Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2015

Neon yellow dress

Maj - miesiąc pod hasłem juwenaliów i imprez, ale też przygotowań do sesji. U mnie jak zawsze, obowiązki przeplatane relaksem, odpoczynkiem i zabawą z dodatkiem nauki, która niedługo niestety będzie już nie tylko tematem pobocznym. Ostatnie 2 tygodnie na ogarnięcie wszystkiego i przeprowadzka, trzymajcie kciuki... 
Pozostając jednak przy tych przyjemnych tematach zapraszam Was do oglądania 603 odcinka "Na dobre i na złe", w którym będziecie mogli mnie oglądać ;)
A teraz czas słoneczną sesję, w której główną rolę gra kanarkowa sukienka Hanky Panky Stuff w połączeniu z pięknym kolorowym kominem od Maiko. Do tego kilka równie barwnych i wesołych dodatków i mamy idealną wiosenną stylizację np. na wesele lub rodzinne przyjęcie.
komin: Maiko
marynarka: sh
szpilki: sh/New Look
kolczyki: Stradivarius

fot. Marcin Środek e-motionstudio

24 komentarze:

  1. a kiedy będą go emitować?
    daj znać, bo ja już dawno temu przestałam być na bieżąco z serialami ;P

    sukienka jest śliczna!
    i bardzo mi się podoba to, że i na apaszce się żółć przewija i na oprawkach okularów!

    lubię spójność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie kochana ;) niedziela 16;25 na tvp 2. W tę niedzielę jest 600 odcinek ;)

      Usuń
  2. Hello from Spain: I really like your outfit. It is very trendy. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są genialne, kocham ten kolor!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie cierpię neonu to tutaj jestem zauroczona! cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty!
    Love the colors...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/05/fuschia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie Ci w takich jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę kochana,to ja nie wiedziałam,że z Ciebie taka gwiazda :D gratulacje! Generalnie nie przepadam za tym filmem,ale ten odcinek chętnie obejrzę:) a kiedy ma byc w tv?
    Piękna sukienka,w ogóle zestaw bardzo energetyczny i pozytywny,aż miło oko nacieszyć:) tak radośnie wyglądasz,super:)
    I powodzenia na sesji:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana za tak miłe słowa :*

      Usuń
  8. Zdecydowanie majowe kolory! Pięknie :) Czekam na odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Juwenalia, kiedy to było....;-(
    Wyglądasz kwitnąco. Soczysty owoc do schrupania;-) Piękne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie Ci żółtym!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi się takie neonowe kolorki :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Soczysty kolor sukienki mi się bardzo podoba! Idealna na lato! Rewelacyjnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będzie ten odcinek?? Nie oglądam tego serialu, ale dla Ciebie specjalnie zrobię wyjątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już za ok. 3 tygodnie ;) w tę niedzielę będzie odc. 600

      Usuń
  14. Ciekawa stylizacja niemniej rajstopy szczególnie eksponują bladość nóg, do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był akurat ciepły, choć jeszcze marcowy, dzień więc rajstop brak, na szczęście po powrocie z Hiszpanii jestem znacznie bardziej opalona ;)

      Usuń
  15. Idealnie wygladasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolorowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szpileczki ! Stylizacja jak najbardziej na tak kochana ! :)

    http://stylechoosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń