Obserwatorzy

poniedziałek, 20 marca 2017

Siempre viva, Barcelona!


Barcelona... kto był ten wie, że potrafi rozkochać w sobie każdego! Słońce, muzyka, atmosfera... Ten optymizm i brak pędu widoczny na każdej z wąskich uliczek miasta, gdzie ludzie siedząc w tapas barach i restauracjach, zwyczajnie celebrują życie. Do tego w kamienice w centrum, wplecione są fantazyjne i niepowtarzalne, pełne mozaiek i parabolicznych kształtów projekty Gaudiego, jak Casa Mila, czy Casa Battlo. Nie można zapomnieć też o majestatycznej świątyni Sagrada Familia. 
Nie tylko Katalonią, ale całą Hiszpanią zachwyciłam się już gimnazjum. Zawsze uwielbiałam ten język, sztukę i kulturę, a po kolejnej wizycie w Barcelonie mogę stwierdzić, że zdecydowanie jest to moje (kolejne) miejsce na Ziemii ;)
Ale tak naprawdę to przecież nie samo miejsce, ale ludzie tworzą atmosferę, a spędziłam te 11 dni w Barcelonie w towarzystwie mojej przyjaciółki i jej znajomych dzięki którym mam tak wiele pięknych wspomnień

Barcelona ... who was there, knows that everyone can fall in love with this place! Sun, music, atmosphere... This optimism and lack of rush is visible on each of the narrow streets of the city, where people sitting in tapas bars and restaurants just celebrate life. In the center in between of town houses, are braided unique and fancy, full of mosaics and parabolic shapes designs of Gaudi, like Casa Mila and Casa Battlo. We cannot forget to mention the majestic Temple of the Sagrada Familia.
I've fallen in love not only with Catalonia, but the whole Spain already in school. I've always loved it's language, art and culture, and after second visit in Barcelona, I can definitely claim that this is a lovable place to live and it's my (next) place on Earth ;)
But in reality, not only the place, but people create an atmosphere.  I spent 11 days in Barcelona with my best friend and her friends and that is why I have so many beautiful memories


blouse: It's mine
shorts: Bershka
sandals: New Look
sunglasses: Mango

32 komentarze:

  1. I love Barcelona! It's an amazing city ;) I lived there for about 3 months :) it's amazing!!


    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos!
    I was in Barcelona ages ago.
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz i świetne zdjęcia! A wypad do Barcelony bardzo mi się marzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy kebaya modern

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce, piękne zdjecia, piękna stylizacja, piękna Ty!
    Fajnie jest pozwiedzać coś nowego i choć nigdy nie byłam w Barcelonie, to na pewno to nadrobię ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądam bloga i jestem zachwycona :D Piękne zdjęcia :D Cudne :D Chętnie zajrzę jeszcze nie jeden raz :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Barcelona jest na mojej chciej-liście i mam nadzieję że wkrótce tam dotrę;-) Wyglądasz cudownie, bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Barcelonie w tamtym roku. Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3 tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice photo...i love barcellona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks a lot :D

    OMG how I love Barcelona :D Missing this amazing place <3

    NEW REVIEW POST | Mary Kay: TimeWise Matte-Wear Liquid Foundation.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I follow you, you follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tam, a stylizacja świetna! Bluzka jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączyłam do grona twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice and so cool dress.Right here is a few beautiful wedding gowns.http://www.bridesmaiddesigners.net

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :D Barcelony zazdroszczę, chcę się tam wybrać kiedyś :D\

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Barcelona is a wonderful place, totally worth visiting. :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

  20. Beautiful picture and great post! I follow you, fight back if you want, I'd be happy :)

    https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful pictures dear :)) <3

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń