Obserwatorzy

wtorek, 3 marca 2015

Marsala

Mimowolnie cały czas pozostajemy w klimacie podróży i powracamy do Włoch (w końcu wszystkie drogi tam prowadzą…), bo stamtąd właśnie wywodzi się kolor roku 2015 ;) Marsala, choć na początku kojarzyć się może z Marsylią, pochodzi z Włoch, a dokładnie z Sycylii, z miejscowości Marsala, gdzie produkowane jest wino, o tej właśnie nazwie i barwie.
W ubiegłym roku kolorem przewodnim została okrzyknięta fioletowa orchidea natomiast dwa lata temu – szmaragd.  Choć czasem zdarza się, że niektóre kolory nie przyjmują się lub nie stają tak popularne, jak inne, to tych kilka ostatnich rzeczywiście święciło tryumfy nie tylko na wybiegach ale i na ulicach. Myślę, że podobnie będzie z marsalą. Ja sama zawsze lubiłam brązy, bordo, burgund i amarant, więc i marsala od razu podbiła moje serce.
Na zdjęciach piękna, rozkloszowana sukienka ze sklepu Broadway Fashion, który możecie znaleźć w Outlet Center Lublin, połączona ze stonowanymi, beżowymi dodatkami i beretem , który nadaje stylizacji francuskiego szyku (już wcześniej podobną rolę pełnił TUTAJ i podobnie, zdjęcia robił niezastąpiony Piotr Dejneka).  Do tego fantastyczny makijaż wykonany przez wizażystkę Annę Żarko - Wyspa Glazel Lublin, gdzie znajdziecie nie tylko całą gamę bardzo dobrej jakości kosmetyków do makijażu, ale również uzyskacie porady doświadczonych wizażystek z zakresu pielęgnacji twarzy, doboru kosmetyków dobranych do typu urody oraz poznacie odpowiednie techniki w codziennym makijażu. 
A mój makeup, jak Wam się podoba? ;)
dress: Broadway Fashion
scarf: sh
shoes: no name

27 komentarzy:

  1. Piękna fryzura, bardzo Ci pasuje! :)
    Sukienka boska :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja ♥
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż piękny, bo choć wyrazisty, to delikatny i dość naturalny - a takie lubię najbardziej, takie też sama noszę ;)
    Więc udany bardzo, moim zdaniem :)
    I dobrany do stroju klimatem - bo taki trochę retro ;)
    Strój bowiem też kojarzy mi się z klimatami retro, z paryskim szykiem.

    Marsala to dla mnie bardziej krwisty odcień borda - lubię. Bardziej u kogoś, niż u siebie, ale tak, uważam, że to jeden z wdzięczniejszych spośród ostatnich trendów kolorystycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie makijaż masz przepiękny! Podobnie jak fryzurę i sukienkę :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy look :) beret dawno już nie gościł na naszych ulicach, ale jeśli zwiastujesz nam jego powrót to jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaka świetna stylizacja! <3
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż stylizacja również udana :) Ciekawie prowadzony blog, chętnie go zaobserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz zniewalająco!!! Jakby Cię wyjęto z kadru filmu sprzed lat. Cudowny klimat retro, perfekcyjna fryzura i makeup, no i ta sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Strasznie mi się podoba fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. BEAUTIFUL DEAR!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za elegancja! Przepięknie wyglądasz :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny płaszcz. Całość stylizacji wygląda troszkę jak za czasów młodości mojej babci i muszę Ci przyznać, że bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niczym rodowa Paryżanka;) świetna stylizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygladasz :)
    Śliczna stylizacja :)
    Bardzo dziewczeca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już gdzieś niedawno czytałam o tym kolorze- marsala i zachodziłam w głowę, co to za odcień, aż wstyd, żeby blogerka nie wiedziała :P hehehe ale widzę, że to po prostu burgund tak? :)
    Kochana na tych zdjęciach i w tym zestawie wyglądasz jak wyciągnięta żywcem z jakiegoś filmu z lat 60'tych- przepięknie! <3
    Bardzo ładnie Ci w tym bereciku i fryzurce :)
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję ślicznie za szczere poklikanie w linki :)
      Buziaki :*
      Daria

      Usuń
  16. Jak ślicznie... Bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna stylizacja :)
    masz gust i wyczucie stylu :)
    ja juz dawno obserwuje ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja ,piękny makijaż i super fryzura !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegancja,francja. Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją uwagę najbardziej przykuwa fenomenalna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  23. RETROUROK nigdy nie wyjdzie z mody - brawo!
    ja bym tylko dała dłuższe butki choćby w stylu
    glanów lub trzewików obowiązkowo sznurowanych
    z niewysokim obcasikiem :)

    OdpowiedzUsuń