Obserwatorzy

środa, 22 lipca 2015

Boyfriend dungarees

Pamiętacie z dzieciństwa, superwygodne spodnie z szelkami, w których biegaliśmy po podwórku i placu zabaw? Do dziś pamiętam swoją pierwszą parę, przeźroczystą kieszeń na środku, a w niej suszonego słonecznika. Kochałam te spodnie i teraz z przyjemnością i ogromnym sentymentem do nich wracam ;) Ogrodniczki, bo o nich właśnie mowa, świętują swój tryumfalny powrót nie tylko w casualowej wersji na ulicach, ale także na światowych wybiegach, w pokazach Ralpha Laurena, Jeana Paula Gaultiera, czy Rolanda Moureta.
W wymyślaniu stylizacji w której grają główną rolę mamy szerokie pole manewru. W wersji codziennej mogą iść w parze ze sportowymi butami, baletkami i luźnymi t-shirtami lub tank/crop topami. W wersji eleganckiej natomiast, idealnie komponują się z koszulami oraz szpilkami lub koturnami.
Moja stylizacja to połączenie tych dwóch sposobów, taka luźna elegancja. Biały crop top z odkrytymi ramionami, torba z frędzlami i sznurowane sandałki to kolejne pozycje na liście must have tego sezonu, a zamiast biżuterii postawiłam na srebrne tatuaże. Co sądzicie?

Do you remember from your childhood comfortable pants with suspenders, which probably all of us were wearing while running around the yard and playground? I still remember my first pair, transparent pocket and a sunflower inside. I loved these pants, and now I wear them again with a pleasure and sentiment. Dungarees, just mentioned, celebrate their triumphant return, not only in casual version on the streets, but also on global runways in shows of Ralph Lauren, Jean Paul Gaultier, and Roland Mouret.
Thinking about outfits in which they play a major role, we have a wide range of possibilities. The daily version can go hand in hand with sports shoes, loafers, espadrilles and a loose t-shirt or tank / crop tops. The elegant version looks great with shirts and high heels or wedges.

My outfit is a combination of these two. White, off shoulders crop top, a bag with fringes and lace-up sandals are other items on the must-have list for this season. Instead of jewelry I choose silver tattoos. What do you think?
ogrodniczki/dungarees: Stradivarius
sandałki/sandals: Tally Weijl
torebka/bag: H&M
crop top: New Look 

19 komentarzy:

  1. Honey....YOU look sooo damn hot!
    Really impressed by that outfit! I wish I would look that gorgeous! <3<3

    love, Colli
    tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh cudnie! podoba mi się ta stylizacja! buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie! rewelacyjna stylizacja:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, przecudowna stylizacja! Piękna opalenizna!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny zakochałam się w tym zestawie <3 Wszystko idealnie , w moim guście. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ty ładnie wyglądasz ! :) Masz śliczne włosy :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te ogrodniczki :) Całość bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie piękna stylizacja *_* Aż oczka mi się święcą. Też posiadam ogrodniczki i muszę przyznać że są to jedne z najwygodniejszych spodni jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wciaz szukam idealnych boyfriendów, ale nie mogę znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Normally I don't read post on blogs, but I wish to say that this
    write-up very pressured me tto try and do it! Your writing style has been surprised me.Thank you, quite nice article.


    Feel free to visit my webpage :: homepage - -

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie przepadałam za ogrodnbiczkami, w podstawówce nosiłam je, bo musiałam, a później już tylko kojarzyły mi się z kobietami w ciąży... jeszcze rok temu ten trend zupełnie do mnie nie przemówił, ale w tym roku w końcu kupiłam idealne ogrodniczki i sama dumnie noszę :P hehe
    Twój jest jest mistrzowski ! meeeeega stylówka i taki trochę łobuziarski- moim zdaniem Twój najlepszy ! :)
    jestem zachwycona z jaką swobodą i nonszalancją go stworzyłaś :)
    Super!

    Buziaki kochana :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  12. Superkobieco! No i te tatuaże- dla mnie to hit tego lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a fun post<3 you have an amazing blog thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się stylizacja i ta torebka...boska. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie, to w ogrodniczkach nigdy nie chodziłam. Ale skoro nie tylko dzieci mogą w nich chodzić, to może skorzystam :)
    Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń