses. The blue dress is fabulous. Very pretty and stylish. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka numer jeden cudownie się kloszuje - tak naprawdę bajecznie ;)
    no i ten kok!
    bardzo Ci w nim ładnie.
    zatem - propozycja numer jeden przypada mi bardziej do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie są śliczne, ale kobaltowa zdecydowanie podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie propozycje świetne:):):) Wyglądasz rewelacyjnie w 1 jak i w 2 propozycji:):):) Ciężki wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. w obu wersjach cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! obie sukienki są piękne!! chyba kobaltowa bardziej kontrastuje z Twoją urodą :D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie propozycje zwalają z nóg! Zaś osobiście jestem bliżej złotej wersji ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta kobaltowa sukienka :) Bardzo mi się podoba :) A może ona po prostu na Tobie tak rewelacyjnie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Powaliły mnie Twoje rzęsy!! :) Są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza sukienka jest piękna ;) i kolor naprawdę robi wrażenie!
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie kobalt! piękna sukienka... <3

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Wyglądasz jak milion dollarów ;-) Jak dla mnie Kobalt wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężki wybór! Obie są prześliczne ;) Mimo wszystko chyba wybrałabym złotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie śliczne.. Ale w tej pierwszej trochę ładniej wyglądasz XD

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie w kobalcie bardziej mi się podobasz!!

    OdpowiedzUsuń
  23. The blue dress looks gorgepus on you.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) Pytałaś o wspólną obserwację ;) Już zaobserwowałam ;) http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna jest ta złota sukienka <33
    ślicznie wyglądasz :*

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon ♥
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  27. kobalt to zdecydowanie Twoja barwa!
    wyglądasz w niej smakowicie - a te
    kokardeczki rozbroiły mnie...
    złota panienka w innym klimacie - poprzez
    fryzurę zmieniłaś charakter odbioru - brawo!

    OdpowiedzUsuń