Obserwatorzy

wtorek, 24 marca 2015

Slow Fashion Warsaw 21-22 marca, Stadion Narodowy

Kochani dziś mam dla Was krótką fotorelację z Targów Mody Slow Fashion na Stadionie Narodowym. Skąd nazwa Slow Fashion? Myślę, że można ją interpretować na różne sposoby. Wydaje mi się, że żyjąc w ciągłym biegu brakuje nam czasu aby zastanowić się jaki jest nasz własny styl, co lubimy nosić i dlaczego, w czym rzeczywiście czujemy się dobrze, a co kompletnie nam nie pasuje. Ja sama bardzo często wstając rano mega niewyspana wrzucam na siebie cokolwiek wpadnie mi w ręce i kiedy tak biegam po domu wściekła i zazwyczaj dodatkowo jeszcze spóźniona, szukając jakiejkolwiek czystej, w miarę pasującej do spodni, które mam na sobie, bluzki, zaczynam myśleć, że tak nie może być! Że chciałabym bardziej skupić się na sobie samej, bo przecież w pewnym sensie jestem swoją wizytówką… Że muszę mieć więcej czasu na co dzień na przemyślenie stylizacji, bo w końcu to moja pasja ;)
Choć moda dziś jest bardzo różnorodna, to przez brak czasu zdarza nam się podążać za tłumem. Dobrze jest czasem spotkać się z wydarzeniem które trochę otwiera oczy, które krzyczy do nas: „Stop! Zatrzymaj się, zwolnij tempo, pomyśl przez chwilę o sobie, odnajdź siebie i swój własny, niepowtarzalny styl”. Przyglądając się projektom wystawców doszłam do wniosku, że to fantastycznie jak bardzo otwieramy się dziś na różnorodność, odmienność i mimo pewnych wiodących trendów są rzeczy które nas całkowicie zaskakują i które odpowiednio łączone z innymi stylami dają wrażenie świeżości i oryginalności. Orientalne printy z dżinsem i frędzlami, dresówki z tiulem, biżuteria soutage, plecione na drutach bransoletki to tylko niektóre z ciekawych projektów które można było tam zobaczyć. 

dress: Hanky Panky Stuff
jacket: sh
necklace: Stradivarius
bag: New Look
wedges: sequinshoes.pl

18 komentarzy:

  1. Bardzo podobała mi się szara bluza ze zrebrnym wzorem. Świetna rzecz. No i fajne targi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z takimi targami :) a Ty prezentowałaś się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również ta szara bluza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post dear!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądałaś, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję wybrać się na takie targi :)
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie byłaś ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się wybrała na takie targi. Szkoda, że nie organizują ich bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam iść na te targi, ale w ostateczności zrezygnowałam i teraz żałuję. Przepiękne kolekcje!

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buciki miałaś:) Chętnie bym kiedyś skoczyła na takie targi, a jak na razie czekam na kosmetyczne tali w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and great experience is this fair! Look wonderful!
    Thank you for visiting my blog and of course I want to follow each other! I follow you now and hope that you will follow me!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, sama często łapię sie o poranku na tym, że zakładam to co pod ręką i co na pewno pasuje czyli jeansy,koszulka i jakaś bluza plus buty często sportowe. Potem jednak nie czuję się wcale w tym dobrze, ze względu właśnie na to, że 3/4 miasta chodzi tak ubrane a moda daje nam tyle możliwości przecież żeby się wyróżnić.
    Ty zaś na targach wyglądałaś pięknie, bardzo kobieco :)

    Pozdrawiam
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie spódnice jak na trzecim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute clothes!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia, super na nich wyszłaś! Dodałem bloga do obserwowanych!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/ghost.html
    https://www.youtube.com/watch?v=yWvZpV55lsE

    OdpowiedzUsuń
  16. musiałaś miło spędzić ten czas !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zdjęcia :) ja w ten piątek byłam, ale na targach turystycznych ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kraciasta sukienka z pierwszej foty oraz szara bluza z
    wyszywanym iście królewskim motywem - to mój typ :D

    OdpowiedzUsuń