Obserwatorzy

piątek, 11 września 2015

My blue sweet shoes :)

Ja również uległam ich urokowi, bo kto by się nie zakochał. Oldchool'owe ale w nowej odsłonie, cukierkowe Adidas Superstar podbijają serca ;) Ja zestawiłam je klasycznie z bielą i czernią, tak aby to one stanowiły kolorystyczny akcent. Jak Wam się podoba ;) ?

I've also fallen in love with them, couse who wouldn't? Classic, oldschool Adidas sneackers but in the new style and lovely, candy colours, are winning all fashion hearts! I wear black&white colours , just to to highlight them. How do you like it?

sneakers: Adidas Superstar Supercolor
crop top: New Look
pants: New Look
sunglasses: New Yorker
bracelet: W.Kruk

11 komentarzy:

  1. Takie mi sie marza , sa śliczne !♥

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga -- -- -- --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <-- -- -- ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz. Jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your shoes! Cute look.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, grają piersze skrzypce, nie potrzebują jakiś zbędnych dodatków, bo bronią się same w sobie :)
    Świetny mają kolor- też lubię buty w takich wyrażnych i zdecydowanych kolorach- sama niedawno sobie takie kupiłam :)

    Super wyglądasz kochana :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło,jeżeli weźmiesz w niej udział i odpowiesz na moje pytania, które są u mnie na blogu www.testowanie-kosmetyczne.blogspot.com
    Minni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna luźna stylizacja :) połączenie bieli z czernią z kolorem jest zawsze idealne. bardzo ładny kolor butów. Sama na takie poluje ale chyba jednak w białym kolorze :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń