Obserwatorzy

wtorek, 5 maja 2015

Life happens when you're making plans...♥


Life happens when you're making plans
Flying high and shaking hands


To zdanie chyba powoli staje się moim mottem. Nie dość że kocham tę piosenkę, to ma jeszcze tak mądry tekst. Życie toczy się wtedy, kiedy masz plany, cele, stawiasz sobie wyzwania. Kiedy udaje nam się coś osiągnąć, czujemy jakbyśmy unosili się nad ziemią. Ja unoszę się teraz i dosłownie i w przenośni. 
Od 2 miesięcy ciągle pisałam Wam jak dużo mam pracy, ciągła nauka, egzaminy, mało snu... Opłaciło się. Mogę Wam w końcu zdradzić o co chodziło. Od wczoraj oficjalnie mogę nazywać się stewardesą! ;) Tak więc wakacje spędzę "flying high" ;D Choć liczę się z tym, że w sezonie będzie znacznie więcej rejsów niż pobytów, to mam nadzieję, że uda mi się poza samymi lotami też trochę pozwiedzać, bo destynacji jest bardzo dużo. Więc już niedługo będziecie mogli śledzić moje podróże, nie tylko tutaj i na Facebooku, ale też Instagramie i Snapchacie: carolinaaa.te ;) Zapraszam!
A teraz dzisiejsza stylizacja z wiosennym kompletem Lilade 

skirt and blouse: Lilade
wedges: sequin.pl

25 komentarzy:

  1. Świetnie wygladasz! Ślicznotka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja i mega piosenka!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluję nowej pracy! Piękne zdjęcia!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o stewardesą musi być fajnie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziewczęcy look :) rewelacyjny na spacer po mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc gratulacje! Życzę dużo podróży tych pracowniczych i tych wypoczynkowych pomiędzy ;) Piękna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o obserwację. Ja już obserwuję i zapraszam do mnie :)

      Usuń
  7. ładnie ; )
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kobieca stylizacja, podoba mi się bluza :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna bluza. Wyglądasz bardzo dziewczęco w tej stylizacji. A piosenkę słucham statnio nałogowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, świetna praca, gratulacje :) Miłych lotów bez turbulencji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie dobierasz ubrania i wychodzi genialny oufit ! widac ze kochasz mode ;* pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka i bluza, super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, bardzo odważna decyzja! ja chyba bym umierała ze strachu gdybym miała latać tak często :D
    zaobserwowałam :)
    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i zdjęcia! Najbardziej podoba mi sie ta spódniczka ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty look! you look sweet :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziesz idealną stewardesą ;) Nie mogę się doczekać postów z podróży do różnych krajów, bo zawsze mega mnie to ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Brawo! Gratuluje! :* życzę Ci owocnych i ciekawych podróży :*
    Bardzo podoba mi si Twoja bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look, komplecik jest śliczny, szczególnie spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia! Nie znam tej piosenki, muszę zaraz sobie przesłuchać :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna spódniczka, jeszcze lepsza torba!
    zatem czekam na foty blogowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look, a bluzeczka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń