Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Colorful, spring set ;)

Ostatnie miesiące były dla mnie naprawdę intensywne, pracowite i pełne nowych wyzwań. Tak dużo nauki, egzaminów, stresu i nieprzespanych nocy już dawno nie miałam.. Aż trudno mi uwierzyć w to, że kiedykolwiek mogłam stresować maturą albo sesją! Przez ten czas udowodniłam sobie, że mogę więcej niż mi się wydaje. Nawet kiedy budziłam się rano ze łzami w oczach z przemęczenia, wściekła na siebie samą, że za dużo na siebie biorę, że odbieram sobie czas na imprezy, szaleństwa, po prostu młodość, to jednak teraz nie żałuję, bo pokonałam swoje słabości. Pierwszy lot już za mną, ale teraz jeszcze egzamin praktyczny… Choć nie jestem zwolenniczką zapeszania i chwalenia dnia przed zachodem słońca to jakoś jestem spokojna, czuję, że to jest to, że być może znalazłam swoją drogę? Albo raczej swój slot na świat ;P  Teraz w końcu mogę pozwolić sobie na więcej relaksu! Już jutro lecimy z przyjaciółmi do mojej kochanej Hiszpanii na prawdziwy Eurotrip! Alicante-Murcia-Cartagena-Almería-Nerja-Marbella-Giblartar-Málaga-Granada-Alhambra-Murcia-Alicante! To wszystko w 7 dni!!! ;D Spodziewajcie się megaaa obszernej relacji! A teraz dla Was stylizacja z kwiecistą, wiosenną sukienką Hanky Panky Suff ;)
bag: New Look
heels: Louboutin
jacket: Primark
coat: choies.com

30 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, piękna sukienka, płaszczyk, szpilki itd :)
    Zazdroszczę wycieczki, ja nie mogę męża wyciągnąć nigdzie na razie bo ma duuuuużo pracy i chyba zwariuję z tego powodu ;) Miłej podróży :))))
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest porostu cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz wspaniale, już nie mogę się doczekać relacji z wyjazdu - mega zazdro ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz, zaraz... uczysz się na... pilota? super! wspaniała sprawa!

    jesteś... unikatowa ;)

    i bardzo dobrze! masz coś, czego inni nie mają :)

    życzę Ci udanej wyprawy - odpocznij, naładuj akumulatory, baw się dobrze!

    a zestaw - bardzo ładny!
    ta konsekwencja doboru błękitnych odcieni, ten urok, ta delikatność.. .wszystko to bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie celny strzał! na stewardesę ;)
      dziękuję za wszystkie miłe słowa Kochana :***

      Usuń
  5. I love everything about this outfit!
    So beautiful....
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/its-blue-pink-affair.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę podróży :3
    A sukienka którą masz na sobie jest cudowna, ten wzór i faktura no piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko jest tak, że podoba mi się cała stylizacja. Ale w tym przypadku każdy element jest świetny. Piękne kolory, super kroje. No i te buty. Uwielbiam takie kobiece, delikatne szpilki. Miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów moje kolory :).
    Świetne zdjęcia! Jak Ty to robisz, że cały czas wyglądasz tak zjawiskowo :) ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous..I love this shade of blue!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja :) sukienka i buty cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post ;) zapraszam do mnie :D
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest po prostu boska! Nie mogę się doczekać relacji z podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka, świetnie podkreśla sylwetkę :) Pazurki też masz ślicznie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja, wszystko bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę udanego wyjazdu,ja już po urlopie, ale chętnie obejrzę twoje zdjęcia po powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw, całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka!!<3
    Uwielbiam cały zestaw, bardzo wiosenny:)

    http://www.justcleo.pl/2015/04/cocktail-shock-pistachio-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sukienka, ale tego wyjazdu do Hiszpani zazdroszczę chyba bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę - obiecuję! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie zdjęcia! A ta spódniczka cudo:)
    Obserwuję a ty?
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. całość super, ale te szpilki :) wow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz, kolorystyka jest genialna, sukieneczka świetnie się na Tobie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie! Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego, twój set jest dla mnie idealny <3
    Wyglądasz przepięknie :*!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń