Obserwatorzy

niedziela, 5 lipca 2015

Wakacyjne trendy

Trendy na lato? Co jest modne w tym sezonie? Zastanawiając się nad tym, zauważyłam że właściwie wszystko! Możemy bawić się teraz modą w nieskończony sposób i żadna, nawet najbardziej zwariowana stylizacja nie będzie nie na miejscu. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku i dobrego smaku ;)
Zobaczcie sami: ostatnio króluje vintage – bardzo modne są teraz koronki, delikatne szydełkowe bluzeczki, zwiewne, romantyczne sukienki z odkrytymi ramionami.
Obok niego boho – beże, brązy, zamsz, jeans i złote tatuaże, oraz safari, w podobnej gamie kolorystycznej, ale dominują tu bardziej pustynne odcienie, tkaniny i kroje np. lniane sukienki maxi, czy szerokie, słomkowe kapelusze.
Jest i hippie –  wszechobecne frędzle, farbowane koszulki, długie, kwiatowe spódnice, dodatki ozdobione piórami i przede wszystkim rozpuszczone, pofalowane włosy, najlepiej w tzw. „artystycznym nieładzie”, ujarzmione przez opaski.
Mamy też kolorowe, afrykańskie printy, motywy zwierzęce, turbany i drewnianą biżuterię oraz styl militarny – gdzie dominują ciemniejsze, stonowane kolory - khaki i wzory moro.

Są trendy które wracają z sezonu na sezon, jak pudry, neony, crop topy, spodenki z wysokim stanem i wiązane sandałki, czy espadryle. Bardzo trudno jest określić jeden konkretny, wiodący trend, za to możemy łączyć style na różne sposoby i bawić się – w końcu od tego są wakacje ;)
Ja podczas ostatniego "służbowego" wypadu nad morze postawiłam własnie na frędzle i jeans ;)

skirt: New Yorker
t-shirt: New Yorker
vest: New Look

all photos made by Samsung Galaxy A5

14 komentarzy:

  1. Ja chcę nad morze :D super wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Też podobała mi się ta spódnica w NY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniusie zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, tego lata jest chyba wszystko, właściwie bez obaw można eksperymentować do woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz:) Bardzo fajna spódniczka, widziałam ją w sklepie i właśnie myślałam czy by sobie nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz.Ładna spódnica i okularki :)
    ♥ life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest dokładnie tak jak piszesz, w tym sezonie modne jest dosłownie wszystko :)
    Śliczna spódnica i fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń