Obserwatorzy

środa, 1 lipca 2015

Hermina w afrykańskim stylu ;)

Miesiąc temu zaczęłam latać, dopiero teraz na dobre rozpoczyna się sezon a ja już nie mam czasu prawie na nic! Ciągle na walizkach, w pociągach i busach i przede wszystkim w samolocie. Czas ucieka jak szalony, ale czuję, że ta praca to jest to! Jak powiedział Konfucjusz pół wieku przed naszą erą „znajdź pracę którą kochasz a nie przepracujesz ani jednego dnia”.
Nadal jednak staram się wygospodarować kilka chwil dziennie na bloga, chodź przyznaję, że odwiedzam Was teraz znacznie rzadziej, nad czym ubolewam i postaram się poprawić ;)

Ostatnio próbując wystylizować piękny, błękitny sweter z pracowni dziewiarskiej HERMINA, całkiem spontanicznie, wyszedł mi zestaw zainspirowany Afryką. Lubię nietuzinkowe, czasem szalone stylizacje, które idealnie wkomponowują się w słoneczny czerwcowy dzień. Ten delikatny, luźny, wykonany z wysokiej jakości bawełny sweterek, gasi jaskrawość spodni i dodatków. Dzianina jest bardzo miękka i elastyczna, dlatego dopasuje się do każdego rodzaju sylwetki, a także przewiewna, dlatego jest idealnym rozwiązaniem na letnie wieczory. Podobne projekty możecie znaleźć TUTAJ. Zapraszam na zdjęcia ;)
sweter: Hermina.pl
spodnie: Sinsay
crop top: H&M
okulary: New Yorker
kolczyki/naszyjnik: diy
bransoletka: Kruk
koturny/espadyle: Reserved

15 komentarzy:

  1. Świetnie. Odrobina Afryki w zupełnie nieafrykańskiej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała być tak ciągle w podróżach :D
    Jesteś stewardessą- dobrze zrozumiałam? :P hehe

    Zestaw meeeega oryginalny! super wyglądasz w tym turbanie <3
    i spodnie są super! :)

    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca w podróżach to moje marzenie :)
    Świetne stylizacja
    MÓJ BLOG-KLIK
    BLOG KOLEZANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Cudowne spodnie <3
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia! pięknie wyglądasz
    Zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    podkradłabym Ci ten zestaw - w całości!
    bo to absolutnie moje klimaty są!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bardzo ładnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest świetna. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie wyglądasz :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalnie , prześlicznie , kobieco :)
    ♥ zapraszam na chwilkę do mnie ~ life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń