Obserwatorzy

piątek, 13 marca 2015

Owsianka nie tylko na śniadanie ;)

Zawsze wraz z pierwszymi promieniami wiosennego słońca wracają nam chęci do zdrowszego trybu życia. Rower, bieganie, rolki i oczywiście zdrowa dieta bogata w owoce i warzywa oraz błonnik. Jak wiadomo najlepszym źródłem błonnika i energii na śniadanie jest owsianka, polecana nam przez wszystkich dietetyków i trenerki fitness. Ja sama takie śniadanko uwielbiam zarówno na wiosnę jak i w zimie, jednak dziś nie o takiej formie owsianki będzie mowa. Koleżanka ostatnio pokazała mi genialny patent na puder właśnie ze zmielonych płatków owsianych i tym samym zainspirowała mnie do poszukania innych ciekawych pomysłów na ich wykorzystanie ;) 
Oto kilka z nich:
  • relaksująca kąpiel: do wanny z ciepłą wodą dolewamy szklankę mleka, 2 szklanki płatków owsianych i łyżkę miodu
  • peeling: płatki wymieszane z wodą w proporcji 1:1 + łyżka miodu
  • maseczka: płatki (5 łyżek) wymieszane z miodem (1 łyżka) połączone, w zależności od pożądanego efektu z: 1 łyżką jogurtu naturalnego (oczyszczanie)/ połową roztartego banana ( nawilżanie)/ połową posiekanego jabłka (odmładzanie)
  • puder: zblendowane płatki owsiane mogą służyć jako idealnie matujący puder do twarzy, ten pomysł już sprawdziłam na sobie i bardzo polecam! ;) 
A teraz zapraszam Was na nową stylizację, w obiektywie Grzesia Winnickiego ;)
shorts&shirt: Broadway
necklace: New Look
boots: Daichmann
torebka: H&M

fot. Grześ Winnicki

26 komentarzy:

  1. ooo bardzo ciekawe - płatki owsiane jako puder :D
    zdjęcia genialne! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, choć ja dałabym inne buty. Może czarne szpilki? :)
    Pozdrawiam ślicznie
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie! Koszula i takie spodenki super do siebie pasują :)
    Co do obserwacji - jasne, zaobserwuj i daj mi znać w komentarzu, a zrobię to samo!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O patencie na puder pierwsze słyszę ale rzeczywiście fajne wykorzystanie owsianki ;) Pięknie się prezentujesz!
    Pytałaś u mnie o obserwację. Oczywiście ja już obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: great photos. Nice look. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. BEAUTIFUL LOOK DEAR!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pepitkę! A Twoje pepitkowe spodenki mnie urzekły :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki!
    Pozdrawiam/Chętnie poobserwuję
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają Twoje stylizacje
    fallow4afallow?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. owsianka jako przekąska też może być:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianka to podstawa mojego śniadania, ale jeszcze o takich zastosowaniach nie słyszałam! Puder mnie porządnie zaskoczył :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś byłam przeciwniczką krótkich spodenek i rajstop, ale teraz bardzo mi się podobają ;) Ostatnio motyw pepitki podbija moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam płatki owsiane! U mnie głównie znajdują zastosowanie w porannej owsiance, ciasteczkach owsianych oraz w chlebie:D Zaskoczyło mnie że można je wykorzystać jako puder :3
    http://whitezuz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dżaga! Kochana wyglądasz niesamowicie i powiedz mi skąd Ty wytrzasnęłaś taki piękny naszyjnik? uwielbiam takie błyskotki <3

    Powiem Ci, że u mnie wraz z nadejściem pierwszych promyków jest identycznie... od razu chcę być fit, zabieram się za ćwiczenia.... przez 2,3 tygodnie, a później dupy się nie chce ruszyć i od nowa muszę się motywować do działania, taki leń ze mnie grrrrr :/ także i Tobie i sobie wytrwałości życzę :) hehe
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne szorty i już widzę wiosnę:) ślicznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne spodenki i naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie świetne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  19. czarno-białe i w sepii fotki to jest to! wyglądasz jak Gwiazda!
    pepitka jako delikatny akcent jest wg mnie wręcz pikantnym a
    charakternym dodatkiem - w większej ilości postarza ;)
    ...do szortów dałabym jaśniejsze rajstopki i gołębie lub popielate
    oczywiście dłuuugie butki :)

    OdpowiedzUsuń