Obserwatorzy

piątek, 20 marca 2015

Maiko 2 :)

Czasem w życiu spotykają nas rzeczy, które wydają nam się całkowicie nieosiągalne, o których nawet nie odważylibyśmy się marzyć, bo z góry wydaje nam się, że to marzenie nigdy się nie spełni. Nie mi, nie w tym życiu, przecież ja się nie nadaję! Ja też nie raz myślałam w ten sposób, jednak kilka ostatnich lat nauczyło mnie wiary w siebie. Zrozumiałam, że nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie o które boimy się zawalczyć i z których zbyt szybko rezygnujemy... 
Nie chcę mówić jeszcze co to takiego, bo nie lubię zapeszać, ale wiem, że przygoda ta przewróci moje życie do góry nogami, a Wy będziecie mi w niej towarzyszyć ;) Jedno wiem na pewno, czeka mnie jeszcze więcej ciężkiej pracy niż do tej pory!
A skoro mowa o marzeniach, bardzo płynnie wchodzimy w temat dzisiejszej stylizacji Maiko. Przy poprzednim poście TUTAJ poznaliście jedno z ukrytych znaczeń tej nazwy. Dziś poznacie następne: Maiko - Aleksandra Majczyna i kolektyw - pełna pozytywnej energii, walcząca o swoje marzenia indywidualistka, która, choć zna swoją wartość i całym sercem wierzy w swoją markę, nie zamyka się na innych artystów - grafików, fotografów, wizażystów, projektantów, stąd też nasza bardzo udana współpraca ;)
Zapraszam więc na kolejną stylizację, tym razem w trochę innej odsłonie. Do piaskowej sukienki o oryginalnym nadruku, dodałam ciemne, skórzane dodatki. Kapelusz, ramoneska i lity, delikatnej, dziewczęcej sukience nadają drapieżnego wyrazu. Natomiast kolorowa torba ożywia całą stylizację. 
Jak widać ubrania i dodatki Maiko pasują nie tylko do klimatów safari, vintage i boho, możecie połączyć je niemal z każdym stylem, nadając mu oryginalnego charakteru. 
Od niedawna kreacje te możecie znaleźć w Butiku Mia, w Galerii Olimp ;)
dess&bag: Maiko.pl 
shoes: sequin.pl
jacket: House

29 komentarzy:

  1. bardzo oryginalnie! super, podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Love ur bag!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw, niebanalny a jednak pełen klasy :) No i ta sukienka- przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądasz bardzo oryginalnie :))
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain:great dress. Fabulous look. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja cudowna i lity <3 KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kapelusz. A torba jest po prostu genialna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! :))
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny, bardzo "świeży" zestaw - odmłodzone, unowocześnione wydanie miejskiego boho!

    OdpowiedzUsuń
  13. I was suggested this web site through my cousin. I'm no longer positive whether this submit is written by way of him
    as no one else realize such certain approximately my trouble.

    You're wonderful! Thanks!

    Feel free to surf to my web page - well-liked video games ()

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukieneczka. A buty i torba to po prostu ideał dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie często jak już spoczną na laurach, to tak potrafią w takim zastoju kilka lat żyć nie próbując nawet nic zmienić, dążyć do marzeń, wyznaczonych celów.... niestety :/ w takim razie kochana, oby Tobie się udało :)
    Sukienka i torebka przepiękne! <3 co za niesamowita kolorystyka.... <3
    Kochana znowu meil.... przeczytaj, a padniesz ze śmiechu :P hahahaha
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wpisujesz się w kolorystykę lat 70', do których już wzdychamy coraz głośniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to wszystko połączyłaś. Torba bardzo przykuwa uwagę :) Nie mogę się już doczekać aż się dowiemy o czym mowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cuuuudowna torba! <3!

    będziemy tu częściej zaglądać :)
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Karina i Mateusz:

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! ;)
    Bardzo ładna torba!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :D.Pytałaś o obserwacje zacznij,odwdzięczę się :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Precioso vestido y combinado con la cazadora, queda perfecto. Gracias `por visitar mi blog, ya soy tu seguidora nº245. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ta sukienka jest piękna
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  23. powiało cyganerią :)
    jesteś stworzona do takich stylówek -
    trochę boho, trochę punku, szczypta
    elegancji i jakiś mocny, soczysty kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHANA dziękuję za odwiedziny! Ja już obserwuję i teraz czekam na Ciebie :)!
    Sukienka jest nieziemska. Świetne połączenie! Pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń