Obserwatorzy

niedziela, 29 marca 2015

Pastel look

Mamy wiosnę pełną parą, tym bardziej po zmianie czasu ;) Czas więc na pudry i pastele! Mimo, że ubieram się bardzo różnorodnie, to jednak te delikatne i dziewczęce odcienie dominują w mojej szafie. Jasnoróżową, zwiewną bluzkę - mgiełkę od Hanky Panky Stuff, połączyłam z beżowymi cygaretkami i luźną narzutką o kroju marynarki, w pastelowe "mazaje". Do tego dodatki w podobnych kolorach. Jak dla mnie, to idealny wiosenny set, a Wam, jak się podoba?

We have a spring in full swing, especially after the change of time ;) So theres the highest time to start wearing powders and pastels! Although my style is very variously, those serene and delicate shades dominate in my closet. Bright pink, airy blouse from Hanky Panky Stuff, I combined with beige pants, loose-cut jacket and similar color accessories. As for me, its a perfect spring set, and you guys, do you like it?

pants:  Greenpoint
jacket: New Look
coat: Mohito
boots: Bershka
necklace: eCarla
sunglasses: Ray Ban

all pics made by Samsung Galaxy A5 ;)

39 komentarzy:

  1. Przepiękny żakiet i spodenki! Rewelacyjna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna idzie, pastele wracają ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!
    Love the pants....
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/celebrating-african-heritage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaa, wiosna, przynajmneij w teorii, bo w praktyce to wciąż leje i ziąb;-( Cały weekend przegarowałąm w domu, bo strach było wyjść.
    Ale ale. Wyglądasz bardzo koieco, choć w spodniach;-) Uwielbiam gdy kobiety ubierają się na jasno i tu to mam. Ta bluzeczka i spodnie razem olśniewają.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! A u mnie całkiem udany weekend, również pod względem pogody ;) Słonecznie, ale jednak wietrznie i tak poznym popołudniem już pochmurnie. Ale nie można narzekać, miejmy nadzieję, że będzie coraz lepiej!

      Usuń
  5. wyglądasz przepięknie, bardzo podoba mi się narzutka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. great look!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super,
    za ostatnie foto owacje na stojąco, ba, może nawet złote dłuto, bo ja uwielbiam foty zdradzające zdrowy dystans do siebie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki są przesliczne. Reszta stylizacji też, chociaż wiele osób wygląda blado i nijako w takich pastelowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja pracuję w Greenpoincie i się zastanawiam kiedy my miałyśmy takie spodnie hehe powiem Ci, że zupełnie inaczej wyglądają na wieszaku, a na kimś... i to w takim fajnym, dziewczęcym i pastelowym zestawie :D jak powiem jutro dziewczynom, to pewnie aż nie uwierzą :)
    Super wyglądasz kochana :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, te spodnie mogłyby być uznane jako biznesowe, ale wystarczy podwinąć trochę nogawki, połączyć z czymś luźnym i spokojnie nadają się na co dzień ;) Ja je kupiłam jeszcze jakoś w wakacje, na letnich wyprzedażach i w końcu doczekały się swojego debiutu na blogu ;)

      Usuń
    2. Tak, one w końcowyhc etepach wyprzedaży bodajże za 29 zł już były, także cena na prawdę kusiła :)
      Ale powiem Ci, że dzięki temu zestawieniu, nabrałam zupełnie innego spojrzenia na styl naszego sklepu....:)
      i jak tam współpraca się potoczyła dalej? ;D

      Usuń
  10. Gracias por visitarme. Qué bonito blog, me quedo por aqui. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten look :) żakiet i spodnie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny look!!! Żakiet prezentuje się cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka fajna, pudrowa stylizacja! No i ten żakiet tylko dodaje jej uroku i 'pazura' :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny zestaw, zachwycam się tą genialną marynarką. Rewelacyjnie wyglądasz ! Nie ma nic lepszego niż pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześwietna stylizacja! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :) Bluzka i spodnie cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! Marynarka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylówa :D kocham pastele <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this your post, because it's really amazing!
    Great job! Will wait for a new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :)

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look a płaszczyk jest cudowny ♥
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. dodaję do obserwowanych :D ;*
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie i stylowo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a classy colour scheme. Yes I would like to follow each other. I am now following you on GFC, hope you will follow me back.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz! stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz. świetnie spodnie. Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham pastele i cieszę się, że są modne tak naprawdę każdą porą roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wprost IDEALNIE! A żakiet to bym Ci chętnie ukradła :D!
    Pięknie!

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. cała pastelowa i mniamuśna -
    sama tak się nie noszę - ale z rozkoszą obejrzę
    nie raz i nie dwa pogodne choć nie przesłodzone
    (podwinięte mankiety u spodni - ooo, taaak!)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka jest śliczna<3 Mogę wiedzieć ile kosztowała? To tegoroczna kolekcja??

    http://www.justcleo.pl/2015/04/treaclemoon-series-review.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To kolekcja ss z tamtego sezonu ;)

      Usuń
  31. Kochana świetny zestaw, kolorystyka jest idealna; żakiet/ narzutka cudowna, z wielką chęcia bym Ci ją podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygladasz perfekcyjnie !

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń