Obserwatorzy

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Welcome 2015 ;)

Jak Wam minął Sylwester? U mnie dość kameralnie, żadnych wielkich bali i wyjść, ale właśnie w tym roku tak chciałam go spędzić - domówka z najbliższymi zawsze będzie udana ;) imprez klubowych miałam ostatnio i tak pod dostatkiem :D A teraz po trzech tygodniach odpoczynku i balowania czas w końcu zejść na ziemię - sesja zbliża się nieubłaganie...
Na zdjęciach moje ulubione ostatnio, lekko połyskujące, spodnie z wysokim stanem, do tego krótsza koszula mgiełka w szkocką kratę i kobaltowy płaszcz - zestaw miał być świąteczny, ale właściwie na obecną pogodę też jest odpowiedni ;)

How was your New Year's Eve party? For me, quite intimate, small home party with closest friends, no big proms and parties, but this year that’s exactly how I wanted to spend it.  And now after three weeks of resting and clubbing, finally came time to back down to earth – winter exams are approaching ...
In the pictures - my favorite recently, slightly shiny, high-waisted pants, with plaid, short shirt and cobalt coat. This set was supposed to be ready by Christmas, but actually on the current weather it is appropriate as well ;)
spodnie: H&M
koszula: Sinsay
płaszcz: Choices.com
komin: H&M
torba: New Look
buty: CCC
pasek: H&M

36 komentarzy:

  1. świetne ujęcia! aż nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, płaszcz w cudownym, żywym kolorze bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look beautiful! I really like the blue coat. Such a pretty color!

    GlitterAndBeauty

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 ostatnie zdjęcia najlepsze :-) Śliczny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten płaszcz, ma piękny kolor. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowicie fotogeniczna! :)
    A jeśli chodzi o ubrania to kobaltowy płaszczyk - zdecydowanie mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej stylizacji!!
    A kolor płaszczyka mnie powala <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszczyk, cudowny ma kolor :)
    równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie! :)) płaszczyk jest znakomity :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Great bag and coat dear :D

    http://putrivalentinalim.blogspot.com/2014/12/no-revenge.html

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za odwiedziny na moim blogu :) będę obserwować :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kolor płaszcza i fajne połączenie kraciastej koszuli z elegancką marynarką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie właśnie w tym roku, sylwester też bez żadnych szaleństw, spędzony również dosyć kameralnie i spokojnie :P za rok sobie odbiję, a co :P hehe
    płaszczyk jest moim faworytem- fantastyczny kolor!!! ahhhh chcę!! <3
    kochana powodzenia na sesji :) jak ja się cieszę, że studia mam już za sobą :) hihhi
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia. Dobrze Tobie w chabrowym kolorze (czy to koblatowy, w tym momencie poczułam się strasznie, że jako kobieta nie rozróżniam odcieni).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Płaszczyk jest przepiękny, i kolor i fason całkowicie w moim stylu :-) ładne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem kto robił zdjęcia ale jesteś mistrzem bo wyglądają świetnie. Najlepsza część stylizacji to dla mnie buty, boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia 😄 Jak zobaczyłam Cię bez płaszcza pomyslałam " ocho, choroba murowana" bo sama się tak załatwiłam podczas ostatnich zdjeć 😉 przepiękny płaszczyk pozdrawiam www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatni dzień roku spędziłam w domu, ale było fajnie ;)
    Życzę powodzenia na sesji i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje przede wszystkim dla fotografa, bo zdjęcia są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, super wyglądasz :)
    Wpadaj też do mnie :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten płaszczyk ma cudowny kolor, który idealnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się płaszczyk ale pod płaszczykiem też jest super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie ;)
    Masz ładne rzęsy ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny kobaltowy płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, podoba mi się płaszczyk i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka cudna torba <3
    Sylwester w przyjacielskim gronie w domu to moim zdaniem najlepsza opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy zestaw, szczególnie płaszcz. Piękny ma kolor.
    A domówkowy sylwester to dobry pomysł. U mnie było trochę bardziej ekstremalnie - poczytasz o tym w moim ponoworocznym poście.
    Pozdrawiam.
    Aha, dziękuję za miłą wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w płaszczu!

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze foty - jak z jurnala!
    a foty zza szyby powalają!

    OdpowiedzUsuń