Obserwatorzy

wtorek, 10 marca 2015

Maiko

Dziś, tak jak obiecałam w poprzednim poście, na blogu, tak jak i za oknem zawita wiosna! Wszystkie grube swetry i płaszcze na dno szafy! Moc wzorów i żywych kolorów to zdecydowanie coś, czego teraz nam potrzeba ;)
Sama nazwa MAIKO może kojarzyć się z geishą i rzeczywiście jest w tym trochę prawdy, bo inspiracją dla projektantki jest właśnie daleki wschód i kultura orientalna. Jednak w samej nazwie jest też ukryte znaczenie ;) Ma i ko, jako matka i kobieta – przedsiębiorcza, silna, stawiająca sobie wyzwania i konsekwentnie spełniająca swoje marzenia. Pełna kolorowych printów kolekcja stworzona jest z myślą o dziewczynach takich jak ja! Radosnych, pełnych energii i kochających życie! ;)
Zapraszam na pierwszą stylizację.


Today, as promised in the previous post, the spring comes ! Time to put all warm, fluffy sweaters and into the bottom of the closet ! Colorful designs and prints are definitely something that we need now ; )
MAIKO - the name of the brand can be associated with a Geisha, and indeed thats truth, because the inspiration for the designer is the Far East and oriental culture. However, the same name has also a hidden meaning; ) Ma and co, as a mother and a woman – strong, entrepreneurial, not afraid of new chellanges and consistently fulfilling her  dreams. This colorful collection is created for girls like me ! Joyful, energetic and loving life! ;) Enjoy!
poncho, spódnica i komin: Maiko.pl
buty: Daichmann
torebka: CCC
kapelusz: no name

30 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) buty - rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!
    BEAUTIFUL LOOK DEAR!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialna stylizacja! :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę kojarzy mi się z meksykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning! Love the fabric of your dress!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, super klimat :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Przepiękne kolory i bardzo to wszystko oryginalne. Może buty widziałabym tu bez frędzli i w innym odcieniu, ale to już szczegół. Brawo dla Maiko.
    Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia, a stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely poncho!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/cc-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. Kapelusz i buty są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, tez mam skojarzenia z meksykiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. te kolory!
    świetnie dobrane!
    oka od Ciebie oderwać nie można!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia! <3
    Ja też długo czekałam, aż będzie można chodzić w cienkich kurtkach bez czapek i szalików i wreszcie nadszedł ten czas! :)
    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG <-----zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarzy mi się z Meksykiem :) Bardzo ładnie, jednak ja siebie w takiej stylizacji bym nie widziała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow kochana, super wyglądasz w takim wydaniu ! :) Bardzo pasują Ci kapelusze :)
    A ponczo i spódnica są niesamowite, ten wzór robi wrażenie, jest niebanalny i mega oryginalny, z całą pewnością obróciłabym się za Tobą na ulicy, z delikatną nutką zazdrości w oku :P hehe
    Fantastycznie wyglądasz! :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci szczerze, że stylizacja strasznie mi się podoba. Szczególnie ze względu na te kolory, bo ja jakoś sama nigdy nie mam odwagi, żeby się bardziej szykownie i kolorowo ubrać :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w kapelusz, fajna i ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  18. poncha i frędzle uwielbiam ;-) u Ciebie choć spory mix, to bardzo ciekawie wyszło, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, masz fajny styl, może spodoba Ci się moja biżuteria na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz nieziemsko! :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow świetnie, oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny zestaw :) Kolorystka jest wręcz idealna ;)

    OdpowiedzUsuń