Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Roma romantico

Kochani, dziś, żeby trochę rozjaśnić ten ponury, deszczowy dzień mam dla Was drugą porcję zdjęć z Rzymu ;) Choć minęło już 1,5 miesiąca to wspomnienia te wciąż są żywe, tak jakbym była tam wczoraj! W końcu, podobno właśnie wspomnienia, to jedyny raj z którego nikt nie może nas wygnać... W kazdym przysłowiu jest ziarnko prawdy. Patrząc na te zdjęcia wprost czuję tamto ciepło, zapach śródziemnomorskiego, letniego już powietrza, i aromat włoskiej kuchni unoszący się niemal we wszystkich wąskich uliczkach miasta.
Po głębszej refleksji, stwierdzam, że muszę być chyba stworzona do podróżowania i odkrywania coraz to nowych zakamarków świata. Może powoli odnajduję przeznaczenie ?
A teraz przenieśmy się do Rzymu....


Heyy guys! Today to brighten a little that grey and rainy day I have for you a second part of pictures from Rome ;) Although it's been 1.5 months, these memories are still vivid, as if I was there yesterday! Apparently, our memories, is the only paradise from which no one can banish us... Looking at these pictures I literally still feel those warm sun rays, the smell of the Mediterranean, summary, fresh air and the aroma of Italian cuisine floating in almost all of the narrow streets in the city.
Upon further reflection, I find that I am probably designed to travel and explore more and more corners of the world ;) Maybe I’m slowly and gradually discovering my destiny?
And now let’s head into Rome ....
1. Koloseum ;)
2. Forum Romanum
3. Musei Capitolini
4. Piazza Navona
5. Pantheon
6. Widok z tarasu widokowego Villa Borhese
7. widok na Watykan z mostu Cavour
8. Via della Conciliazione
9. widok na Watykan z mostu St. Angelo






35 komentarzy:

  1. Beautiful location and such a cool look!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Roma i love u!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tam pięknie, pamiętam jak pani od Historii nam pokazywała swoje zdjęcia cudownie.
    obserwuję. Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na te fotki, to czuję wiosnę. Nie to co u mnie - wieje i pada.

    OdpowiedzUsuń
  5. aww i love rome so much! youre so lucky to get to visit my dream place lol! Anyway i hope you had a great time there <3

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne miejsce, jeszcze nigdy tam nie byłam :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowy i fajny look, rzuć okiem na mój nowy naszyjnik na

    http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia,zazdroszczę :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale miejsca :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeju śliczne zdjecia,zazdroszczę takiej fajnej wycieczki :)
    może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwujemy już i czekamy na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie piszesz i jesteś prześliczna ;)
    obs-obs? ja już zaobserwowałam kochana :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam w wakacje w Rzymi i było cudownie, świetne zdjęcia
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciała to wszystko zobaczyć na własne oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce... Jak Ty to robisz, ze zawsze tak ładnie na zdjęciach wychodzisz? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzym jest cudowny! Chętnie bym ponownie go odwiedziła :)
    super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym być :)
    świetne zdjęcia
    co powiesz na wspolna obserwacje ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę, świetne zdjecia.


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację ? czekam na odpowiedz

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. foty antyczne - klimatyczne :)
    w ubranej na czarno ujrzałam w Tobie Zbuntowaną :)
    kocham dłuuugie buty do krótkich spódnic/sukienek ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Włochy! <3 W Rzymie byłam kilka razy i z ogromną chęcią pojechałabym tam po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest Rzym :) ładne zdjęcia .
    zapraszam do mnie , ja zamierzam wpadać częściej !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne zdjęcia, zazdroszcze ci ze byłaś w rzymie, jest tam pieknie ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale zdjecia, piekne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne miejsce!<3
    Obserwuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. You have such a nice blog! Keep up a good work! <3

    Maybe you want to follow each other?
    Let me know on my blog & I'll follow back right away.
    x
    http://www.spaventaremoda.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia. zazdroszczę wycieczki, ja jeszcze Rzymu nie odwiedziłam... :-) Pięknie wyglądałaś w takiej małej czarnej :-) Bardzo dziękuję za miły komentarz na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia <3 Cudownie tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest i mój ukochany Rzym, przepiękne zdjęcia, chyba wiem gdzie pojadę na majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na nowy pościk :D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  30. byłam w Rzymie w dzieciństwie i bardzo chciałabym tam wrócić, miasto jedyne w swoim rodzaju... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny Rzym, bardzo fajne zdjęcia. :) pozazdrościć. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń