Obserwatorzy

sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych Świąt!!!

Jak tam u Was Kochani przygotowania do Świąt? ;) U mnie pełną parą! Było sprzątanie, było jajeczko z przyjaciółmi, a teraz czas na kuchenne rewolucje. Macie jakieś ulubione świąteczne potrawy? U mnie w domu poza tradycyjnymi wielkanocnymi przepisami nie może zabraknąć uwielbianego przez wszystkich ciasta cappuccino, faszerowanych jajek i jedynych w swoim rodzaju win domowej roboty mojego wujka ;)
Do moich obowiązków należy przystrojenie koszyczka i stołu oraz robienie sałatek, które też staram się z roku na rok jakoś urozmaicić, tym razem mamy sałatkę z paluszkami krabowymi i avokado ;)
A jeśli chcecie zrobić coś dziecinnie prostego i super-szybkiego na słodko, podam Wam mój ulubiony przepis na wafle, które, kiedy byłam mała, zawsze na święta robił mój dziadek ;) Już sam zapach ciepłej i słodkiej masy przywołuje wspomnienia z dzieciństwa…

Potrzebujemy:
1 opakowanie wafli
1 margarynę
1 opakowanie mleka w proszku
1,5 szklanki mleka
1 szklanka cukru
2 łyżeczki cukru waniliowego

Margarynę rozpuszczamy, dodajemy do niej (ciągle gotując) cukier, cukier waniliowy, mleko zwykłe, często mieszając. Gdy składniki zaczną się gotować wsypujemy mleko w proszku i energicznie mieszamy, żeby nie powstały grudki. Gdy masa jest juz jednolita zdejmujemy z ognia. Czekamy ok. 5-10 minut aby masa ostygła i smarujemy wafle. Potem przygniatamy je czymś ciężkim aby wafle się skleiły i gotowe ;) Smacznego!
A teraz zapraszam na stylizację ;)
coat: Broadway NYC Fashion
blouse: sh
skirt:Bershka
shoes: Lasocki

mua: Anna Żarko Glazel Wyspa Lublin
hairstylist: Dominika Gieroba

A na zakończenie świąteczne pazurki i życzenia ;) Zdrowych, wesołych, pogodnych i ciepłych Świąt Wielkiej Nocy, spędzonych w rodzinnym gronie i mokrego dyngusa! :*




19 komentarzy:

  1. Super fryzurka ! WESOLYCH SWIAT !

    ♥ Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://klaudiaandmylife.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki! :)
    Wesołych Świąt!!! xx
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzurka jest boska! a ten płaszczyk - rewelka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest piękny, ale mnie najbardziej urzekł komplet spódnica + bluzka.
    No i Twoja fryzura i makijaż - wspaniale się do tego połączenia dopasowały.
    retro dama - takie moje pierwsze skojarzenie :)

    wafle musiały być zacne - szkoda, że jestem na diecie, bo bym się skusiła na zrobienie ich ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!! VERY CHIC DEAR!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest boska. A ta fryzura...wygląda jak z czarno - białego zdjęcia mojej babci. Ale do sukienki pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszcz :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love that dress!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tak znakomitej fryzjerki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest bardzo ciekawy i aż chciałoby się w niego wtulić. Ale to pod spodem, to dopiero niespodzianka!!! Ta nutka retro, to smaczne lołączenie tkanin... i fryzura jako zwieńczenie. Bardzo mi się podoba.
    Dzięki za przepis;-)
    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentujesz z tym lubelskim zamkiem w tle :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dobre zdjęcia! Płaszczyk super :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    PS. Urzekły mnie świąteczne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sesja <3 świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw , świetny szal :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna fryzurka:) Bardzo ładna i elegancka stylizacja. A w tle słoneczko...:) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :) stylizacja bardzo udana, płaszcz i szal poprostu boskie no i ta fryzura :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń