Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zimowe starówki ;)

Zima jak co roku zaskakuje! Tym razem jednak nie Polaków. W Stanach Zjednoczonych od kilku dni media alarmują o nadchodzących nawałnicach, które mają mieć miejsce dzisiejszej nocy. W sklepach zakupowy szał, większy od tego przedświątecznego. Wszyscy przygotowują się jak do Wojny Światów, bo w jedną dobę ma spaść 2m śniegu. Z jednej strony to dobrze, bo każdy przygotowany jest na to co może się wydarzyć, z drugiej jednak wywołuje to pewnie niemałą panikę... A u nas? Na szczęście dalej spokojnie i mam nadzieję, że taka zima już pozostanie ;)

Jak tam Wasza sesja, kolokwia, egzaminy itp.? U mnie dość intensywny czas (to zdanie pojawia się tu chyba dość regularnie ;P) z powodu nauki i pracy, dlatego częściej jestem TUTAJ. Lubię tak żyć, a odpoczynek po paru dniach zaczyna mnie nudzić, ale po takich maratonach uwielbiam wrócić na kilka dni do Lublina, wybrać się na spacer po Starym Mieście i na nowo odkrywać jego uroki ;) Zapraszam Was więc na spacer po lubelskiej starówce ;)

A, na zakończenie, dla porównania trochę prywaty, czyli starówka warszawska i dzisiejszy wypad na lodowisko ;) W myśl hasła: "zakochaj się w Warszawie zimą" - potwierdzam, zima w mieście nie musi być nudna, trudno nie kochać obu tych miejsc! A Wy macie już plany na ferie?
chodźcie na INSTA 

37 komentarzy:

  1. Byłam w Warszawie raz i tak średnio mi się podobała :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz w czapce !

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz:) sukienka jest piekna:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka zarówno pod względem kroju jak i kolorystyki wyglada wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's great that you are getting ideas from this
    post as well as from our dialogue made here.

    Also visit my page - homepage ()

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta sukienka w kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do zaobserwowania :) http://blogmoimzyciem.blogspot.com Pozrdzawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do zaobserwowania :) http://blogmoimzyciem.blogspot.com Pozrdzawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Sukienka w kratkę boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie genialna marynarka :D I u mnie też masa nauki zwłaszcza że matura już za mniej niż 100 dni...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia :D

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka :)) oo, byłam dziś na łyżwach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubelskiej ;P?
    ja tu warszawską widzę ;P


    w każdym razie - piękne zdjęcia i piękna Ty!

    a co do intensywnego trybu życia - jest sporo prawdy w stwierdzeniu, że pełnoobrotowa doba dodaje więcej poweru, niż bezczynne gnuśnienie ;)
    ostatnio też się na tym łapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka Ty jesteś piękna! sukienka świetna :) :*

    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś i super stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie byłam na łyżwach. Świetnie wyglądasz :)
    Jestem ciekawa czy u nas też byłby taki szał zakupowy :D
    A sesja przede mną :(

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka twarzowa czapa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. you are so beautiful :-* thank you for nice commentary,which your wrote me to my blog...I'm following you now,hope you will follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W moich okolicach w nocy spadło niemało śniegu, ale dobrze, bo uwielbiam gdy sypie i jest tak biało na dworze! Świetna stylizacja :)
    Obserwacja za obserwację?
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas raczej nie ma szans na zimę stulecia, ale trochę śniegu by się przydało, a co do Nowego Jorku zobaczymy, ale myślę że przejdzie bokiem :)
    Stylizacja świetna, idealnie zestawiłaś kolory ze swoją karnacją, nie mam żadnego "ale" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana dziękuję za komentarz ;) Czyli dzisiaj już u Ciebie zmalowane cuda na pazurkach ;) Ja Cię już obserwuję od jakiegoś czasu ;)
    Pozdrawiam, Sylwia

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna sukienka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kratę, ta sukienka jest świetna :)
    Pięknie jak zawsze :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super sukienka :) ja tak dawno nie byłam w Lublinie, że już prawie zapomniałam jak go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pytałaś o obserwację, chętnie, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja:):) Oj kiedy ja ostatnio na łyżwach byłam:P:)

    OdpowiedzUsuń
  28. pastelowe usta do tej sukienusi oraz czapa i
    zamotanie na szyi - czegóż chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń