Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lutego 2015

02/02/2015

02.02 -U nas dzień pozytywnego myślenia, w Stanach i Kanadzie Dzień Świstaka. Szczególnie hucznie obchodzony jest w Pensylwanii gdzie od 1887 roku świszcz Phil prognozuje nadejście wiosny. Jeśli wyjdzie z norki i zobaczy swój cień – oznacza to, że czeka nas jeszcze 6 tygodni zimy, natomiast jeśli go nie ujrzy– zwiastuje to szybkie nadejście wiosny. Do tej pory, zobaczył swój cień 99 razy, a dziś był jubileuszowy setny raz, co znaczy, że zima potrwa jeszcze 2 miesiące…

Każdy z Was oglądał pewnie amerykańską komedię o tym tytule. Dzięki niej „dzień świstaka” nabrał całkiem nowego, metaforycznego znaczenia i stał się równocześnie symbolem życia w uśpieniu i monotonii. Film opowiada o prezenterze pogody, który co roku dostaje to samo zlecenie – realizację materiału z obchodów dnia świstaka. Jest tym znudzony i stwierdza, że to najgorszy dzień w jego życiu. Kiedy budzi się następnego ranka odczuwa pewnego rodzaju deja vu, powtarzają się wszystkie czynności i sytuacje i okazuje się, że ten sam, pechowy dzień, musi przeżywać na nowo jeszcze kilkanaście razy.

Taka historia, na co dzień spotyka wielu ludzi, może także i Ciebie. To sytuacja, w której zatrzymujemy się w miejscu, zawieszamy w czasoprzestrzeni wciąż tych samych, rytualnych, codziennych czynności. W pewnym momencie budzimy się, nie wiedząc właściwie czego oczekujemy od życia i jaki mamy cel? Czy w ogóle jakiś mamy? Czujemy, że chcemy pójść dalej i wyrwać się z tego marazmu, że czas zrobić coś dla siebie, rozwijać się i spełniać marzenia..
Ja też miałam takie chwile w życiu, co prawda nie trwały długo, ale jestem ich świadoma i wiem już, jak nie chcę żyć.
Niektórzy mówią mi, że chcę złapać zbyt wiele srok za ogon, że powinnam zwolnić  i odpocząć, ale ja myślę dziś pozytywnie, staram się wykorzystywać dane mi szanse i chwytać każdy dzień, aby nigdy nie stał się dniem świstaka… ;)
A Wy jak radzicie sobie z monotonią, dopadają Was czasem takie chwile ?
futrzak: New Look
skóra: New Yorker
czapka: DIY
koszula: F&F
legginsy: Primark
botki: New Look

34 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia są coraz lepsze!! <3
    futerko świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Genialne zdjęcia, świetna miejscówka ;) Wyglądasz M E G A ! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bordo, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny outfit, spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie <3 !
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Those pictures are beautiful. X

    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa historia z tym świstakiem, ciekawa jestem ile w tym prawdy :) O tak ja często mam wrażenie że mam dzień świstaka niestety nie jest to zbyt przyjemne uczucie :)
    Futrzak jest rewelacyjny. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz w czapce :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu :p
    Świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny futrzak :) Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka cudowna stylizacja! super wszystko dobrane ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. what a beautiful girl you are:) nice blog. Lets follow eachother? If yes come and join my site and I will follow you immediately. Be sure:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że stanie w miejscu Ci nie grozi - wyglądasz na bardzo zdecydowaną osobę i chyba długo byś w jakimkolwiek "miejscu", także tym metaforycznym, nie wytrzymała ;)

    ale wiesz - są sytuacje, z których naprawdę ciężko się wyrwać, ciężko jest czasem walczyć z całym światem.
    ja mam w sobie wiele pokory i podziwu wobec osób, które z jakichś niezależnych od nich względów trwają przez lata w jakichś niekomfortowych położeniach.
    i mają siłę do tego codziennego uśmiechania się i takiego zwykłego, codziennego życia.
    to jest piękne.

    tak po prostu.


    a Twój zestaw i zdjęcia z tego posta bardzo mnie urzekają - zestaw tym, że jest spójny, młodzieżowy bardzo, lekki (chociaż buty są stosunkowociężkie ;)), pasujący do Ciebie, a zdjęcia - bo podkreślają charakter. Tak Twój, jak i ten ciuchów.

    Wasz :)


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja! Najbardziej chyba podoba mi się to futerko *.* Po za tym chciałabym dodać, że masz naprawdę śliczną twarz :)
    pytałaś o obserwację, ja już, teraz ty ;p
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja jak zawsze. Idealna na obecną pogodę:) Rozwijasz się Kochana i oby tak dalej :) wróżę Ci wielką karierę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for following I followed you back on GFC:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! uwielbiam takie futerkowe kamizelki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się takie kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tamtym tygodniu dopadł mnie taki stan.. na szczęście już go zażegnałam ;)
    Ładna czapka, pasowałaby mi do komina ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne futerko, rzeczy w takim stylu są teraz bardzo trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba każdego dopada czasem taki stan, na szczęście w moim przypadku to tylko chwile. : ) Świetny zestaw i zdjęcia, szczególnie to na schodach ruchomych i ostatnie! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so pretty! i love the hat :)

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello Lovely!
    I really like your Blog, you have interesting Stuff on it. Should we follow each other on Bloglovin and GFC?
    I think so we can support each other :) Stay in Touch.

    Greetings, Sophia
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieczęsto dopada mnie taki stan, ale jak jest to nieszybko bo pokonuję
    śliczna stylizacja :*
    obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja!

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie na monotonie nie ma czasu, pogoń za nauką trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam bordo, a do Ciebie bardzo pasuje!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. leginssy skradły mi serce! a malinowofuksjowe usta
    cudnie korelują z Twym jasnym spojrzeniem :D

    OdpowiedzUsuń