Obserwatorzy

wtorek, 20 grudnia 2016

Wigilijne stylizacje

Pozostając w tematyce świątecznej, mam dziś dla Was dwie kolejne propozycje wigilijnych stylizacji. Ostatnio było klasycznie i elegancko, więc dziś bardziej casualowo i na luzie. Obie sukienki uszyte są z dzianiny dresowej, bardzo miękkiej i wygodnej. Zdecydowanie sprawdzą się podczas wieczornego przyjęcia ;)
W pierwszej dominują brązy, a zakończona jest ciemnobrązową falbanką.

Staying in a Christmas atmosphere, I have for you today two new proposals for the Christmas outfits. In latest post you've seen a classic and elegant black dress, so now I'll show you something more casual. Both dresses are made of worm and cozy knitwear, very soft and comfortable. Both will be suitable for a dinner party;)
The first one is dominated by brown colours, and is finished with a dark brown frill.

Drugą, oversizową, z jasnoszarego melanżu, można nosić luźno, lub przewiązaną paskiem, aby podkreślić talię. 
The second one, oversized with a gown cutting,grey dress, can be worn with a belt or without it.
A do każdej z nich jako narzutka będzie pasował dwustronny szal ;)
And to each of them will fit dwo-sided, big and worm scarf ;)

Która z sukienek podoba Wam się bardziej?
Which one do you like more?

heels: Centro
scarf: Stradivarius

45 komentarzy:

  1. Druga najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ciekawe inspiracje, piękna szminka

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga najbardziej przypadła mi do gustu ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt w moim stylu te sukienki ;), najbardziej podoba mi się szalik. Pozdrawiam! Możesz poklikać tutaj ? Tutaj KLIK Dzięki ;* /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia <3 Pięknie wyglądasz!


    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love dresses like this so simple yet so chic!!! ;) xo

    http://www.stylesensemoments.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja, piękna<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :) obie stylizacje mają w sobie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jedną z największych fanek luźnych dresowych sukienek,więc nic dziwnego, że te od razu trafiły prosto w moje serducho :) Do tego te buty!

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    so amazing post. love all photos ;D

    NEW DECOR POST | Essential to decorate your table for Christmas.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są jak najbardziej w moim stylu, ale jeśli bym miała wybrać to skusilabym się na tą pierwszą, kolor jest idealny jak dla mnie, a w zestawieniu z butami na obcasie wygląda nieziemsko 😊
    Pozdrawiam z Manchester 😁

    www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne stylizacje i piękny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no wyglądasz obłędnie :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W każdej stylizacji wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza trafiła bardziej w mój gust, ale w obu wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są sliczne!
    Zapraszam do siebie jesli ci sie spodoba to moze zaobserwuj?
    http://pinkelepphant.blogspot.com
    Nie robie obs/obs.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są genialne :)
    Bardziej podoba nam się druga propozycja, ale obie są bardzo eleganckie :)
    Zapraszamy do nas :*
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post! I like the first outfit.

    www.sophiaston.de

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie kreacje bardzo mi się podobają:)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie pierwsza :) Świetne buty!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale buty cudne !!!!!!Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne propozycje wigilijne <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastic and amazing looks!!Simply perfect!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  26. Stunning look :) Nice post! Stay in touch dear.
    rampdiary
    Bridal blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy zestaw to moj absolutny faworyt :D
    jednak niesmialo muszę przyznać, że kiedyś nie podobaly mi się tego typu sukienki- a teraz, im częściej je widzę, tym bardziej sama mam ochotę sobie taką sprawić :D

    cudnie wyglądasz kochana i świetne tło do zdjęć :)


    Wesołych Świąt :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne i eleganckie ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  31. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba nam się! Jest wygodnie, pięknie i luźno xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty zdecydowanie podbiły moje serce, świetne sukienki :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękne zdjęcia :)
    Wybrałabym pierwszą sukienkę, ale w drugiej też wyglądasz rewelacyjnie!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W każdej kreacji wyglądasz świetnie! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fabulous photographs ! :D


    Do you want to follow each other? Let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń